Gå til innhold

Endelig gravid naturlig, etter 2 år med prøving❤️😍


Gjest Prøver91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, Prøver91 skrev:

Har enda ikke sagt noe til venner og bekjente, og jeg har så lyst å legge ut at vi venter barn på facebook, men føler det er for tidlig. 

 

Hvor lenge ventet dere? 

 

Så herlig ❤️ 

Til foreldre og de aller nærmeste venner sa vi det fra uke 6-8. Spydde hver dag fra uke 6-14 så var litt vanskelig å skjule det. Søsken litt etterpå, deretter besteforeldrene(oldeforeldrene), så slekninger og "alle" andre etter uke 12. Har ikke lagt ut på facebook, men på snapchat og instagram.  Er nå i uke 21. 

Gratulerer igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Flotte bilder du har lagt ut og jeg ble så glad da jeg leste denne tråden🤗. Blir TUL på meg i uke 8, hvis alt ser bra ut forteller vi det til de nærmeste. Er 4+6 i dag. Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Lykke til videre! Jeg er i uke 38. Tiden går fort! 

Anonymkode: 98388...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 9.37, Prøver91 skrev:

Jeg er så utrolig lykkelig! Jeg må rett og slett bare dele dette med flere her inne. Jeg og samboer er 27, og 29 år og vi har alt på stell. Enebolig, utdanning, fast jobb, babyrom, hund, utleie, og god økonomi men det vi manglet var en liten baby❤️

Prøvde å blir gravid i over 2 år, men dessverre. Dro til gyn og fikk beskjed om å prøve IVF, da det var ukjent årsak til hvorfor vi ikke ble gravide. Ingen av oss er overvektige, og legen syntes det var merkelig at de ikke hadde skjedd enda. Tok alt av undersøkelser, prøver, og begynte på Letrazol. 

Fikk beskjed om at første forsøk skulle skjer i februar, og bare kort tid. Gruet meg veldig,  og innerst inne hadde jeg ikke lyst til å gjennomføre IVF:( La derfor babyhysteriet til siden, og nærmest glemte det. 

Men eggløsningen traff vi perfekt forrige gang, og samboer fortalte meg at nå hadde vi blitt gravide.. Jeg kjente faktisk på meg at jeg var gravid allerede for en stund tilbake. Nå på mandag som var, snakket jeg i telefonen med ei venninne, og hun lurte på om jeg hadde blitt gravid. Jeg fortalte henne at jeg ikke orket å sjekket fordi jeg blir bare skuffet uansett. Men hun fikk meg til å ta en test, og den var svaaak svak positiv.. Tok en ny test morgenen etter og den var soleklar positiv❤️

LYKKELIG😍 Nå er jeg 4 uker og 5 dager på vei!😁😍❤️ Gleder meg utrolig mye. Endelig ble vi gravide, uten hjelp av noen. Vi klarte det selv!!!!😁😁😍😁😍

Ikke gi opp, er dere ment for å få barn sammen så skjer det❤️

9EB35FCD-2F1A-4B21-90B1-094DAB266CDC.jpeg

04E2D261-2167-423D-94E9-45B9961B3B0E.jpeg

Da slipper du spørsmål om barn så da er dere trygge :)

Anonymkode: acd00...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het du klokkeblomst før? :) gratulerer med baby :) 

Anonymkode: 2ebd9...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Prøver91

Ja, jeg hette klokkeblomst før 😄 

På tirsdag får jeg vite om det er gutt eller jente. Legen har allerede fortalt at det ligner på ei jente, så da er det bare å vente å se:) 

Gleder meg så utrolig mye ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver91

Men jeg er redd for at noe galt skal skje hele tiden, og jeg blir litt sliten av meg selv. Er i uke 16 nå, og jeg har de siste tre dagene ikke lagt merke til noe tegn til "liv", altså at magen har ikke vært så aktiv med å strekke seg osv.. 

Tror dere det er noe galt? Kan hjerte plutselig har sluttet å slå eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 9.37, Prøver91 skrev:

Jeg er så utrolig lykkelig! Jeg må rett og slett bare dele dette med flere her inne. Jeg og samboer er 27, og 29 år og vi har alt på stell. Enebolig, utdanning, fast jobb, babyrom, hund, utleie, og god økonomi men det vi manglet var en liten baby❤️

Prøvde å blir gravid i over 2 år, men dessverre. Dro til gyn og fikk beskjed om å prøve IVF, da det var ukjent årsak til hvorfor vi ikke ble gravide. Ingen av oss er overvektige, og legen syntes det var merkelig at de ikke hadde skjedd enda. Tok alt av undersøkelser, prøver, og begynte på Letrazol. 

Fikk beskjed om at første forsøk skulle skjer i februar, og bare kort tid. Gruet meg veldig,  og innerst inne hadde jeg ikke lyst til å gjennomføre IVF:( La derfor babyhysteriet til siden, og nærmest glemte det. 

Men eggløsningen traff vi perfekt forrige gang, og samboer fortalte meg at nå hadde vi blitt gravide.. Jeg kjente faktisk på meg at jeg var gravid allerede for en stund tilbake. Nå på mandag som var, snakket jeg i telefonen med ei venninne, og hun lurte på om jeg hadde blitt gravid. Jeg fortalte henne at jeg ikke orket å sjekket fordi jeg blir bare skuffet uansett. Men hun fikk meg til å ta en test, og den var svaaak svak positiv.. Tok en ny test morgenen etter og den var soleklar positiv❤️

LYKKELIG😍 Nå er jeg 4 uker og 5 dager på vei!😁😍❤️ Gleder meg utrolig mye. Endelig ble vi gravide, uten hjelp av noen. Vi klarte det selv!!!!😁😁😍😁😍

Ikke gi opp, er dere ment for å få barn sammen så skjer det❤️

9EB35FCD-2F1A-4B21-90B1-094DAB266CDC.jpeg

04E2D261-2167-423D-94E9-45B9961B3B0E.jpeg

 

På 21.2.2019 den 14.32, Prøver91 skrev:

Heihei. Er noen uker siden jeg var her inne sist nå, og nå er jeg allerede 8 uker og 5 dager på vei. ikke mistet så langt, så lykken er stor så langt❤️

Var på ul uke 7, og alt så bra ut og hjerte slo❤️ 

C0C40015-0DB9-4692-9478-8E2BB4E0BEE9.jpeg

 

12 minutter siden, Prøver91 skrev:

Ja, jeg hette klokkeblomst før 😄 

På tirsdag får jeg vite om det er gutt eller jente. Legen har allerede fortalt at det ligner på ei jente, så da er det bare å vente å se:) 

Gleder meg så utrolig mye ❤️ 

 

11 minutter siden, Prøver91 skrev:

Men jeg er redd for at noe galt skal skje hele tiden, og jeg blir litt sliten av meg selv. Er i uke 16 nå, og jeg har de siste tre dagene ikke lagt merke til noe tegn til "liv", altså at magen har ikke vært så aktiv med å strekke seg osv.. 

Tror dere det er noe galt? Kan hjerte plutselig har sluttet å slå eller noe?

Gratulerer!!!! :hjerte:
Håper på herlige nyheter på tirsdag om babyen din :)
Ikke tenk på alle mulige skrekksenarioer. Bare slapp av og kos deg så får du svar på tirsdag!! :hjerte:
Hilsen kvinne35+ (også gravid uke 31). :)

Følg gjerne svangerskapsdagboken min om du får lyst ;)
Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3

Endret av kvinne35+
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver91
3 minutter siden, kvinne35+ skrev:

 

 

 

Gratulerer!!!! :hjerte:
Håper på herlige nyheter på tirsdag om babyen din :)
Ikke tenk på alle mulige skrekksenarioer. Bare slapp av og kos deg så får du svar på tirsdag!! :hjerte:
Hilsen kvinne35+ (også gravid uke 31). :)

Følg gjerne svangerskapsdagboken min om du får lyst ;)
Mine små nurk og svangerskapet <3 <3 <3

Takk:)

Ja, jeg prøver å glede meg. Men jeg har vært veldig stresset den siste uken grunnet sorg i familien og håper ikke dette har ført til noe abort. 

Jeg er rett og slett livredd for at psykisk stress skal ødelegge. Kjenner som sagt ikke så mye liv lengre, og tenker at det er litt rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Prøver91 skrev:

Takk:)

Ja, jeg prøver å glede meg. Men jeg har vært veldig stresset den siste uken grunnet sorg i familien og håper ikke dette har ført til noe abort. 

Jeg er rett og slett livredd for at psykisk stress skal ødelegge. Kjenner som sagt ikke så mye liv lengre, og tenker at det er litt rart..

Skjønner deg godt, men prøv å finn noe og oppta tankene med mens du venter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver91
24 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Skjønner deg godt, men prøv å finn noe og oppta tankene med mens du venter? ;)

Ja, jeg skal prøve. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Prøver91 skrev:

Men jeg er redd for at noe galt skal skje hele tiden, og jeg blir litt sliten av meg selv. Er i uke 16 nå, og jeg har de siste tre dagene ikke lagt merke til noe tegn til "liv", altså at magen har ikke vært så aktiv med å strekke seg osv.. 

Tror dere det er noe galt? Kan hjerte plutselig har sluttet å slå eller noe?

Egentlig ikke så vanlig å kjenne mye liv så tidlig :) Jeg er i uke 20 nå- har kjent liv siden rundt uke 17 - men det er først nå jeg begynner å kjenne noe hver dag. Og først nå jeg føler magen begynner å komme. Det er selv om dette er barn nr  2, og da sier man jo gjerne at man kjenner mer liv tidligere og at magen ofte kommer fortere.  Har ikke stemt på meg😅 

Det går nok bra skal du se😊 Lykke til på UL! 

Anonymkode: a712a...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
Gjest Prøver91

Hei:) 

Ser det er lenge siden jeg skrev her inne nå, og jeg tenkte å oppdatere litt. 

Jeg er nå 21 uker på vei, og jeg venter ei lite jente❤️😁 Alt skal være bra med henne så langt, og jeg gleder meg masse. 

Har termin i slutten av September, så kan både bli September og oktober jente😊

Har fått en del mage, og det er skikkelig gøy😍 Syntes jeg kjente noe spark forleden, men usikker.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver91

Glemte helt å skrive at jeg er ustabil som F!!!! 

Samboer mener jeg er et helvete å leve med, da jeg gråter og ler om hverandre. Nå sitter jeg på rommet å griner. Jeg vet ikke hvorfor men jeg er trist og plutselig glad😏

Hormoner er noe helt for seg selv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...