Gå til innhold

Tilgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange har passordet/tilgang til kjærestens mobil?☺️

Anonymkode: e5464...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg, vi bruker fingeravtrykk begge to. Ser heller ikke noe behov for å ha tilgang på typens mobil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det engang, men husker ikke😅 han har passordet på min også. Ingen av oss føler dog behov for å gå inn på den andres tlf. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og han har til mobil. Men må innrømme at jeg ikke bruker det.. Trenger ikke. Hvis ikke jeg skal bruke mobilen hans for å ringe etter min egen 🤣

Anonymkode: e3496...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ha det grunnet han løy og misbrukte tilliten min. Til og med da var han dum nok til å etterlate bevis på mobilen. Har ikke lyst å være i ett nytt forhold der jeg føler jeg må sjekke den, min erfaring er at dersom han får meg til å føle det slik er han ikke til å stole på uansett. Jeg hadde aldri sjekket noen tidligere sin mobil før jeg møtte han 

Anonymkode: 55d4f...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet passordet mitt, og jeg hans. Det kom opp helt tilfeldig - han gjettet mitt, og sa sitt.

Har aldri sjekket noe å hans mobil, kunne egentlig ikke falt meg inn. 

Anonymkode: 6ae5a...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte ha det grunnet han løy og misbrukte tilliten min. Til og med da var han dum nok til å etterlate bevis på mobilen. Har ikke lyst å være i ett nytt forhold der jeg føler jeg må sjekke den, min erfaring er at dersom han får meg til å føle det slik er han ikke til å stole på uansett. Jeg hadde aldri sjekket noen tidligere sin mobil før jeg møtte han 

Anonymkode: 55d4f...a1b

Må bare si det, men er det egentlig liv laga for forhold når man ikke kan stole på hverandre? 

Anonymkode: b4808...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Må bare si det, men er det egentlig liv laga for forhold når man ikke kan stole på hverandre? 

Anonymkode: b4808...e4d

Nei. Men vi prøvde alt for å få tilbake tillit. Gikk i parterapi osv. Jeg begynte å stole på han igjen til jeg fant ut han var emosjonelt opphengt i en annen jente. Da sa det stopp for min del, og han sa selv han hadde ødelagt så mye at det ikke kunne bygges opp og han gjorde det derfor slutt. Jeg ville ikke klart det da jeg elsker han så høyt, men tror han tok den avgjørelsen som jeg ikke klarte. Det er ufattelig vondt å være den personen som ikke stoler på partner faktisk når man har så inderlig lyst å tro på det de sier. Men når han blir tatt i å lyve 1 gang i måneden blir man tilslutt så skuffet at man ikke har annet valg. Det er dumt, for jeg så virkelig for meg livet med han

Anonymkode: 55d4f...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det. Han ga meg også tilgang via mitt fingeravtrykk til hans mobil (på eget initiativ). Samt PC-ene hans.

Anonymkode: c554f...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Har tilgang.  Men gidder aldri å sjekke. Han har aldri noe hemmelig 😛

Anonymkode: f5a96...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg. Har ikke spurt og han vil ikke få mitt. Litt privatliv er viktig. 

Anonymkode: 937c4...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt på det, ville ikke vært i et forhold der jeg følte jeg trengte å sjekke mobilen hans. Tillit er for meg det viktigste i et forhold, har vi ikke det er det like greit å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge til hverandres mobil. Grunnen er Spotify og låt bytter. Har aldri brukt det til noe annet. Ikke han heller så vidt jeg vet.

Vi har begge jobb PC og der har vi selvfølgelig ikke passord.

Anonymkode: 1f0c4...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske hvorvidt jeg har delt passordet med kjærester, men kan fint gjøre det hvis behovet er der. For eksempel om jeg kjører bil og ber han sende en melding for meg for å formidle når vi er framme, eller for å bytte sanger på Spotify. Med det sagt hadde det vært uaktuelt at han skulle gå gjennom telefonen min, og jeg må kunne stole på at han ikke gjør det.

For meg handler det om at meldingene mine er private samtaler med mine venner, som de ikke har samtykket til at kjæresten skal få del i. Jeg har ingenting å skjule, og har aldri gjort noe jeg ikke kunne fortalt en kjæreste om, men det er ikke greit at han leser om ei venninnes mislykkede date, meldinger angående jobb eller bestefars sykdom.

Anonymkode: 66553...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...