Gå til innhold

Hvilken type dobbeltseng bør jeg kjøpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For tiden ser jeg etter en dobbeltseng. Da er det hovedsaklig to typer å velge mellom; det vil si en rammemadrass og den andre typen. Hvilken type vil lage minst lyder? Hvilken type vil ta kortest tid å demontere og å montere opp igjen? God helg folkens.

 

Anonymkode: a7c50...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For tiden ser jeg etter en dobbeltseng. Da er det hovedsaklig to typer å velge mellom; det vil si en rammemadrass og den andre typen. Hvilken type vil lage minst lyder? Hvilken type vil ta kortest tid å demontere og å montere opp igjen? God helg folkens.

 

Anonymkode: a7c50...74e

Hæh?

Kontinental

Ramme

Vendbar

Regulerbar

 

Anonymkode: c635b...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger ønsker du å bruke, og hvor mye penger kan du bruke hvis sengen er virkelig god...? Hva slags lyder tenker du på? (Jeg har da aldri opplevd at sengegøy gir lyder i senga, hvis det er den typen lyder - på senger av bra kvalitet that is)

Og både kontinental og rammemadrass kan gjerne demonteres 10 minutter på de modellene jeg har vært borti

Anonymkode: 6897e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 210×210 fra Jensen. Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 31c27...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye penger ønsker du å bruke, og hvor mye penger kan du bruke hvis sengen er virkelig god...? Hva slags lyder tenker du på? (Jeg har da aldri opplevd at sengegøy gir lyder i senga, hvis det er den typen lyder - på senger av bra kvalitet that is) 

Og både kontinental og rammemadrass kan gjerne demonteres 10 minutter på de modellene jeg har vært borti

Anonymkode: 6897e...21f

Jeg ønsker å bruke maks 6000 kr og helst mindre enn det og. Med lyder tenker jeg på lyder fra sex.

Anonymkode: a7c50...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens.

Jeg ønsker å bruke maks 6000 kr og helst mindre enn det og. Med lyder tenker jeg på lyder fra sex.

Anonymkode: a7c50...74e

Kontinental. Du får i den prisklassen på Jysk. 

Anonymkode: ff57d...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...