Gå til innhold

TV-favoritt som barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hold the door

Sesam Stasjon fordi tall-sangen er så artig. Og så er tanken på Geir Børresen gjemt inni en svær blå pelsfigur morsom. Ser for meg han stå inni Max Mekker og le på den mekaniske og voldsomme måten. :ler2:👀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar
2 minutter siden, visningsnamn skrev:

Sesam Stasjon fordi tall-sangen er så artig. Og så er tanken på Geir Børresen gjemt inni en svær blå pelsfigur morsom. Ser for meg han stå inni Max Mekker og le på den mekaniske og voldsomme måten. :ler2:👀

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 og 11 12!!! Uuu!🎶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
3 minutter siden, nicecar skrev:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 og 11 12!!! Uuu!🎶

Du du du du du du du du du du duuuu... FIIIIREEEE! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teodor og Eli rygg (husker ikke hva programmet het?), Huset med det rare i, Kykelikokos og Grøsserne er de jeg kommer på i farten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekestue. Det var et program jeg likte godt og så så ofte jeg kunne da jeg var liten. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Mirabella og sukkertoppen. Selv om det nærmer seg 30 år siden jeg så det på TV kan jeg fremdeles huske mesteparten av innholdet.

Anonymkode: 74f4f...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas The Tank Engine

The Animals of Farthing Wood

Fraggle Rock

Mummitrollet

Donald Duck

Looney Tunes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Så rart - med Teodor og onkel Lauritz. Jeg er gammel 😄

Anonymkode: d901b...873

Jeg er også gammel. :biggrin: Jeg så på disse, bl.a. 

 

Anonymkode: 52a56...895

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen? Kan jo ikke bare velge 1?

Flukten fra dyreskogen.. 

Også må jeg si fra Midt i smørøyet; Jenta fra fremtiden, Borgen Skole, Asylet, Furuhaugen Blues, Are you afraid of the dark, 

 

Også er det sikkert mange jeg har glemt :) 

Anonymkode: 4b320...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også gammel. :biggrin: Jeg så på disse, bl.a. 

 

Anonymkode: 52a56...895

Så gammel er jeg og 😂

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my, koselig lesning på en fredagskveld 🥰 min favoritt var Portveien 2, Labbetuss og fragglene. 

Anonymkode: c8eda...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke uventet, med tanke på nicket mitt, var mitt favoritt TV-program som barn den franske serien Arkadia - Reisen til jordens indre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge en, men må være flukten fra dyreskogen.

Men en ting jeg kom på; jeg likte og veldig godt en «serie» som gikk ut på at et guttelag og et jentelag skulle konkurrere mot hverandre i en slags jungelløype(?). Poenget er det samme som i «dagens» Labyrinten på en måte. Husker i starten måtte de sku på 2 runde «hjul» med symboler for å lage et ord. Dette var på tid og de måtte lage 3 ord som passet. Politi-mann f.eks. Men husker ikke hva det hette?🤔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hold the door
1 minutt siden, Kardinal skrev:

Vanskelig å velge en, men må være flukten fra dyreskogen.

Men en ting jeg kom på; jeg likte og veldig godt en «serie» som gikk ut på at et guttelag og et jentelag skulle konkurrere mot hverandre i en slags jungelløype(?). Poenget er det samme som i «dagens» Labyrinten på en måte. Husker i starten måtte de sku på 2 runde «hjul» med symboler for å lage et ord. Dette var på tid og de måtte lage 3 ord som passet. Politi-mann f.eks. Men husker ikke hva det hette?🤔

Det høres ut som Virre virre vapp som gikk på Tv2 tror jeg det var. Der taperlaget fikk sånn grønn gugge helt over seg eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
43 minutter siden, Hattifnatten skrev:

Den sitter spikra :fnise:!

Ja! Kommer alltid til å huske det telefonnummeret. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Arkana skrev:

Ikke uventet, med tanke på nicket mitt, var mitt favoritt TV-program som barn den franske serien Arkadia - Reisen til jordens indre. :) 

Den var nydelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje egentlig ikke jeg likte så mye TV før jeg kunne se ting for voksne. Barne-TV hadde lite tegnefilmer og var ellers ganske teit, og seriene de sendte etterpå syns jeg også var litt barnslige. Og fra jeg var veldig liten tror jeg ikke jeg husker noe. 
Tror jeg må velge Mot Alle Vindar som ble sendt i 1980, da var jeg 10 år. En god nr. 2 er I Ville Vesten som kom et par år etterpå.

Anonymkode: 4f1da...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...