Gå til innhold

Trenger hjelp!! '


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei trenger hjelp! 

Jeg har sliti en del i dem siste mnd med svimmelhet, hyppig vannlating, kvalme, hodepine og ømme bryst, spesielt ømme nippler. 

Jeg har tenkt en del på graviditet så jeg måtte ta en test for noen uker siden, men den var negativ. 

 

Noen forslag til hva det kan være? Og er det mulighet for at jeg har tatt testen for tidlig?? 

 

Mvh desperate meg!!

Anonymkode: 90396...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv en ny test. Den skal være positiv nå hvis du er gravid. Om den er negativ bør du absolutt gå til legen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om blodprøve på HCG hos legen pga symptomer. Når hadde du menstruasjonen sist? Hva prevensjon går du på?

Anonymkode: 76a13...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 12.06, AnonymBruker skrev:

Be om blodprøve på HCG hos legen pga symptomer. Når hadde du menstruasjonen sist? Hva prevensjon går du på?

Anonymkode: 76a13...2db

Hva er HCG? 😮

Husker ikke helt sist, 1mnd siden ca. Går på p-piller. 

Anonymkode: 90396...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter! 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...