Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lea virker definitivt som den mest modne der inne. Min favoritt!

Anonymkode: 54026...e54

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lea virker definitivt som den mest modne der inne. Min favoritt!

Anonymkode: 54026...e54

Hun er vel også eldst, med ganske mange år ned til de yngste ;)

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd, Lea og Thea er fremdeles mine favoritter, så min første magefølelse var nok bra. Jeg håper at de skaper sammen en allianse senere, virker alle tre oppegående. 

Zeinab overdriver litt, hun prøver å redde seg selv men måten hun gjør det på, er veldig lett å gjennomskue. Det trenges et mirakel for at hun overlever denne uka. 

Er Henrik vår nye Labi (fra sesongen 6, tror jeg og jeg håper jeg husker navnet riktig)? Har han aldri hørt om hierarki og pest? Litt heftig etter min mening, men virker i det minste snill.

 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at Zeinab er 19. Utseendemessig ser hun eldre ut, men synes hun virker ganske umoden. Har ikke rukket å få skikkelig inntrykk av folk enda, men jeg liker iallfall Thea og Lea. Hun andre Tea virker søt hun også, men ikke fått så veldig inntrykk av henne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, papperlapapp skrev:

Zeinab overdriver litt, hun prøver å redde seg selv men måten hun gjør det på, er veldig lett å gjennomskue. Det trenges et mirakel for at hun overlever denne uka. 

Selv om hun skulle ryke denne uken, så er hun vel også en kandidat de kunne funnet på å sende inn igjen for å skape drama. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om hun skulle ryke denne uken, så er hun vel også en kandidat de kunne funnet på å sende inn igjen for å skape drama. 

Anonymkode: 69381...fbd

Synd at det virker ut som at hun ryker ut tidlig, tror ikke hun får noen ny sjanse da det ble oppdaget ganske tidlig (tror jeg) at hun hadde løyet på alderen. Hun hadde laget MYE drama på hotellet.

Anonymkode: 5ba5b...b3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han der Floyd ryker fort, ikke bare fordi han slapp kula, men er noe ved han som irriterer meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om hun skulle ryke denne uken, så er hun vel også en kandidat de kunne funnet på å sende inn igjen for å skape drama. 

Anonymkode: 69381...fbd

Tror ikke det i og med at hun ikke er gammel nok til å være med. Hadde hun vært gammel nok så er jeg enig med deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skeivskank skrev:

Tror ikke det i og med at hun ikke er gammel nok til å være med. Hadde hun vært gammel nok så er jeg enig med deg

Det vil vise seg. Jeg tror ikke det nødvendigvis ble oppdaget så tidlig. Tipper det ble oppdaget i forbindelse med at "Veien til Pærra" ble sluppet, sikkert noen som kjenner ho fra før og sladra til avisene/produksjonen.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2019 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig det er latterlig at de er så strenge på aldersgrensa. Det er klart, et sted må man sette grensen, men den kunne i prinsippet vært 18, fordi det er det som er aldersgrensen på alkohol i Mexico, i tillegg til at 18-åringer er myndige i Norge. 

Anonymkode: 69381...fbd

har med at de serverer sprit som er 20 årsaldersgrense på å kjøpe. de kunne ha 18, men da kunne de ikke ha servert sprit.

og har vell noe med at man ikke har lov å drikke alkohol før man er 18, så da potensielt sende 18åringer ned til mexico på første fulla er vel ikke bra for produksjonen vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Walid, han virker helsprø og morsom!

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken episode slipper de inn panterne? Hørte det var denne sesongen de skulle la deltakerne måtte kjempe mot store katter.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ene i Himmel laget irriterer vettet av meg, han blonde. Altfor høylytt og virker tom i hodet.

Floyd er favoritten min så langt, selv om han kunne ha spart seg for den dårlige forklaringen på hvorfor han gjorde som han gjorde i siste episode. Hvis han får seg en ryggrad så skal han nok bli underholdende tror jeg! Og hele VIP laget kunne likeså godt bare blitt sendt ut, i min mening. 

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ene i Himmel laget irriterer vettet av meg, han blonde. Altfor høylytt og virker tom i hodet.

Floyd er favoritten min så langt, selv om han kunne ha spart seg for den dårlige forklaringen på hvorfor han gjorde som han gjorde i siste episode. Hvis han får seg en ryggrad så skal han nok bli underholdende tror jeg! Og hele VIP laget kunne likeså godt bare blitt sendt ut, i min mening. 

Anonymkode: af063...23c

Jeg er uenig, digger Henrik. Han er bare skjønn. Tror det kan komme mange gullkorn fra han. En ekte PH-deltaker.

Anonymkode: 5ba5b...b3c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en verden vi lever i, diskutere paradise hotell deltakere. Virkelig, dere er jo like latterlige.

Anonymkode: 5bcd6...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

For en verden vi lever i, diskutere paradise hotell deltakere. Virkelig, dere er jo like latterlige.

Anonymkode: 5bcd6...ec8

Leste du ikke overskriften før du gikk inn i tråden?

Anonymkode: 3c981...b7f

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en verden vi lever i, diskutere paradise hotell deltakere. Virkelig, dere er jo like latterlige.

Anonymkode: 5bcd6...ec8

Takk for at du delte din mening. Ha en ellers fin dag 👋🏼

Anonymkode: cf193...0a3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Sofie tidenes peneste norske PH-deltager? Legit spørsmål.

Anonymkode: 49b00...162

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Sofie tidenes peneste norske PH-deltager? Legit spørsmål.

Anonymkode: 49b00...162

En av de, hvertfall. Hun er så nydelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Sofie tidenes peneste norske PH-deltager? Legit spørsmål.

Anonymkode: 49b00...162

Smaken er vel som baken

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...