Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har helt lik latter som Bettina, alle kommenterte meg i videoer med henne når hun ble laget i memes med latteren sin. 

Heldigvis har jeg lært meg å le stille, og hvis det er skikkelig gøy, og forventes å bli ledd av, sier jeg hehe, og ler inni meg så det synes utenpå. Med mindre jeg er full, da er det ikke like enkelt å moderere seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, tuppa skrev:

Nå vet jeg ikke om det har foregått mer i kulissene enn vi har sett på tv, men at Zainab gråter første kvelden for at hun ikke blir inkludert er jo litt spesielt. Ingen kjenner noen, så her er det hver mann for en selv. Man må insje selv også.

Forøvrig syns jeg Mario virker som en loose cannon for det svarte laget. Han burde jo tenke lengre enn en dag av gangen og samarbeide med laget sitt. Virker heller ikke som at han har prøvd å bli kjent med Zainab, han uttrykte jo tidlig at han ikke ville være partneren hennes. På hvilket grunnlag vet jeg ikke.

Det virker som om lagene har hengt endel sammen i forkant. Floyd sier jo til Zainab at han er glad i henne, det gjør man vel ikke etter en dag? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, neon_sun skrev:

Det virker som om lagene har hengt endel sammen i forkant. Floyd sier jo til Zainab at han er glad i henne, det gjør man vel ikke etter en dag? 

Ja, de møttes allerede ved utreise, så de har vel minst tilbragt to fulle døgn sammen. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, de møttes allerede ved utreise, så de har vel minst tilbragt to fulle døgn sammen. 

Anonymkode: 69381...fbd

Faktisk, så hadde de vel også hatt et ONS.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem kyssa på slutten ?

Anonymkode: 0e634...4c2

Floyd og Lea?

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dritkjedelig start.

Anonymkode: df12a...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprettet en spoilertråd slik at vi kan holde denne tråden fri for eventuelle spoilere 😄 
 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig dårlig intro-sang. Den originale introen er mye bedre.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig dårlig intro-sang. Den originale introen er mye bedre.

Anonymkode: 69381...fbd

Jeg er så enig. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rukket å se første episode enda, men tenkt at i år skal jeg faktisk prøve å følge med på serien. Har bare lest litt om deltakerne enda, Lea er favoritten min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 02s skrev:

Har ikke rukket å se første episode enda, men tenkt at i år skal jeg faktisk prøve å følge med på serien. Har bare lest litt om deltakerne enda, Lea er favoritten min.

Enig. Lea og Floyd er mine favoritter så langt.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på de to første episodene liker jeg best Thea og Bettina. Når det gjelder Thea er det forfriskende å se en av jentene ta grep i det taktiske spillet i stedet for å dilte etter guttenes avgjørelser. Jeg håper hun blir der lenge. Bettina synes jeg er en morsom skrue. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Sofie like pen på video som på bilder? Ikke hatt mulighet til å kikke enda 🙃

Anonymkode: 4338c...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett første episode nå, Lea og Sofie er favorittene. Men Walid er ganske morsom da😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er det egentlig episodene sendes?

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario sin reaksjon er morsom. Hadde han fått bli lederen hadde nok han sluppet kula veldig kjapt :P

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mario sin reaksjon er morsom. Hadde han fått bli lederen hadde nok han sluppet kula veldig kjapt :P

Anonymkode: 686c7...eb2

Selv om jeg synes det var helt teit at Floyd skyldte på nikkingen til Mario, tenkte jeg også at Marios nikking var et tegn på at det var OK å slippe kula. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg synes det var helt teit at Floyd skyldte på nikkingen til Mario, tenkte jeg også at Marios nikking var et tegn på at det var OK å slippe kula. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Jeg tenkte også at det kunne være nikking som i takknemlighet for at han nok ikke kom til å slippe kula, men han er en løs kanon så kanskje du har rett :P

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...