Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg er ny i denne tråden og håper at det blir en sjukbra sesong! I det siste året har jeg sett sesonger fra 5 til 10 og jeg er glad at jeg kan se på sesongen 11 på en måte "live", som alle andre. 

Jeg har alledere sett på Veien til Pærra og ut fra dette tror jeg at Thea, Lea og Floyd har store sjanser til å bli mine favoritter i årets sesong men vi får se. Jeg liker ikke særlig Henrik og egentlig alle VIP-deltakere men det er kanskje for tildig å vurdere. Ser fram til mandag! 

PS. Jeg er ikke norsk og heller ikke bor i Norge, så ikke blir sint at jeg noen ganger kan gjøre dumme språklige feil :ironi:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde aldri trodd det var Zainab som faktisk løyg om alder og navn for å bli med. Syns hun virka så voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Lurer på hvor Zainab og Floyd ble kjent. De hadde jo hooket og meldte seg tilfeldigvis på begge to😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig mest på når det fant ut at Zainab var 19 år og om det får noen form for konsekvenser. Kanskje de ikke fant det ut før hun uansett var sendt hjem ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er latterlig at de er så strenge på aldersgrensa. Det er klart, et sted må man sette grensen, men den kunne i prinsippet vært 18, fordi det er det som er aldersgrensen på alkohol i Mexico, i tillegg til at 18-åringer er myndige i Norge. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I veien til Pærra prøvde Erik å åpne skapet til Zainab og hun forsvarte seg mot det og til slutt tillot det ikke, jeg lurer bare på om hun kanskje hadde i dette skapet noe som kunne avsløre henne (det ekte identitetskortet eller noe sånt).

Jeg tror at grunnen til at bare personer over 20 år gamle kan delta i PH er at de drikker sprit der nede og aldersgrensen for sprit er 20 i Norge og selv om de er i Mexico hvor loven er annerledes, så produseres og vises PH på norsk TV.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Skeivskank skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/7lEBK8/paradise-hotel-deltager-for-ung-for-premierefesten?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Zainab er ikke invitert til premierefesten. Jaja sån går det når man lyver på navn og alder

Ho har nok vært ute på 20+ års-steder før ;) 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ho har nok vært ute på 20+ års-steder før ;) 

Anonymkode: 69381...fbd

Men når TV3 nå vet hvor gammel hun er må de forholde seg til lovverket og utestedets regler...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, hva har skjedd med Triana? 😱 Litt for mye plastiske operasjoner i ansiktet. Trist, hun er jo egentlig veldig pen. 

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lattern til hun Bettina. Nei, nei, nei... Den kan da umulig være ekte!? 

Anonymkode: 7b7a9...0e3

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin minner meg om Maria Montezami. På måten han snakker på. Ikke noe annet, for det ville vært en fornæmelse mot henne. 

Anonymkode: 639f0...8c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lattern til hun Bettina. Nei, nei, nei... Den kan da umulig være ekte!? 

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Ekte eller ikke, den var i hvert fall veldig irriterende.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der 19-åringen. Skulle trodd hun var 12 🤦‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun der 19-åringen. Skulle trodd hun var 12 🤦‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

Det er vel kanskje grunnen til at det egentlig er 20 års aldersgrense å være med på ph?

Anonymkode: 1b4e2...63d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lattern til hun Bettina. Nei, nei, nei... Den kan da umulig være ekte!? 

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Enig! Ikke noe imot henne, men bare på grunn av latteren håper jeg at hun ryker snart ut. 

 

Jeg synes det er litt dumt at hele laget vil være ute på torsdag. I hvart lag liker jeg minst en person. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lattern til hun Bettina. Nei, nei, nei... Den kan da umulig være ekte!? 

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Kjenner ei som har identisk latter. Ekstremt irriterende type latter.

Anonymkode: 7fcf3...ca7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walid irriterer meg grønn. Håper han går ut først 

Anonymkode: 7fcf3...ca7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av Zainab. Hun er åpenbart for ung til å være på tv, hvertfall mentalt. Får sammenbrudd over å ikke få nok oppmerksomhet en kveld. Tyder på usikkerhet. Hun blir nok en av de som kommer angrende ut av dette spillet.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om det har foregått mer i kulissene enn vi har sett på tv, men at Zainab gråter første kvelden for at hun ikke blir inkludert er jo litt spesielt. Ingen kjenner noen, så her er det hver mann for en selv. Man må insje selv også.

Forøvrig syns jeg Mario virker som en loose cannon for det svarte laget. Han burde jo tenke lengre enn en dag av gangen og samarbeide med laget sitt. Virker heller ikke som at han har prøvd å bli kjent med Zainab, han uttrykte jo tidlig at han ikke ville være partneren hennes. På hvilket grunnlag vet jeg ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...