Gå til innhold

Ørehygiene...?! jeg har gått glipp av noe !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja , jeg er ei dame på 28. Har aldri renset ørene mine med qtips eller lignende. Kan aldri huske at jeg lærte dette heller når jeg var liten... har aldri sett jeg har fått ut noe ørevoks eller hatt noe ubehag i ørene heller, så da er det vel ikke nødvendig ?? Hører fra folk at det er helt vanlig og nødvendig å rense ørene hver dag

 

tror jeg har gått glipp av noe her 

Anonymkode: 672bd...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det høres ut som du har et normalt forhold til kroppen din, og lar kroppen din rense seg selv. Det er bra. Vi SKAL ha litt ørevoks.

Det er fullstendig unødvendig å rense ørene med q-tips hver dag, det er faktisk ikke bra å gjøre det.

Så så lenge du ikke får problemer og det ikke er så mye ørevoks at det tyter ut av ørene dine syns jeg du skal fortsette akkurat som før.

Anonymkode: 19290...75f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja , jeg er ei dame på 28. Har aldri renset ørene mine med qtips eller lignende. Kan aldri huske at jeg lærte dette heller når jeg var liten... har aldri sett jeg har fått ut noe ørevoks eller hatt noe ubehag i ørene heller, så da er det vel ikke nødvendig ?? Hører fra folk at det er helt vanlig og nødvendig å rense ørene hver dag

 

tror jeg har gått glipp av noe her 

Anonymkode: 672bd...1d5

Jeg lærte heller aldri noe om dette.. Har fremdeles aldri brukt en q-tips i øret 

Anonymkode: 85588...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke putte noe mindre enn et kne inn i ørene.

Anonymkode: f83d0...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har problemer med ørene trenger du ikke gjøre noe som helst. Tørk ørene med håndkleet etter dusj, thats it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta en liten papirdott og bare tørke rundt åpningen på øret etter hver dusj for å få vekk det som eventuelt er synlig på utsiden, men stapper ingenting innover i øret.

Anonymkode: 22248...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...