Gå til innhold

Drømme utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi leier et sted frem til vi får kjøpt bolig, forhåpentligvis så flytter vi snart ut herifra og inn i ny bolig. Vi har det greit sammen, venter barn Nr og Økonomien er i orden. De vi leier av har ei datter som bor under oss. Hun har alltid vært lite imøtekommende mot meg, små frekk og virker som om hu så absolutt ikke liker meg. Mannen min derimot smiler hun og sier hei til osv. Det la jeg merke til allerede den første uka, men greit nok det man kan ikke bli likt av alle. 

Har seg sånn at jeg drømmer at mannen er/har vært utro mot meg med henne. Jeg drømmer den samme type drøm hele tiden Gud så irriterende det er. Og jeg er langt ifra et godt humør noen timer etter at jeg har stått opp. selvfølgelig hjelper det jo lite å møte på sinnataggen under oss hver dag. Men jeg skjønner jo at det ikke kan stemme, men det føles for virkelig. 

Skal sies at jeg har mistenkt at han har vært utro, ikke pga noe konkret. Men vi har lite sex, han er fraværende til tider selvom han er hjemme på fritiden. Men tror og vet egentlig innerst inne at det har noe å gjøre med problemene han har med sin familie. Og ikke problemer hjemme. Hvordan bli kvitt den dumme drømmen ? Eller komme til bunns i det?

 

Anonymkode: 6a986...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg bekymrer meg for noe så drømmer jeg om det. Var en periode jeg var usikker på typen og eksen hans, da drømte jeg selvfølgelig at han var utro med hu. Så mitt tips til deg er egentlig først og fremst å legge fra deg de tankene, tenk hvor usannsynlig det er. Eller eventuelt si hei til denne jenta og kanskje ta initiativ til en liten snakk:) Da får du et bedre «kjennskap» til henne og derfor også enda mindre sannsynlighet for at det du tenker kunne skjedd.

 

Anonymkode: 42ce8...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...