Gå til innhold

Den fine kompisen min, som jeg har begynt å like


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skulle bare ha visst hvor mye jeg har begynt å like deg. Jeg vet du prøvde å kysse meg da vi lå sammen på sofaen din her om dagen, men jeg latet som ingenting..

 

Har begynt å falle for en veldig god kamerat. Men jeg er samtidig temmelig sikker på at han ikke er over eksen. Jeg er så redd for å bli en trøst eller rebound, så jeg vil ikke fortelle han hva jeg føler. Han åpner seg opp for meg, vi kan snakke om alt.. men synes denne situasjonen er vond. Jeg vet at han liker meg, men er så redd han bare søker trøst. 

 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Kanskje bare få det ut.. 💫

Anonymkode: 16ff3...8f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden det ble slutt med han og eksen, da? Og har dere alltid vært venner, eller er det en du har møtt og blitt venn med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Becka skrev:

NLenge siden det ble slutt med han og eksen, da? Og har dere alltid vært venner, eller er det en du har møtt og blitt venn med?

Det ble slutt i juni ifjor. Vi har vært venner siden vi var 17 år gamle. Dermed en del år siden. 

Anonymkode: 16ff3...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg at du bare er en trøst...……..så ikke fall for fristelsen...…...

Anonymkode: 74b7c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp :) men ikke spre beina med det første. Det er så deilig å være forelsket. 

Anonymkode: a3ca6...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp :) men ikke spre beina med det første. Det er så deilig å være forelsket. 

Anonymkode: a3ca6...c7b

Bedre å knipe sammen og innta den bakfra 😉 

Anonymkode: 74b7c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke til å ligge med han, det skjer ikke :P Never. Er redd for at jeg kun er trøst ja. Noe som egentlig gjør meg sint. Jeg kan være der for han som en venn, men er ingen ekstra støttekontakt.  

Anonymkode: 16ff3...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres jo ut som gode nok venner, til at dere kunne sette dere ned og ha en seriøs prat? Nå er alt bare antagelser. 

Anonymkode: 573a2...ab4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...