Gå til innhold

Sove sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen nesten 10 år, men pga depresjon osv gikk vi fra hverandre for ca 1 år siden. Nå tar han mye kontakt, bruker mye tid sammen. Han vil spise sammen, finne på ting, kjøre turer osv. Og han vil at jeg skal sove der. Det har jeg også gjort! Ikke hver natt, men det skjer. Men ingenting annet skjer.. nå vet jeg ikke om jeg har havnet i en "felle". Vil han ha meg? Til hvilepute eller kjæreste? Han prater om oss, vi og vårt, men samtidig holder han seg litt unna? 

Han er mitt livs kjærlighet, jeg elsker han mer en hva som er sunt for et menneske. Jeg tørr ikke ta praten, for jeg er redd for p skyve han unna, rett og slett. Jeg har så dårlig selvtillit, at jeg klarer ikke mote meg opp til det..

Hva tror dere?

Anonymkode: cdaf8...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som at han ser på deg som en venn, og det er det. Forhold tar jo slutt for en grunn, så det er tryggere for han å holde det slik og få alt han vil ut av relasjonen. Spørsmålet er vel om du får det du vil ut av det? Og ut fra hva du skriver virker det ikke slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles så uferdig! Han prater mye vi og oss, vårt og sammen. Vi har det så morsomt sammen, alt er så naturlig og trygt. Klarer ikke tro at det er bare meg som føler det slik.

Ts

Anonymkode: cdaf8...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føles så uferdig! Han prater mye vi og oss, vårt og sammen. Vi har det så morsomt sammen, alt er så naturlig og trygt. Klarer ikke tro at det er bare meg som føler det slik.

Ts

Anonymkode: cdaf8...a6d

Det er bedre at du tar praten nå, da får du oppklart hva han tenker. Og du sparer deg mye for sorg jo tidligere du spør. 

Anonymkode: 24560...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...