Gå til innhold

Hvor kjøpe kule jeans hvis man bor i gokk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på fashionistaer på Instagram og Youtube, og gah damn så lekkert kledd de er. Har sett en del på Lizzy Hadfield, som har en enkel, minimalistisk og skandinavisk-inspirert stil. Sånn vil jeg kle meg! Grunnsteinen i hennes stil er jeansene. Hun lister opp high-end og high-street merker, og jeg har ikke hørt om halvparten😑  Jeg bor i gokk, og det nærmeste vi har er Amfisenteret med Cubus og Bik Bok. Har sett litt på nett, og Zalando har svært lite trendy jeansmodeller. Mest skinnyjeans og ekle kvaliteter.  Hvor kjøper man kule, trendy jeans av god kvalitet? Gjerne på nett, men det må være mulig å returnere hvis størrelsen er feil. Hvor kjøper du jeans? Bor du på bygda sånn som meg? Når skal man spandere på seg storbytur for å hamstre sesongens kuleste bukser? Og hvor i huleste finnes de?

Anonymkode: 09d06...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at jeansene på zalando har ekle kvaliteter, har du tatt på dem? 

Om Cubus og BikBok er for billig, får du jeans som er dobbelt så dyre på Carlings. 

Anonymkode: c97db...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har jo enormt utvalg og i omtrent alle prisklasser, så skal vel litt til alt absolutt alle buksene der er «utrendy» og med «ekkel kvalitet». 

Anonymkode: f4666...d2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Sitter og ser på fashionistaer på Instagram og Youtube, og gah damn så lekkert kledd de er. Har sett en del på Lizzy Hadfield, som har en enkel, minimalistisk og skandinavisk-inspirert stil. Sånn vil jeg kle meg! Grunnsteinen i hennes stil er jeansene. Hun lister opp high-end og high-street merker, og jeg har ikke hørt om halvparten😑  Jeg bor i gokk, og det nærmeste vi har er Amfisenteret med Cubus og Bik Bok. Har sett litt på nett, og Zalando har svært lite trendy jeansmodeller. Mest skinnyjeans og ekle kvaliteter.  Hvor kjøper man kule, trendy jeans av god kvalitet? Gjerne på nett, men det må være mulig å returnere hvis størrelsen er feil. Hvor kjøper du jeans? Bor du på bygda sånn som meg? Når skal man spandere på seg storbytur for å hamstre sesongens kuleste bukser? Og hvor i huleste finnes de?

Anonymkode: 09d06...e80

😂

Anonymkode: 1cb1d...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan jeans er du på utkikk etter egentlig? De fleste jeans er jo skinnyjeans. Er det sånne med sleng du vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Sitter og ser på fashionistaer på Instagram og Youtube, og gah damn så lekkert kledd de er. Har sett en del på Lizzy Hadfield, som har en enkel, minimalistisk og skandinavisk-inspirert stil. Sånn vil jeg kle meg! Grunnsteinen i hennes stil er jeansene. Hun lister opp high-end og high-street merker, og jeg har ikke hørt om halvparten😑  Jeg bor i gokk, og det nærmeste vi har er Amfisenteret med Cubus og Bik Bok. Har sett litt på nett, og Zalando har svært lite trendy jeansmodeller. Mest skinnyjeans og ekle kvaliteter.  Hvor kjøper man kule, trendy jeans av god kvalitet? Gjerne på nett, men det må være mulig å returnere hvis størrelsen er feil. Hvor kjøper du jeans? Bor du på bygda sånn som meg? Når skal man spandere på seg storbytur for å hamstre sesongens kuleste bukser? Og hvor i huleste finnes de?

Anonymkode: 09d06...e80

Kan du ikke heller skrive navnene på noen av disse merkene du er ute etter, så kanskje noen av oss kjenner til dem og vet hvor de kan kjøpes? 

 

Anonymkode: abe82...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...