Gå til innhold

dødens tiltrukket til den manlige advokaten jeg jobber sammen med.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort fortalt så er jeg forelsket i advokaten jeg jobber sammen med noen ganger, vil ikke utdype hvilket aspekt.

 

Han er utrolig kjekk. Kan informere at han er 40 år gammel og jeg er 25.  Skjegg og kvalitet hår det har han også, og kjempe fine øyne.

men etter hver profosjonelle møte vi har så blir jeg så forelsket. Vi har en veldig bra dialog sammen og han er veldig morsom og alt flyter så naturlig mellom oss. 

Vi har ikke gjort no galt,, og jeg tror ikke at han vet at jeg tenker på han på den måten i det hele tatt.  

Men blir fortapt i å bare fantasere om han hele dag etter vi har møtes ( gjennom jobbsammenheng altså)

Har noen opplevd slike tanker før ? 

Anonymkode: fa1d4...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han prøver seg må du si fra til arbeidsgiverne hans med en gang. Involver også verneombud om du har det. Om du ikke kommer noen vei, så anmeld. Ja, det er alvorlig nok.

Er så lei av at gamle griser skal slippe unna med business as usual til tross for alt fokuset som har vært på dette det siste året.

Anonymkode: 2dab6...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han prøver seg må du si fra til arbeidsgiverne hans med en gang. Involver også verneombud om du har det. Om du ikke kommer noen vei, så anmeld. Ja, det er alvorlig nok.

Er så lei av at gamle griser skal slippe unna med business as usual til tross for alt fokuset som har vært på dette det siste året.

Anonymkode: 2dab6...f96

Hæ?

 

Ts, hvorfor to tråder om det samme?

Anonymkode: a60e5...341

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS her!

jeg skrev to tråder ved uhell trodde den andre tråden ikke ble postet.

 

Vel jeg føler ikke at jeg hadde anmeldt han i det hele tatt, han er utrolig kjekk. Det er vel jeg som fantaserer om han,, han er litt flørtepus også men herregud hovedspørsmålet mitt her var rett og slett om det var normalt. Forholdet vi har mellom hverandre er bare jobbrelatert men vi ler mye og små flørtrer. Men jeg tror ikke at han vet at jeg tenker på han ,, det er som sagt profosjonelt. Han er ikke en gammel gris foressten, han er jo kjempe kjekk. Føler ikke ordet gammel gris passer han

Anonymkode: fa1d4...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja han er gift, men han har valgt å skjule det på facebook. 

Men vi er ikke venner på facebook heller da, men utifra det man kan se så står det ikke noe. Men han har nevnt kona noen ganger også.

Så tydligvis er han gift. 

Men det er ikke som om jeg har oppfordra han til noe som helst, han er utrolig snill mot meg itilegg til at han er så kjekk blir satt ut hver gang. 

Men greia her er at jeg vet det er stor aldersforskjell mellom oss. Har egentlig altid syntes at eldre menn ikke er så kjekke men han her er untaket. 

Kan dette skyldes ¨¨daddy issues¨¨ eller er det vanelig å muligens ha sånne fantasier ? har noen opplevd lignende ? 

Anonymkode: fa1d4...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det normalt, og det trenger ikke å være daddy issues. Det er også noe som går over hvis du ikke dyrker det, dersom det er hva du ønsker. Og det er noe som kan bli sterkere og enda mer spennende hvis du dyrker det, hvis det er hva du ønsker. Ingen grunn til å gjøre det så komplisert.

Anonymkode: 8d724...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år, og har vært sammen med mannen i over 20.På begge vår FB står det ingenting om at vi er gift, har ikke skjult d på noen som helst måte, tror bare ingen av oss har gidda å forklart hva vi er i forhold til den og den personen. Om han du svermer for er gift, synes jeg du bare skal slutte å tenke på han. Selv har jeg en sønn på 21, og det hadde vær HELT uaktuelt å blitt sammen med noen på din alder. Er man 40, har man som regel landet i forholdet, fått de barna man skal ha,blitt trygg og sammensveiset med sin partner på en måte som utklasser ny forelskelse. 

Anonymkode: ef77d...c73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne advokaten er så kjekk og morsom, så er det nok flere damer enn deg og kona som liker han også. 

Anonymkode: 6bcfa...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, både at man som 25-åring kan synes en kjekk og vellykket mann er attraktiv og at en 40-år gammel mann kan synes det er stas med oppmerksomhet fra en søt dame på 25. Likevel: hvis han er flørtete så er han det nok ikke bare med deg. Mange ‘trenger’ oppmerksomhet for å føle seg levende. Noen av dem er kronisk utro, andre ikke. Men som regel ender det bare opp med at mange blir såret hvis man fortsetter den flørten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis han prøver seg må du si fra til arbeidsgiverne hans med en gang. Involver også verneombud om du har det. Om du ikke kommer noen vei, så anmeld. Ja, det er alvorlig nok.

Er så lei av at gamle griser skal slippe unna med business as usual til tross for alt fokuset som har vært på dette det siste året.

Anonymkode: 2dab6...f96

😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å være tiltrukket men vær forsiktig med forhåpninger. Sannsynligvis får det konsekvenser for han i jobben om han roter med kollegaer eller klienter og det er få advokater som risikerer jobben eller ryktet for en flørt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her !

Ja han kommer noen ganger med mange spøker også for å få meg til å le.

Jeg har jo ikke dyrket dette på noen som helst måte heller. Men imens jeg ser han snakke i jobb sammenheng tenker jeg på hvor utrolig kjekk han er og om jeg kunne bare sittet på fanget hans. Men etterpå blir jeg avbrytt med sånne tanker som : omg nei ikke tenk sånn.    

 

Anonymkode: fa1d4...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er normalt at unge mennesker blir kåte på andre mennesker? Ja, det er helt ordinært det. Det opplever absolutt alle. At du må stille slike spørmål får meg til å tenke at du nok ikke blir å stimulere han intellektuelt..

Anonymkode: fbfc1...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen er opptatt. Hvorfor drømme om eller legge seg etter en gift familie mann ? Forelskelser vil alltid gå over før eller siden. Du er ung og kan velge nå mens det enda er nok av flotte single unge menn og studenter.  Fang en av dem før de binder seg til en kvinne.  De fleste attraktive menn har kvinner når de når voksen alder.  

Anonymkode: 37e39...9d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rike og pene mennesker oppfattes nesten alltid som morsomme. Alt blir liksom så morsomt.

Anonymkode: ef936...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Nå har det seg slik at han sa at han hadde sett profilen min på fb og syntes at jeg så kjempe fin ut på bildet og at han ser frem til et jobbsammenheng vi skal ha til uka. 

Forteller han meg indirekte at han muligens liker meg da ? ikke at jeg skal føre dette videre fordi jeg støtter seff ikke utroskap hvis en er i et forhold.

Men er ganske betatt av han det kan sies... 

håper denne besetelsen går vekk! Han er jo uansett for gammel for meg. 

 

Anonymkode: fa1d4...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er sammen med han fordi?

Ikke behandler han deg med respekt

Han er utro og lyver, skjuler ting

Han hjelper ikke til med husarbeidet 

Jeg skjønner ikke hvorfor du lar deg behandle på denne måten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...