Gå til innhold

Forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ringte legen der jeg bor for å booke inn møte for min graviditet. Fikk bedskjed om at møtet er imorgen klokken 815 og at de skal booke meg inn. Det er ett felles møte med andre gravide. Har ringt til legen tidligere også og jeg vet at det er klokken 815 møtet starter. 

Når jeg sjekker lista over mine bookinger så er det oppført en tid klokken 930?!

Prøvde å ringe legen men var umulig å komme frem så kunne velge å bli ringt opp istedenfor. Imorgen klokken 11!

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre? Jeg vil virkelig gå på det felles møte som starter 815.  Ble fortalt at det ble booket inn men står helt feil i booking skjemaet!

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: fd1cc...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er redd for at jeg ikke er booket inn og at det er fullt? 

Anonymkode: fd1cc...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er redd for at jeg ikke er booket inn og at det er fullt? 

Anonymkode: fd1cc...416

Da får du forklare at det er skjedd en feil fra deres side. Sikkert uansett plass til en til 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for møte? Med lege og flere gravide? Aldri hørt om..

Anonymkode: 6b646...771

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sverige så det er sikkert litt annerledes her. Du får komme på møte med andre gravide. Aldri vært på ett slik møte før så aner ikke helt hva jeg kan forvente meg 😄

Anonymkode: fd1cc...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, trådstarter

 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...