Gå til innhold

Nå skal vi spise mindre kjøtt og være så miljøvennlige - Jeg er så lei av alt dette tøvet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har spist kjøtt 5 dager på rad.  Finner jeg fin Uer i butikken i dag blir det fisk, om ikke trolig pølse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vet om en som holder på med slikt...

 

holder du deg laaaangt unna. Hjernevaskede ... ord som ikke kan brukes. 

Anonymkode: 17abb...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fremover til å spise kjøtt hver dag, flere ganger om dagen, for å gjøre min innsats for å veie opp for vegetarianer/veganer-fjolsene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Brannslangen said:

Jeg kommer fremover til å spise kjøtt hver dag, flere ganger om dagen, for å gjøre min innsats for å veie opp for vegetarianer/veganer-fjolsene.

Hva tenker du om dine barn og barnebarn som risikerer leve i en verden der man må leve på pulverdietter? Hva tenker du om dine barn og barnebarn generelt? Tenker du at alt kommer til å løse seg og bli fint og bra?

Endret av magikeren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, magikeren said:

Tenker du at alt kommer til å løse seg og bli fint og bra?

Alt er fint og alt kommer til å være fint.

Jeg tror ikke på menneskeskapt global oppvarming. Det er en konspirasjon klekket ut av makteliten for å få nok et middel til å styre og herse med oss vanlige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Brannslangen said:

Alt er fint og alt kommer til å være fint.

Jeg tror ikke på menneskeskapt global oppvarming. Det er en konspirasjon klekket ut av makteliten for å få nok et middel til å styre og herse med oss vanlige folk.

Jaha. Men da er jo alt bra og vel, så du kan tyte ut med masse barn uten å bekymre deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, magikeren said:

Jaha. Men da er jo alt bra og vel, så du kan tyte ut med masse barn uten å bekymre deg

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går det utover naturen å spise dyr? Det må noen forklare meg. 

Jeg kommer aldri til å slutte å spise dyr. 

Anonymkode: 4e4ca...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 0.22, Brannslangen skrev:

Alt er fint og alt kommer til å være fint.

Jeg tror ikke på menneskeskapt global oppvarming. Det er en konspirasjon klekket ut av makteliten for å få nok et middel til å styre og herse med oss vanlige folk.

Ja, det er faktisk mindretall forskere som tror at det er menneske som forårsaket denne globale oppvarmingen. Men kommer det ut i media? Nei. Folk er så lett lurte. 

En dag vil det vise seg. Og alle vil føle seg dumme. Utenom de som meg og deg. 

Anonymkode: 4e4ca...0d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 0.22, Brannslangen skrev:

Alt er fint og alt kommer til å være fint.

Jeg tror ikke på menneskeskapt global oppvarming. Det er en konspirasjon klekket ut av makteliten for å få nok et middel til å styre og herse med oss vanlige folk.

Ja, og pass deg for chem trails... Og Illuminati. Og The Crab People.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helena89
Just now, frk.Helene Hare said:

Ja, og pass deg for chem trails... Og Illuminati. Og The Crab People.

Ikke glem NASA, som påstår at jorden ikke er flat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Helena89 skrev:

Ikke glem NASA, som påstår at jorden ikke er flat!

Ja, det er sant. Bare konspirasjoner, overalt hvor man snur seg. Her er det best å hente foliehatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

La oss gjøre matte: Hvis vi bruker den nøyaktige måten å huse folk på som i Hong Kong + deres ratio av grønt habitat (75% av dette landet er som landsbygda). Hvis vi tar eksakt samme modell og huser hele verdens befolkning på ett sted; alt du trenger er TEXAS. Lage problemer som ikke eksisterer.. Overbefolkning? Plassmangel for dyrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnArv skrev:

La oss gjøre matte: Hvis vi bruker den nøyaktige måten å huse folk på som i Hong Kong + deres ratio av grønt habitat (75% av dette landet er som landsbygda). Hvis vi tar eksakt samme modell og huser hele verdens befolkning på ett sted; alt du trenger er TEXAS. Lage problemer som ikke eksisterer.. Overbefolkning? Plassmangel for dyrene?

Om du bygger en terning med sider på 1x1x1 km, vil alt levende på jorden få plass inni denne. Er neppe plassmangel, nei.

Anonymkode: f2854...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
På 19.1.2019 den 9.01, AnonymBruker skrev:

Jeg spør sikkert dumt nå, men hvorfor må det være alt eller ingenting?

At det oppfordres til mindre kjøttforbruk oppfatter jeg som en oppfordring til å gå tilbake til "gamle dager" med rent kjøtt en dag i uken, farse og kjøttdeig en dag i uken  og resten av dagene fisk, supper, eller andre alternativer.    (Slik de fleste av oss spiste på 60-70-tallet da kjøttmat var dyrt)

Anonymkode: ab5a4...439

Det er faktisk berre alt som nyttar. Vi er i så jævleg deep shit at absolutt alle må faktisk gjere alt dei kan. Alle. Alt. Nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Tigress skrev:

Det er faktisk berre alt som nyttar. Vi er i så jævleg deep shit at absolutt alle må faktisk gjere alt dei kan. Alle. Alt. Nå. 

Ingen må gjøre noe som helst.

Anonymkode: f86f7...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen må gjøre noe som helst.

Anonymkode: f86f7...898

Er det fint der nede i sanda? Blir godt og varmt på ræva etter kvart i alle fall. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tigress skrev:

Er det fint der nede i sanda? Blir godt og varmt på ræva etter kvart i alle fall. 

 

Hvorfor må noen gjøre noe? 

Anonymkode: f86f7...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en trend. Om fem år er det andre ting de fokuserer på.  

Anonymkode: 7aa6e...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...