Gå til innhold

Liker spesifikk utseende/kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går kun etter større kvinner. Kun en uheldig ONS, som ikke var direkte slank med heller noe fyldig... men ikke nok til at det fungerte for min del. Dessuten: det er ikke akkurat enkelt å finne store kvinner som er selvsikker.

Igjen: vanskelig å finne overvektige som trives og synes de er flotte som de er. Jeg liker ikke "litt fyldige" damer heller, jeg liker veldig store. Og jeg ønsker ikke at noen skal forbli den størrelsen for min del, det er ren egoisme fra min side, og derfor jeg nesten vurderer å forbli singel resten av livet.

Anonymkode: f3a24...dab

Da får du forbli singel inntil du finner de kvinnene som er med på dette. Jeg må si at jeg undres sterkt på de mannfolka som KUN tenner på dama si dersom hun er enten tynn eller overvektig. Får meg til å tenke at de ikke elsker henne som person, men fettet og utseende hennes. Dette er også en grunn til at kvinner styrer unna menn med fat fetish.

Anonymkode: 36cbb...20a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du forbli singel inntil du finner de kvinnene som er med på dette. Jeg må si at jeg undres sterkt på de mannfolka som KUN tenner på dama si dersom hun er enten tynn eller overvektig. Får meg til å tenke at de ikke elsker henne som person, men fettet og utseende hennes. Dette er også en grunn til at kvinner styrer unna menn med fat fetish.

Det er jo derfor jeg også presiserer et ganske spesifikk utseende og personlighet! Jeg føler dermed at det nærmest er noe galt med meg, og dette bekrefter jo du. Jeg har før blitt rådet til å omfavne det jeg liker og det har jeg gjort. Så viser det seg at det også er galt?

Ja, jeg blir fryktelig oppgitt over meg selv.

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo derfor jeg også presiserer et ganske spesifikk utseende og personlighet! Jeg føler dermed at det nærmest er noe galt med meg, og dette bekrefter jo du. Jeg har før blitt rådet til å omfavne det jeg liker og det har jeg gjort. Så viser det seg at det også er galt?

Ja, jeg blir fryktelig oppgitt over meg selv.

Anonymkode: f3a24...dab

Personligheten du leter etter er det ikke noe galt med. Det er fat fetishen og ja, det er noe galt med menn som kun tenner på kvinner i en viss vektklasse. Det hadde vært noe annet dersom det mest sexye du visste var svære damer, men at du hadde tent og elsket henne uansett om hun gikk ned i vekt og ble tynn. DA kunne du ha omfavnet det du liker! Du er veldig egoistisk dersom du går i forhold med ei overvektig kvinne som ikke trives med vekten. Ondt vil jeg si det er. Hadde det skjedd meg hadde det brutt meg så psykisk ned at du ikke aner det!

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt greit å ha preferanser! At de er veldig spesifikke minker jo markedet litt, men det går jo ikke utover noen andre enn deg selv. 

Jeg tenner ikke på veldig lave eller veldig tynne menn. Må litt muskler eller overvekt til. Jeg ønsker å føle meg liten ved siden av ham. 

Så endte jeg også opp med en slik partner. Var ganske bred i utgangspunktet, men har også gått opp ca 20 kg etter vi møttes. Mest muskler, men også litt ekstra. Bare deilig!

Hadde ikke sluttet å elske ham eller å tenne på ham om han ble tynn. Jeg er allerede i "saksen", og elsker ham, men i utgangspunktet hadde jeg nok ikke falt for ham dersom han var tynn. Det er noe annet! 

Har sett bilder av ham da han var yngre og svært tynn, før han begynte å trene/bygge aktivt, og jeg synes han er flottere nå. Hadde sikkert ikke falt for ham da, men nå... opp eller ned i vekt er det MIN kjære! 

Anonymkode: b9591...1b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personligheten du leter etter er det ikke noe galt med. Det er fat fetishen og ja, det er noe galt med menn som kun tenner på kvinner i en viss vektklasse. Det hadde vært noe annet dersom det mest sexye du visste var svære damer, men at du hadde tent og elsket henne uansett om hun gikk ned i vekt og ble tynn. DA kunne du ha omfavnet det du liker! Du er veldig egoistisk dersom du går i forhold med ei overvektig kvinne som ikke trives med vekten. Ondt vil jeg si det er. Hadde det skjedd meg hadde det brutt meg så psykisk ned at du ikke aner det!

Anonymkode: 36cbb...20a

Ja, og det er dette jeg har stor forståelse for. Det er derfor jeg føler meg så ekkel og at jeg trolig aldri vil finne noen å dele livet med.

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da helt greit å ha preferanser! At de er veldig spesifikke minker jo markedet litt, men det går jo ikke utover noen andre enn deg selv. 

Jeg tenner ikke på veldig lave eller veldig tynne menn. Må litt muskler eller overvekt til. Jeg ønsker å føle meg liten ved siden av ham. 

Så endte jeg også opp med en slik partner. Var ganske bred i utgangspunktet, men har også gått opp ca 20 kg etter vi møttes. Mest muskler, men også litt ekstra. Bare deilig!

Hadde ikke sluttet å elske ham eller å tenne på ham om han ble tynn. Jeg er allerede i "saksen", og elsker ham, men i utgangspunktet hadde jeg nok ikke falt for ham dersom han var tynn. Det er noe annet! 

Har sett bilder av ham da han var yngre og svært tynn, før han begynte å trene/bygge aktivt, og jeg synes han er flottere nå. Hadde sikkert ikke falt for ham da, men nå... opp eller ned i vekt er det MIN kjære! 

Anonymkode: b9591...1b7

Og det er nettopp her kjernen av problemet ligger til menn som har fetish for tynne eller store kvinner. De slutter å tenne på kjæresten, og de mister følelser for dem også.

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er dette jeg har stor forståelse for. Det er derfor jeg føler meg så ekkel og at jeg trolig aldri vil finne noen å dele livet med.

Anonymkode: f3a24...dab

Jeg vet ikke helt men kan det være en ide å gå til psykolog? Elsket du den forrige kjæresten din? Hvis du ikke elsket henne skikkelig er det håp, hvis du gjorde det så kommer du til å slite litt ja.

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er nettopp her kjernen av problemet ligger til menn som har fetish for tynne eller store kvinner. De slutter å tenne på kjæresten, og de mister følelser for dem også.

 

Jeg vet ikke helt men kan det være en ide å gå til psykolog? Elsket du den forrige kjæresten din? Hvis du ikke elsket henne skikkelig er det håp, hvis du gjorde det så kommer du til å slite litt ja.

Anonymkode: 36cbb...20a

Det var ikke et seriøst forhold, sånn sett, i og med at vi hadde helt forskjellige verdier og planer for fremtiden. Det er lite trolig vi fortsatt hadde vært sammen om hun fortsatte med å være tykk, i og med det ble mer og mer klart at vi ønsket forskjellige ting på lang sikt, (hun ville f.eks. gjerne ha barn, det vil ikke jeg - jeg ville gjerne reise mer, hun synes en tur til Strømstand var langt nok, etc.).

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Strømstand

Beklager: Strømstad.

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke et seriøst forhold, sånn sett, i og med at vi hadde helt forskjellige verdier og planer for fremtiden. Det er lite trolig vi fortsatt hadde vært sammen om hun fortsatte med å være tykk, i og med det ble mer og mer klart at vi ønsket forskjellige ting på lang sikt, (hun ville f.eks. gjerne ha barn, det vil ikke jeg - jeg ville gjerne reise mer, hun synes en tur til Strømstand var langt nok, etc.).

Anonymkode: f3a24...dab

Dette kan også bli et stort problem for deg da de fleste kvinner ønsker seg barn. Det finnes selvfølgelig noen som ikke gjør det. Tror du at du kunne ha tent på, og elsket kjæresten din som ble normalvektig dersom du virkelig elsket henne?

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan også bli et stort problem for deg da de fleste kvinner ønsker seg barn. Det finnes selvfølgelig noen som ikke gjør det. Tror du at du kunne ha tent på, og elsket kjæresten din som ble normalvektig dersom du virkelig elsket henne?

Jeg har aldri elsket en kvinne, i alle fall i et langvarig forhold, så det aner jeg rett og slett ikke. Selvsagt, om alt det andre stemte, og hun gikk ned i vekt, ville hun fortsatt være den samme personen innvending, men dette er vanskelig å vite med sikkerhet. Jeg sliter med å tro jeg hadde vært like tent på henne da.

Anonymkode: f3a24...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri elsket en kvinne, i alle fall i et langvarig forhold, så det aner jeg rett og slett ikke. Selvsagt, om alt det andre stemte, og hun gikk ned i vekt, ville hun fortsatt være den samme personen innvending, men dette er vanskelig å vite med sikkerhet. Jeg sliter med å tro jeg hadde vært like tent på henne da.

Anonymkode: f3a24...dab

Da får du bare vente til den kvinnen som oppfølger personlighetskravene, ikke ønsker barn og ønsker å være stor resten av sitt liv dukker opp. Eventuelt se om du klarer å få noe utav en psykolog da alt dette samlet er ganske ekstremt.

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei... jeg har vegret meg litt for å poste her, pga tilbakemeldinger, men gjør et forsøk, selv om jeg vet noen vil tenke jeg er veldig overfladisk. Tingen er jeg har en spesifikk preferanse når det gjelder utseende og kropp på kvinner. Høyde er det eneste jeg ikke har "krav" på, men ellers er jeg på grensen til sær i utseende på hva jeg liker... Jeg liker overvektige damer, gjerne veldig overvektige. Brede hofter og stor mage med kjempestor rumpe og lår. Så liker jeg helst blondiner, gjerne med veldig lys/blek hud. Helst langt hår. Jeg er også ganske spesifikk i at jeg ser det som en fordel at de også har fullført høyere utdanning, enten høyskole eller universitet, minimum bachelor. Personlighet er selvsagt alfa omega med sympatiske holdninger, høy intelligens og gode kan gjerne være mer glad i kos hjemme enn å farte rundt på byen. Føler jeg er fryktelig spesifikk og rar... eller er det bare egne tanker som gjør det vanskelig?

Anonymkode: f3a24...dab

Hello.. Her er jeg. Selv om jeg skulle vært noen kg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik hvem du vil, du. Det plager ikke oss andre. Personlig så liker jeg bare menn som  har en del hårvekst på kroppen, har skjegg og enten har langt hår eller ikke noe hår på hodet. Menn som fjerner kroppshår f.eks, de klarer jeg ikke å tenne på. Så alle har sin egen smak og preferanser. Ser ikke helt problemet ditt, du liker det du liker. Det er lov å like forskjellig mat også..

Anonymkode: e6da4...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan også bli et stort problem for deg da de fleste kvinner ønsker seg barn. Det finnes selvfølgelig noen som ikke gjør det. Tror du at du kunne ha tent på, og elsket kjæresten din som ble normalvektig dersom du virkelig elsket henne?

Anonymkode: 36cbb...20a

Det er mange kvinner som ikke ønsker seg barn. Flere enn det du tror, tydeligvis.

Anonymkode: e6da4...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange kvinner som ikke ønsker seg barn. Flere enn det du tror, tydeligvis.

Anonymkode: e6da4...adf

Sa jeg alle kvinner ønsker seg barn? ;)

Anonymkode: 36cbb...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt greit det.  Vi har vel alle en preferanse. Jeg liker muskuløse menn, skammer meg ikke over det 😛 

Anonymkode: 3be48...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...