Gå til innhold

Slette venninna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har en venninne som jeg uroliger ræva av meg, denne venninna sender utrolig rare snaps til han, som hinter til at hun har lyst på kjæreste, en å dele hus med osv. Når jeg ikke er med kjæresten er jeg redd for hva de snakker om på snap. Denne venninna addet meg på snap for en stund tilbake (aldri snappet sammen), jeg har fått en vane til å sjekke snapmap når hun er aktiv og når kjæresten min er aktiv - og tenker med en gang «de snakker!!!». Ja jeg har blitt ganske gæren:) Men det jeg ville frem til med denne tråden er at jeg egentlig vil slette henne fra min Snapchat, slik at jeg slipper denne crazy-vanen min. Vil det bare fremstå som utrolig frekt? Hun vil jo merke det en gang, og vil ikke være den frekke dama til vennen hennes som sletter henne på snap. Men vil heller ikke drive og sjekke snapmap 24/7 for å så tenke at de snakker osv. Hva hadde du gjort?🤔

Anonymkode: 89ffb...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er mange tråder om snap og mannens venninner her. 

Er det virkelig nødvendig for disse mennene og sende mld og snappe med de såkalte «venninnene» sine om partneren syns det er ubehagelig? Hva får mannen ut av det egentlig? 

Glad min mann er MIN mann jeg. Og bare min. 

Anonymkode: 597bf...105

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig nødvendig for disse mennene og sende mld og snappe med de såkalte «venninnene» sine om partneren syns det er ubehagelig? Hva får mannen ut av det egentlig? 

Glad min mann er MIN mann jeg. Og bare min. 

Anonymkode: 597bf...105

Altså, jeg er bare min kones mann, men det hender da at jeg melder og snapper med venninene mine også (og kompiser). Om settingen tilsier at det er passende, gjerne i en litt flørtende tone bare for gøy. Hadde jeg skulle droppet alle venner av motsatt kjønn hadde jeg nok vært ganske ensom og venneløs.

Anonymkode: 09bca...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil det bare fremstå som utrolig frekt? Hun vil jo merke det en gang

Hvis dere aldri har snappa, tror du hun merker det da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg er bare min kones mann, men det hender da at jeg melder og snapper med venninene mine også (og kompiser). Om settingen tilsier at det er passende, gjerne i en litt flørtende tone bare for gøy. Hadde jeg skulle droppet alle venner av motsatt kjønn hadde jeg nok vært ganske ensom og venneløs.

Anonymkode: 09bca...e91

Ja, jeg kunne aldri vært sammen med en sånn som deg 😊 

Anonymkode: 597bf...105

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Hvis dere aldri har snappa, tror du hun merker det da?

 

Hvis man sletter noen fra Snap vil ikke snapscoren vises lenger, så ja det merkes om hun sletter henne.

Anonymkode: 33294...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kunne aldri vært sammen med en sånn som deg 😊 

Anonymkode: 597bf...105

OK, du vil altså ha en mann uten noe annet sosialt nettverk enn deg. Jeg ga etter for dette i et tidligere forhold og da forholdet tok slutt hadde jeg hverken partner eller venner. Går ikke i den fella igjen og kunne nok aldri vært sammen med en sånn som deg 😊

Anonymkode: 09bca...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig av henne å adde deg da. Kanskje hun vil bli kjent med deg?🙂

Anonymkode: 48f1f...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK, du vil altså ha en mann uten noe annet sosialt nettverk enn deg. Jeg ga etter for dette i et tidligere forhold og da forholdet tok slutt hadde jeg hverken partner eller venner. Går ikke i den fella igjen og kunne nok aldri vært sammen med en sånn som deg 😊

Anonymkode: 09bca...e91

Nei, skrev vel ikke det? Jeg har stort sosialt nettverk, men ingen nære venner som er menn, og som jeg trenger å skrive meldinger med eller sende snapper med. 😊 

Det samme med min partner, masse venner, men ingen nære venninner. 

 

Anonymkode: 597bf...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skrev vel ikke det? Jeg har stort sosialt nettverk, men ingen nære venner som er menn, og som jeg trenger å skrive meldinger med eller sende snapper med. 😊 

Det samme med min partner, masse venner, men ingen nære venninner. 

 

Anonymkode: 597bf...105

Nei, du gjorde ikke det. Beklager, ble litt revet med 😊 Jeg har vel hele mitt liv vært sånn at jeg kommet lettere i kontakt med damer enn menn. Det betyr ikke at jeg ikke har kompiser, men mine «nærmeste» venner er nok damer. Heldigvis er jeg gift med ei forståelsesfull damr som i alle fall langt på vei har det på samme måte.

Anonymkode: 09bca...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...