Gå til innhold

Graviditetstester- tips


Breakeven

Anbefalte innlegg

Hei,

Har dere tips til graviditetstester som ikke er digitale, typ sånne man kan kjøpe flere i en pakning? Jeg har ikke så mye peiling, annet enn at jeg vet at det blir fryktelig dyrt å skulle kjøpe en digital test hver gang jeg skal teste meg.

Vi har nettopp begynt å prøve, så tenker det er greit å ha litt tester liggende. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler ikke step one fra ebay! Fått utrolig mange falske positive aV disse. Sånn typ 20 stk

Anonymkode: 24d23...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring med strip-testene fra babyplan. Men må være litt obs på at de er ekstremt sensitive, og derfor fanger opp svært små mengder HCG, noe som kan være både positivt og negativt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra make sure synes jeg er veldig bra. Jeg er ikke fan av babyplan sine.. 

Anonymkode: bb66d...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler ikke step one fra ebay! Fått utrolig mange falske positive aV disse. Sånn typ 20 stk

Anonymkode: 24d23...06b

Det finnes ikke falsk positiv... :) det er enten skyggestrek eller kjemisk graviditet. 

Jeg har brukt one step i prøving på 3 barn, aldri fått skyggestrek og de har vert positive når jeg var gravid.

Anonymkode: b888c...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke falsk positiv... :) det er enten skyggestrek eller kjemisk graviditet. 

Jeg har brukt one step i prøving på 3 barn, aldri fått skyggestrek og de har vert positive når jeg var gravid.

Anonymkode: b888c...6f8

Da har jeg nok hatt en kjemisk

Anonymkode: 24d23...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...