Gå til innhold

Langvarig sex - hva gjør dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sexlivet vårt har blitt preget av veldig korte og rutinemessige økter. Trenger litt inspirasjon for å variere litt mer, slik at vi kan ta oss tid til å nyte hverandre og tilfredsstille hverandre. Folk her på KG snakker om sex som varer lenge - en halvtime, time, kanskje mer. Men hva gjør dere egentlig i løpet av all denne tiden? Hvor lang tid bruker dere på de forskjellige delene? Hvis du sier at dere hadde sex i en time, når begynner du å telle tiden som "sex" og når slutter den tiden? Får mannen utløsning og blir slapp underveis, og hva gjør dere i så fall mens han er slapp?

Anonymkode: c03aa...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg bort stoppeklokke og "treningsprogram". Jeg tenker sex er hele den tiden man er nakne sammen og berører hverandre. 

Anonymkode: 5c317...4c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han starter med å kysse deg seksuelt på kroppen, tar hånda lett over musa di. Masserer musa forsiktig, kanskje bruke litt tunge for å pirre deg mer opp. Han fingrer deg og sleiker deg litt, så tar han kukken inn i musa. Så knuller dere litt i forskjellige stillinger, så kan du stoppe knullinga med å suge kukken litt, så rir du han litt, og han tar over ridninga med å holde hardt rundt hoftene dine og kjører på mens du har henda på sengegavlen.

Dette er hvertfall et eksempel på hvordan en deilig sex stund starter for meg, og varer gjerne litt over en time. Det som er viktig er at dere begge to er flinke på å pirre opp hverandre konstant under hele stunden. Da vil dere begge to oppleve at dere får et lite sjokk når dere ser på klokka: «shit har det gått over en time allerede» 😅

Anonymkode: defa4...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller ikke en halvtime for lenge men når det er mer enn en time kan man godt kalle det for det. En kjappis iblandt (15 minutter) er greit det men vanligvis tar vi oss god tid til foreplay hvor han kjærtegner meg og hele kroppen min, lenge på brystene, og lenge teasing mellom bena før han fingrer meg lenge og til orgasme. Så mens underlivet mitt hviler etter første orgasme begynner jeg å runke eller suge han og vi har penetreringssex, men før han kommer trekker han seg ut og slikker meg , oftest til ny orgasme igjen. Så fortsetter vi å knulle og før han kommer så sakter han ned farten så vi har litt slow romance sex midt i det hele, før vi peiser på og kommer med et brak begge to. Da er vi fornøyde for noen minutter, men mange av gangene hvor vi ligger å puster ut i senga etter økten så klarer vi ikke holde fingrene av fatet og begynner foreplay på nytt igjen og ny runde, uten at penisen hans blir helt slapp i mellomtiden. Blir den det så er han "ferdig for nå" men da er det ikke uvanlig at han i stedet fingrer meg til g punkt orgasme som en siste høydare for meg fra økten :)

Flere ganger i måneden gir vi hverandre også full kroppsmassasje som en del av foreplayet, eller eksemperimenterer med leketøy og hjelpemidler, sensasjoner som fjær, isbit og sånt og da tar vi oss også god tid og kan godt strekke det ut over flere timer :)

Anonymkode: 5cd0b...25b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi har med flere mannfolk i tilfelle mannen kommer for fort, så overtar bare en ny mann, og sånn går nu dagene mens fruen smiler fornøyd.😅

Anonymkode: 29301...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner tiden med penetrering av vagina som sex. Det andre er forspill eller evt. nachspill. 
Vi har bare sex i noen minutter, og bruker alt fra 0-30 min på forspill, og inntil 10 min på nachspill (altså hvis han slikker/fingrer meg etter han har kommet selv - skjer for øvrig ytterst sjelden da jeg er fornøyd med sexen). 

Anonymkode: a7576...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiler, kliner, småbiter, kysser, stryker, beføler, masserer, gnir, slikker... Teller jo alt dette som sex når det skjer mens vi har, vel, sex. Tar som regel minst et par timer, ofte fire og innimellom enda lenger. Spørs om vi har tid og hvor slitne vi er. 

Anonymkode: e463b...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kiler, kliner, småbiter, kysser, stryker, beføler, masserer, gnir, slikker... Teller jo alt dette som sex når det skjer mens vi har, vel, sex. Tar som regel minst et par timer, ofte fire og innimellom enda lenger. Spørs om vi har tid og hvor slitne vi er. 

Anonymkode: e463b...81f

Orgasmene blir hinsides da😊😊

Anonymkode: 4ab52...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt kos og klem..kyss. Så oralsex og samleie, trenger ikke bli så lenge :) Under en halvtime som regel....orker ikke lange sexakter. Blir lett kåt.

Forstår ikke de som har laaange sexøkter mange ganger i uka. Selv har jeg sex 4-5 ganger i uken, synes ikke det trenger å være så lenge. Ca 20-30min pluss.

Anonymkode: 77eb6...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...