Gå til innhold

Innser at jeg er den som drar lasset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp innsett at jeg er den eneste som tar initiativ til noe som helst i forholdet vårt. Det startet med at jeg tenkte at jeg for én gangsskyld ikke skulle være den som sendte nattamelding først, da endte det opp med at vi ikke snakket sammen på flere timer og at han la seg uten å si natta til meg. Så så jeg på samtalene våres på messenger, der jeg alltid skriver først og han svarer såvidt. Samme på SMS. Jeg er den eneste som tagger han i morsomme ting på fb/insta. Så begynte jeg å tenke over forholdet vårt generelt, og det er alltid jeg som spør om å finne på noe koselig - for eksempel gå en tur, kjøpe mat ute, kjøre en liten tur osv. Han spør aldri om noe sånt. Han skulle vært en tur til Sverige har han fortalt meg, så jeg prøver å planlegge en sverigetur men da sier han at han ikke vet om han gidder den og den dagen jeg foreslår. 

Vi bor hjemme begge to, men jeg sover hos han hvertfall 5 dager i uken, og jeg er alltid den som tar initiativ til når/eller om jeg kan komme. 

Han har brutt tilliten min flere ganger pga småting, legger aldri ut bilde av meg, tar generelt aldri bilde med meg (ikke på snap engang), inviterer meg aldri med på fester (han vil bruke tiden med venner som er forståelig men også litt trist), alltid jeg som kiler og masserer han, som spør hva han har gjort på jobb i dag. OSV.

Jeg blir helt paff når jeg tenker over det, visste ikke at jeg var så blind, at jeg er den eneste som drar dette lasset her. Vi har det jo kjempe fint sammen, men hva om jeg ikke tok disse initiativene? Er han ikke interessert i meg....?

Tanker? Han tuller med meg hver dag, kiler meg og kysser på meg og sier at han elsker meg osv.

Anonymkode: f79ae...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lettvint for ham å ha kjæreste da, med slik fullservice. Holder med null engasjement. Du gjør ham lat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Det du må gjøre , er ikke å gjøre mer eller annerledes. Gjør MINDRE. Menn er fra naturens side jegere. Han må jakte deg,,,,eneste måten å få forholdet til å blomstre på. Dette gjelder særlig i langtidsforhold.  Det er vanskelig for oss jenter å lene oss tilbake. Men meget effektfullt!! Ikke ring og tekst ham.Vent med å svare når han omsider kontakter deg. Gjør ting med venner og post det på sosiale media. Dette vil få ham til å lure og vipps så blir han interessert igjen.  Hvor ble det av den fine kjæresten min som ga meg oppmerksomhet, tenker han. ....Vær blid og sosial ,med ANDRE...selvsagt være blid og hyggelig med han også,men hold igjen. Spør han om dere skal finne på noe en fredag,si du har planer. Men du kan møte ham to,tre timer på lørdag f.eks. Du bør være den første som bryter opp når dere treffes. Tenk hvordan det er i dyreverdenen.  Man jager kun ting som er i bevegelse. Eller ,en katt leker mest med ting i bevegelse.  Når det er rolig og fanget,så mister den interessen. En jeger i skogen,har ingen spenning og interesse av et byttedyr som står bundet til et tre,,,hei,kom og ta meg....Slik er det med menn også. Foreslår at du leser deg litt opp på psykologidelen hva menn angår.  Sjekk ut datingcoacher som Matthew Hussey på YouTube.  Det du opplever er veldig vanlig. Ha tålmodighet med typen og deg selv,,,,les deg opp,så har du et hemmelig våpen. Lykke til.

Anonymkode: f730d...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Det du må gjøre , er ikke å gjøre mer eller annerledes. Gjør MINDRE. Menn er fra naturens side jegere. Han må jakte deg,,,,eneste måten å få forholdet til å blomstre på. Dette gjelder særlig i langtidsforhold.  Det er vanskelig for oss jenter å lene oss tilbake. Men meget effektfullt!! Ikke ring og tekst ham.Vent med å svare når han omsider kontakter deg. Gjør ting med venner og post det på sosiale media. Dette vil få ham til å lure og vipps så blir han interessert igjen.  Hvor ble det av den fine kjæresten min som ga meg oppmerksomhet, tenker han. ....Vær blid og sosial ,med ANDRE...selvsagt være blid og hyggelig med han også,men hold igjen. Spør han om dere skal finne på noe en fredag,si du har planer. Men du kan møte ham to,tre timer på lørdag f.eks. Du bør være den første som bryter opp når dere treffes. Tenk hvordan det er i dyreverdenen.  Man jager kun ting som er i bevegelse. Eller ,en katt leker mest med ting i bevegelse.  Når det er rolig og fanget,så mister den interessen. En jeger i skogen,har ingen spenning og interesse av et byttedyr som står bundet til et tre,,,hei,kom og ta meg....Slik er det med menn også. Foreslår at du leser deg litt opp på psykologidelen hva menn angår.  Sjekk ut datingcoacher som Matthew Hussey på YouTube.  Det du opplever er veldig vanlig. Ha tålmodighet med typen og deg selv,,,,les deg opp,så har du et hemmelig våpen. Lykke til.

Anonymkode: f730d...288

Tusen takk for tips! Matthew Hussey er helten min, men fant ingen videoer som var relatert til dette😅 Jeg skal prøve å gjøre som du sier, ikke være den som spør om å møtes først osv, og ikke mase om å finne på koselige ting, så blir han kanskje litt sånn «hvorfor gjør hun ikke det lenger?» haha.

Anonymkode: f79ae...687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Det du må gjøre , er ikke å gjøre mer eller annerledes. Gjør MINDRE. Menn er fra naturens side jegere. Han må jakte deg,,,,eneste måten å få forholdet til å blomstre på. Dette gjelder særlig i langtidsforhold.  Det er vanskelig for oss jenter å lene oss tilbake. Men meget effektfullt!! Ikke ring og tekst ham.Vent med å svare når han omsider kontakter deg. Gjør ting med venner og post det på sosiale media. Dette vil få ham til å lure og vipps så blir han interessert igjen.  Hvor ble det av den fine kjæresten min som ga meg oppmerksomhet, tenker han. ....Vær blid og sosial ,med ANDRE...selvsagt være blid og hyggelig med han også,men hold igjen. Spør han om dere skal finne på noe en fredag,si du har planer. Men du kan møte ham to,tre timer på lørdag f.eks. Du bør være den første som bryter opp når dere treffes. Tenk hvordan det er i dyreverdenen.  Man jager kun ting som er i bevegelse. Eller ,en katt leker mest med ting i bevegelse.  Når det er rolig og fanget,så mister den interessen. En jeger i skogen,har ingen spenning og interesse av et byttedyr som står bundet til et tre,,,hei,kom og ta meg....Slik er det med menn også. Foreslår at du leser deg litt opp på psykologidelen hva menn angår.  Sjekk ut datingcoacher som Matthew Hussey på YouTube.  Det du opplever er veldig vanlig. Ha tålmodighet med typen og deg selv,,,,les deg opp,så har du et hemmelig våpen. Lykke til.

Anonymkode: f730d...288

Dette er tull og mindgames, skal man hele tid være på vakt for å ra rett avgjørelse så han jakter og er interessert? Nei takk, jeg er voksen, og jeg vil ha en voksen mann som klarer å si hvordan han føler det, og oppføre seg deretter.

Ts, han er jo ikke interessert i deg, hva om du så setter i gang dette spillet hvor det hele tiden er snakk om hvor intetessen og jakten ligger, du er vel klar over at den dagen du vil slå deg til ro, tror du har ham, så snur han jakten mot noen andre? Hvis han ikke klarer å være i et forpliktende seriøst forhold, så vil ikke sånt umodent tull gjøre det bedre. Mindgames er for umodne mennesker.

Anonymkode: 0a521...2d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med han og Finn ut hvor landet ligger. Siden du bor hjemme antar jeg du bor hos dine foreldre?? Da er du også ung. Man kan møte mange fisk i havet før man finner den rette. Det er ikke meningen at du skal ensidig jobbe for forholdet. 

Da er det bedre å ta praten og finne ut hvor landet ligger. 

Det kan hende dere er grunnleggende forskjellige. Det må du i såfall respektere og ta et valg ut i fra hvordan han er. Min erfaring er at like barn leker best. Store forskjeller i de tingene som er viktig for en selv er bare slitsomt. 

 

Vær tro mot deg selv og pass på deg selv når du velger partner. Hva er viktig for deg? 

Lykke til. 

Endret av Sensi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sosiale medier som drar lasset åpenbart...

Anonymkode: 4f934...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...