Gå til innhold

Strømselskap med fordeler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg flytter, og må velge meg et strømselskap. Derfor lurer jeg på om det finnes noen gode selskap med fordeler på flere ting enn strøm? For eksempel rabatt på internett, eller noe?

Liker egentlig å støtte lokalt, men siden min nye boplass er litt i dyreste laget, må jeg tenke økonomi først. Den lokale har diverse fordeler, men ingen som betyr noe for meg. Dette er bla. tilbud på bowling, rabatt på håndballkamper og rabatt på komfyrvakt (vet ikke helt hva det er egentlig, men tror ikke at jeg trenger det :P ).

Ellers kan jeg selvfølgelig også ta imot tips på billig strøm, eller strømsparing!

Hilsen ei som nå går fra å leve i luksus, til en stram økonomi 🙈

Anonymkode: 6b62a...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bumper denne til et klokkeslett der kanskje flere er på KG 😄 

Anonymkode: 6b62a...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nylig erfaring type 30 minutter siden så byttet jeg til Fjordkraft, mest fordi jeg måtte velge noe, og egentlig trodde jeg hadde tatt over Fjordkraft fra tidligere eier. Men de har vel det bredeste "nasjonale" fordelsprogrammet jeg har sett hittil?

Hvis du vurderer å ha mobiltelefoni gjennom dem, så får du sikkert noen fordeler av å ha begge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Briljant skrev:

Av nylig erfaring type 30 minutter siden så byttet jeg til Fjordkraft, mest fordi jeg måtte velge noe, og egentlig trodde jeg hadde tatt over Fjordkraft fra tidligere eier. Men de har vel det bredeste "nasjonale" fordelsprogrammet jeg har sett hittil?

Hvis du vurderer å ha mobiltelefoni gjennom dem, så får du sikkert noen fordeler av å ha begge.

 

Tusen takk for tips!

Fjordkraft hadde jo mange fordeler! Ingen jeg benytter meg spesielt mye av, men det kan jo fort skje. Skal absolutt ta dem til vurdering! 😄 

Anonymkode: 6b62a...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...