Gå til innhold

Noen som squirter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tisser ikke på meg under sex, men jeg skjønner at det kan gi en ekstra piff på orgasmen :)

Anonymkode: c47b8...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du mener da at når dama blir våt så tisser hun egentlig på seg? Siden det ikke finnes annen væske der mener jeg.

Anonymkode: 05255...d27

Med litt grunnleggende kjennskap til anatomi vet du vet at urin kommer fra urinrøret mens skjedesekret kommer fra skjedeveggene.

 

Men jeg forstår heller ikke hvorfor folk her inne skal nekte så voldsomt på at det er urin som kommer. Hva så? Gjør det godt og begge liker det, kjør på liksom. Det bryr meg virkelig ikke at noen liker å skvette litt når det går for dem - virker som om det er så utrolig vanskelig å innse at det er urin man spruter?

Anonymkode: c47b8...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med litt grunnleggende kjennskap til anatomi vet du vet at urin kommer fra urinrøret mens skjedesekret kommer fra skjedeveggene.

Så sæd er urin da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskapelig artikkel om squirting.

 

https://www.jsm.jsexmed.org/article/S1743-6095(15)30958-9/fulltext

 

sitat: The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists.

Anonymkode: 8b278...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SlemUlv skrev:

Så sæd er urin da? 

Du har en del underlige synspunkter, men ut fra det jeg har lest av dine innlegg, virker du både kunnskapsrik og gløgg. Da blir jeg litt overrasket over at du synes å tilhøre diser squirte-fantastene som helt lukker øynene for biologoske fakta.

Anonymkode: 3ef28...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...