Gå til innhold

Noen som squirter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en fantastisk opplevelse med min mann i går: i en alder av 44 år squirtet jeg! Herregud så digg! Vi ble like overrasket begge 2, og mannen min ble helt vill 🙂 Det var ikke lite heller, så det ble litt gris, men det får ikke hjelpe. Kan nesten ikke vente på å prøve på nytt 🙂

Noen andre som skvetter? Opplever dere/din partner det som positivt?

Anonymkode: 06196...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle friske individer kan tisse, selv under sex 🙄

Anonymkode: 53423...2ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at det gjør noen forskjell på opplevelsen (orgasmen) min om kjem squriter (tisser) på meg eller ei. Foretrekker helt klart å ikke gjøre det, for mye søl! 

Anonymkode: 37e14...dd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle friske individer kan tisse, selv under sex 🙄

Anonymkode: 53423...2ba

😂😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Bare å ikke gå på dass på forhånd og pisse når du føler for det

Lurer på om mannfolk som kjører stor BMW og mener ekte mannfolk skyter ulv, har liten tissefant.

Anonymkode: c1c80...2aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å squirte! 😄 Beste følelsen, beste orgasmene ❤️ Bare synd jeg ikke har fått det til alene enda 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om mannfolk som kjører stor BMW og mener ekte mannfolk skyter ulv, har liten tissefant.

Anonymkode: c1c80...2aa

Hvis du vil ha svaret på det så ligger jeg nok rundt normalen +- har ikke målt så nøye, men har hverken stor eller liten. Vil tippe ca 14-15 cm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je burde vel tatt en tur til fæssa og målt, bmw 😂

Anonymkode: 95f15...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny runketråd? Jeg tror ikke på at TS er 44 år og kvinne på måten hun skriver på.

Anonymkode: 8b278...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg elsker å squirte! 😄 Beste følelsen, beste orgasmene ❤️ Bare synd jeg ikke har fått det til alene enda 

Tipper mannen din elsker det også! Det finnes jo ikke noe mer opphissende enn damer som kan squirte skikkelig 👍😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de beste orgasmene får jeg og når jeg squirter/tisser på meg. Veldig sjelden og skjer når jeg har kommet mange ganger fra før og det er intenst. Plutselig kommer jeg og det er den beste følelsen, helt villt, men blir ofte litt brutt for jeg blir så stressa når det bare spruter ut av meg :O

Anonymkode: 41066...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2019 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Alle friske individer kan tisse, selv under sex 🙄

Anonymkode: 53423...2ba

Jeg gjør det når jeg er skikkelig kåt og bruker en finger eller to og trykker litt utover. 

Men det er jo ikke urin? Er det? Det er jo en helt blank, luktfri væske. Har aldri tenkt på det som å tisse, det er jo en helt annen følelse. Urin lukter jo som regel litt?

Anonymkode: 06196...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det når jeg er skikkelig kåt og bruker en finger eller to og trykker litt utover. 

Men det er jo ikke urin? Er det? Det er jo en helt blank, luktfri væske. Har aldri tenkt på det som å tisse, det er jo en helt annen følelse. Urin lukter jo som regel litt?

Anonymkode: 06196...b07

Neida det er ikke urin! Bare noen her inne som ikke klarer å holde seg unna kverrulering om noe de ikke vet hva er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste elskerinne påstod hardnakket at hun ikke kunne squirte… Men så fikk hun kjenne min magiske ring- og langefinger gjøre sine underverker... Samboer er forresten også veldig glad i å kjenne de magiske fingrene mine. Ikke ofte de trygler om det, men en gang i blant så bare må de ha en slik orgasme eller to for å tømme seg helt mentalt og fysisk. 

Anonymkode: 83efd...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior

😜

På 16.1.2019 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Alle friske individer kan tisse, selv under sex 🙄

Anonymkode: 53423...2ba

Det er ikke tiss. Ikke vær så sur og sjalu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som påstår det ikke er urin, kan dere vise til hvilken kjertel eller organ det skulle være i underlivet på kvinner som inneholder denne squirte-væsken? Jeg har aldri hørt om eller sett på skjema over underlivet at det ligger noen kjertel der som kan inneholde væske, annet enn selve urinblæren.

Kan noen vise til hvilken kjertel eller blære det liksom skal være? All denne væsken MÅ jo komme et sted fra, og jeg har som sagt aldri hørt om en slik blære eller kjertel i underlivet.

Anonymkode: c9167...f85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg squirter så sant pikken er stor nok eller han treffer med riktig vinkel. Hvis han har liten pikk er det enklere med dildo siden det er lettere å finne riktig vinkel da. Det er IKKE tiss, jeg squirter i bøtter og spann selv om jeg har tisset rett på forhånd.

Dessverre er min nåværende kjæreste den eneste jeg har vært med som ikke tenner på squirtingen min og det legger en demper på det for min del

Anonymkode: c2753...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som påstår det ikke er urin, kan dere vise til hvilken kjertel eller organ det skulle være i underlivet på kvinner som inneholder denne squirte-væsken? Jeg har aldri hørt om eller sett på skjema over underlivet at det ligger noen kjertel der som kan inneholde væske, annet enn selve urinblæren.

Kan noen vise til hvilken kjertel eller blære det liksom skal være? All denne væsken MÅ jo komme et sted fra, og jeg har som sagt aldri hørt om en slik blære eller kjertel i underlivet.

Anonymkode: c9167...f85

http://underlivet.blogg.no/1469367890_squirting__hva_er_det.html

Sitat

Disse kjertlene heter skenes kjertler og tilsvarer mannens prostata. Det er ikke alle kvinner som har dem, noe som kanskje kan forklare hvorfor noen kvinner får sprutorgasmer, mens andre ikke opplever det. De kan også variere i størrelse. Skenes kjertler tømmer væsken sin ut i urinrøret når kvinnen får orgasme, slik prostata gjør det hos mannen, og en teori er at det er disse kjertlene som er skyld i squirtingen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...