Gå til innhold

Glattbarbert i fellesdusj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

heller det at du angrer på at du oppfører deg som en idiot under bruker tenker jeg. blir litt som å si "kødda" når ting backfire ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

Sikkert 😉 du får tro det du vil, jeg er ikke en som er redd for å si mine egne meninger, men på dette satt jeg det så til de grader på spissen 😉😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, padawan skrev:

Nå fremstår du som ikke noe annet enn ung og usikker på deg selv, @BMW 5-serie 535D.

😂😂 enda en som beit på, og det etter at sluken er over vannet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Sikkert 😉 du får tro det du vil, jeg er ikke en som er redd for å si mine egne meninger, men på dette satt jeg det så til de grader på spissen 😉😂

satt på spissen du liksom 🙄 snakk om å angre seg da 😂

Anonymkode: 413fe...c47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

satt på spissen du liksom 🙄 snakk om å angre seg da 😂

Anonymkode: 413fe...c47

Ja, vil ha litt fart her inne. Jeg angrer aldri på noe, hvorfor skulle jeg egentlig angret?

Jeg angrer vel på klimadebatten og diesel bruk istedenfor en verdiløs lekebil med strøm? 😉😂 eller nå jugde jeg, jeg angrer på at jeg kjørte den veien som tilhengeren fikk skrens..

Endret av BMW 5-serie 535D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, vil ha litt fart her inne. Jeg angrer aldri på noe, hvorfor skulle jeg egentlig angret?

Jeg angrer vel på klimadebatten og diesel bruk istedenfor en verdiløs lekebil med strøm? 😉😂

Fordi du fremstår som en komplett idiot under nick ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi du fremstår som en komplett idiot under nick ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

Helt greit det, vil ikke være a4 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Helt greit det, vil ikke være a4 😉

forskjell på å være tøff og stå for egne meninger, og å drite seg loddrett ut med patetiske forsøk på å være morsom og spre oppgulp ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

forskjell på å være tøff og stå for egne meninger, og å drite seg loddrett ut med patetiske forsøk på å være morsom og spre oppgulp ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

Ja, slik som du, anonymbruker gjør, ikke sant😂?

Anonymkode: 2d364...5ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

forskjell på å være tøff og stå for egne meninger, og å drite seg loddrett ut med patetiske forsøk på å være morsom og spre oppgulp ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

Det første har jeg gjort mye her inne, og det siste en sjelden gang, blir nok noen uker til neste gang 😉 jeg bruker aldri anonym, det er for pyser 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Forskjell på naturiststrand og enkjønnet dusj, på naturiststrender må man tillate og ha forståelse på at noen skjeve kan være der, men ikke kjønnsdelt dusj. Er det ikke derfor menn og damer dusjer hver for seg? Pga tenning?

Hovedgrunnen til at kvinner og menn dusjer hver for seg i Norge er at vi har en kultur som seksualiserer kjønnsblandet nakenhet. Hos oss er det nærmest en regel et kvinner og menn bare skal være sammen i seksuelle sammenhenger. Når man er opplært til det så tenker man selvfølgelig seksuelt når man havner naken med det motsatte kjønn.

Dette er på ingen måte en selvfølge at det skal være slik. Homofile lærer at det ikke er noe seksuelt med å dusje naken med de andre gutta allerede fra de er små. Det samme med naturistene. I Finland, Tyskland og Sveits er det også mange steder fellesgarderober og fellesdusjer til bastu og spa-anlegg.

Før skulle damer ha på seg hel badedrakt for å ikke tenne menn. Kvinner skulle gjerne dekke til håret. Kvinner skulle også dekke til beina med skjørt, kjoler eller lignende. Så menn noen av dette ble det forbundet med sex og de ble kåte. I dag vet menn at kvinner i bukser ikke er noe signal om økt sjanse for sex og de blir ikke nevneverdig opphisset av det.

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Det første har jeg gjort mye her inne, og det siste en sjelden gang, blir nok noen uker til neste gang 😉 jeg bruker aldri anonym, det er for pyser 😉

Bedre å være anonym og stå for sine meninger enn å bruke et anonymt nic og rope "tulla" når det blir litt ubehagelig.

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var fellesdusj i norge. 😍Tenner på tanken å stå der og se på alle deilige glattbarberte menn der inne. Kanskje blikket mitt hadde gitt dem ståpikk. ;) Tror nok jeg kunne pirret en del menn. (helst gifte menn. blir bare ekstra kåt på tanken.)

J,18.

Anonymkode: f3255...65e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mann. Jeg passer på å være glattbarbert og velstelt der nede. 

Det er så discusting med store hårtugger med en penis som ser ut som en nese stikkenes ut av. 

Spessielt om vi skal i et fellesbad. Redd hårtuggen skal løsne og at jeg svømmer rett i den. 

Man ser hårene stikke ut gjennom badebuksa på slike.

Det må da gå ann å stelle seg litt før du skal i et fellesbad. Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut som. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske det var fellesdusj i norge. 😍Tenner på tanken å stå der og se på alle deilige glattbarberte menn der inne. Kanskje blikket mitt hadde gitt dem ståpikk. ;) Tror nok jeg kunne pirret en del menn. (helst gifte menn. blir bare ekstra kåt på tanken.)

J,18.

Anonymkode: f3255...65e

Hei, Tor Kristian (62)

Anonymkode: 8317e...b2e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Mange homser rund om kring, hadde det ikke vært for det så hadde jeg også dusjet uten. Det er urettferdig at de kan dusje med det kjønnet de tenner på og vi heterofile kun kan drømme og fantasere om det

Best å være forsiktig så du ikke får homsebakterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Morpheus skrev:

Jeg er også mann. Jeg passer på å være glattbarbert og velstelt der nede. 

Det er så discusting med store hårtugger med en penis som ser ut som en nese stikkenes ut av. 

Spessielt om vi skal i et fellesbad. Redd hårtuggen skal løsne og at jeg svømmer rett i den. 

Man ser hårene stikke ut gjennom badebuksa på slike.

Det må da gå ann å stelle seg litt før du skal i et fellesbad. Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut som. 

 Såså, det går nok over når du blir voksen. :troest:

Anonymkode: bc48e...fb8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Tor Kristian (62)

Anonymkode: 8317e...b2e

???

Anonymkode: f3255...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hovedgrunnen til at kvinner og menn dusjer hver for seg i Norge er at vi har en kultur som seksualiserer kjønnsblandet nakenhet. Hos oss er det nærmest en regel et kvinner og menn bare skal være sammen i seksuelle sammenhenger. Når man er opplært til det så tenker man selvfølgelig seksuelt når man havner naken med det motsatte kjønn.

Dette er på ingen måte en selvfølge at det skal være slik. Homofile lærer at det ikke er noe seksuelt med å dusje naken med de andre gutta allerede fra de er små. Det samme med naturistene. I Finland, Tyskland og Sveits er det også mange steder fellesgarderober og fellesdusjer til bastu og spa-anlegg.

Før skulle damer ha på seg hel badedrakt for å ikke tenne menn. Kvinner skulle gjerne dekke til håret. Kvinner skulle også dekke til beina med skjørt, kjoler eller lignende. Så menn noen av dette ble det forbundet med sex og de ble kåte. I dag vet menn at kvinner i bukser ikke er noe signal om økt sjanse for sex og de blir ikke nevneverdig opphisset av det.

Anonymkode: 4c566...66b

Seksualiteten er ikke et personlig valg eller et kulturelt fenomen, den er ikke noe du lærer av kulturen, den er medfødt og vil alltid være der. Kulturen lærer hva som er riktig (seksuell) oppførsel, men seksualdriften blir ikke påvirket av det, lysten vil alltid ligge under overflaten. Kulturen lærer deg å håndtere den på en måte som er riktig i det samfunnet du lever i.

At menn ikke tror at kvinner i bukser gir økt sjanse for sex, kan jeg være enig i, men det betyr ikke at lysten er upåvirket av hva kvinner kler seg i. Så klart blir menn opphisset av kvinner i trange bukser, det er heller ikke et personlig valg. En kan tilvennes gjennom kulturen, slik at inntrykket dempes, men at lysten påvirkes er utvilsomt. Jeg blir opphisset av å se en naken kvinne, ingen kultur har lært meg at det er riktig, ingen kultur har heller påvirket min lyst til å ha sex med nakne kvinner. Felles dusj for kvinner og menn kunne fungert på samme måte som samfunnet ellers, som et teater hvor følelser skjules, men de fjernes aldri av kulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Javel? Så du en «en slik en» som vil gjøre det ekkelt for kvinner i en felles dusj? Du er dessverre ikke velkommen i noe felles dusj før du kan oppføre deg.

Hahaha, kunne ikke sagt det bedre selv. Har selv tatt felles badstu og følt hvordan enkelte menn har stirra meg lang opp i livmoren, er ikke spesielt behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...