Gå til innhold

Glattbarbert i fellesdusj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Hva har dette med tank om tiss å gjøre? Homseri som stirrer på en er helt jævlig, burde egentlig anmeldt vedkommende for seksuell hets

Så du er homse, er det det du sier 🙈

Anonymkode: ec369...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Som mann, så gjør jeg litt grooming; trimmer hårene over penis ganske langt ned, men etterlater litt. Skaftet og ballene barberer jeg slik at de er glatte. I svømmehallen har jeg lagt merke til at svært få gjør dette, men det kan jo være at de 60-70% som dusjer med shorts på har trimmet buskveksten.

Hvordan er dette med damene? Er det et helt syn i en fellesgarderobe? Går dere helt naturlig rundt glattbarbert i fellesdusj/garderobe? Eller prøver dere skjule det litt? Hva når det er mindre barn tilstede? Er det ok for 8-10 åringer å se at 30-40 åringer er like glatt som dem selv? 

Jeg spør fordi dette er en ny problemstilling for meg. 

Anonymkode: 3f221...571

Jeg legger ikke merke til om de andre damene i dusjen er barbert eller ikke. Jeg har dusjet i fellesdusj med både full busk og helt glattbarbert, og aldri sett at noen har kikket i den retningen. Tror det er noe man helst prøver å unngå. Og ja, barn i alle aldre tåler fint å se nakne kropper av alle slag.

Anonymkode: b747f...4d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Forståelse dahhh ❤💓💕💖

Nei, ingen forståelse for noe av det du har skrevet i tråden.

Anonymkode: f8ace...535

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg legger ikke merke til om de andre damene i dusjen er barbert eller ikke. Jeg har dusjet i fellesdusj med både full busk og helt glattbarbert, og aldri sett at noen har kikket i den retningen. Tror det er noe man helst prøver å unngå. Og ja, barn i alle aldre tåler fint å se nakne kropper av alle slag.

Anonymkode: b747f...4d4

Er vel bare vi menn som sonderer i dette da. Mulig fordi vi har komplekser for egen penis?

Anonymkode: 3f221...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BMW 5-serie 535D said:

Det tenker du ikke på før det er en homse du dusjer med som begynner å stirre som faen, sikle og få ståpikk. 

Jeg dusjer aldri naken på fellesdusjer med gutter, men gjerne på fellesdusj med jenter 👍

Du har nok et litt feilt inntrykk av hvordan det er: Homofile menn dusjer i treningssentre og svømmehaller uten å glane og uten å få reisning. Faktisk glir de fullstendig inn i mengden og du ser ikke forskjell på deres oppførsel og andre. Årsaken er at de har erfart at dette ikke er en seksuell situasjon hvor de får noen uttelling. Dermed blir de ikke kåte der. Det er akkurat det samme med naturister. Når du ikke er der for å ha sex, damene ikke er der for å ha sex og det ikke er lov å ha sex heller så blir det overraskende ganske kjapt lite sexy. Har du sette et par tusen damer nakne på naturiststeder uten å ha sex med noen av de som blir det ganske mye mindre spennende. Annerledes med swingersklubber. Der har man faktisk på seg mer klær. Årsaken til at det er mer pirrende der er at det er et sted man faktisk går for å ha sex og hvor man har det.

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel bare vi menn som sonderer i dette da. Mulig fordi vi har komplekser for egen penis?

Anonymkode: 3f221...571

Neida, vanlige homofile menn og naturistmenn er nok ikke så opptatt dette de heller. 

Anonymkode: 4c566...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og likevel drømmer du om å dusje med damer og tilstår at det ville vært fare for ståpikk? 

Anonymkode: d0fce...cd7

Ja om de synes det var greit, såklart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Gud så fæl du er, at du får lov til å skrive her inne uten en støttekontakt er for meg et mysterium. 

Anonymkode: 413fe...c47

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SlemUlv skrev:

betyr det at kvinner bør anmelde deg for å stirre også da? 

Om det hadde skjedd, såklart kunne de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er homse, er det det du sier 🙈

Anonymkode: ec369...9c9

Ja 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen forståelse for noe av det du har skrevet i tråden.

Anonymkode: f8ace...535

Nei vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Leste du hva jeg skrev? Les en gang til

Ja, jeg leste innlegget ditt. Kvinner liker ikke å bli glodd på slik av en fremmed mann med ståpikk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok et litt feilt inntrykk av hvordan det er: Homofile menn dusjer i treningssentre og svømmehaller uten å glane og uten å få reisning. Faktisk glir de fullstendig inn i mengden og du ser ikke forskjell på deres oppførsel og andre. Årsaken er at de har erfart at dette ikke er en seksuell situasjon hvor de får noen uttelling. Dermed blir de ikke kåte der. Det er akkurat det samme med naturister. Når du ikke er der for å ha sex, damene ikke er der for å ha sex og det ikke er lov å ha sex heller så blir det overraskende ganske kjapt lite sexy. Har du sette et par tusen damer nakne på naturiststeder uten å ha sex med noen av de som blir det ganske mye mindre spennende. Annerledes med swingersklubber. Der har man faktisk på seg mer klær. Årsaken til at det er mer pirrende der er at det er et sted man faktisk går for å ha sex og hvor man har det.

Anonymkode: 4c566...66b

Forskjell på naturiststrand og enkjønnet dusj, på naturiststrender må man tillate og ha forståelse på at noen skjeve kan være der, men ikke kjønnsdelt dusj. Er det ikke derfor menn og damer dusjer hver for seg? Pga tenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var i en fellesdusj var det mange som var velfriserte ikke bare der nede, men ellers på kroppen også å ikke bare jeg. Men det var en som ikke var det å jeg hørte guttungen reagerte litt på det. "Pappa han har mye mere hår enn deg" hvisket han i øret mitt. Jeg er av den oppfatning at ihvertfall 50% er velfriserte av de mennene som er til stede når jeg er der.

Jeg ser også at noen i tråden her har homsefobi. Hvorfor det?

Jeg kjenner flere å ingen av dem har lagt en hånd på meg. Vi respekterer hverandres legning, men må tillegge at det er litt snedig å snakke om damer med dem.

Den ene av dem fortalte meg at han likte fasongen min. Det tok jeg som et bra kompliment. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Ja, jeg leste innlegget ditt. Kvinner liker ikke å bli glodd på slik av en fremmed mann med ståpikk. 

Som jeg skrev så hadde jeg f.eks gått feil så hadde jeg ikke glodd, men om det var en avtalt plass eller noe så hadde jeg sett på, er det så rart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, mange som beit på agnet 😂😂 

Endret av BMW 5-serie 535D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Som jeg skrev så hadde jeg f.eks gått feil så hadde jeg ikke glodd, men om det var en avtalt plass eller noe så hadde jeg sett på, er det så rart??

En avtalt plass?

Anonymkode: f8ace...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Dæven, mange som gikk på 😂😂 

heller det at du angrer på at du oppfører deg som en idiot under bruker tenker jeg. blir litt som å si "kødda" når ting backfire ;) 

Anonymkode: 413fe...c47

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En avtalt plass?

Anonymkode: f8ace...535

Se min forrige post 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...