Gå til innhold

Glattbarbert i fellesdusj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du møter et nakent menneske i en fellesdusj, er det umulig å ikke registrere om den du møter er behåret eller ikke nedentil.

Anonymkode: 2d364...5ed

Jeg pleier ikke å se i det området. Jeg pleier ikke en gang sjekke om de har herre- eller dametiss.

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Ja, ville glodd ja, men ikke om jeg hadde gått feil.. men hadde jeg kunnet dusjet med 20 jenter som var greit for de, såklart jeg hadde sett litt! Stor fare for ståpikk da!

Håper ikke du besøker The Well og lignende spa-anlegg for voksne.

Anonymkode: 4c566...66b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen damer som ser på andre damers underliv i damegarderoben. Husker ikke at jeg stirret som barn, heller. Syntes heller det var ubehagelig/kleint og unngikk det. Merkelig problemstilling. Kunne ikke ha fortalt deg om enkelte av venninnene mine som jeg har dusjet med flere ganger er glattbarberte eller ikke, heller

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Heslig? 😂😂 alle heterofile menn har det som drøm

Det er viktig å ikke undertrykke sine egne homofile drømmer. 

Hvis du har problemer med homofile, har du mest sannsynlig problemer med din egen legning. At andre er homofile betyr ikke at DU er det. Kan du forstå det?

Dessuten er det mest sannsynlig at det er kun gutter/menn som er helt opphengt i kjønnsorganer og sin egen lille tiss. Kvinner har ikke det fokuset som du og andre menn har. Kvinner ser mer på helhet og liker de mannen, liker de penisen også men mest av alt den totale helhet. 

Du må tenke mindre tiss og mer helhet. Først da vil du få en kvinne til å respektere deg. 

Anonymkode: cecc8...66b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BMW 5-serie 535D said:

Ja, ville glodd ja, men ikke om jeg hadde gått feil.. men hadde jeg kunnet dusjet med 20 jenter som var greit for de, såklart jeg hadde sett litt! Stor fare for ståpikk da!

Og du er redd homsene skal få det hvis de får se deg naken?

Anonymkode: f8ace...535

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, ville glodd ja, men ikke om jeg hadde gått feil.. men hadde jeg kunnet dusjet med 20 jenter som var greit for de, såklart jeg hadde sett litt! Stor fare for ståpikk da!

Javel? Så du en «en slik en» som vil gjøre det ekkelt for kvinner i en felles dusj? Du er dessverre ikke velkommen i noe felles dusj før du kan oppføre deg.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke du besøker The Well og lignende spa-anlegg for voksne.

Anonymkode: 4c566...66b

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er viktig å ikke undertrykke sine egne homofile drømmer. 

Hvis du har problemer med homofile, har du mest sannsynlig problemer med din egen legning. At andre er homofile betyr ikke at DU er det. Kan du forstå det?

Dessuten er det mest sannsynlig at det er kun gutter/menn som er helt opphengt i kjønnsorganer og sin egen lille tiss. Kvinner har ikke det fokuset som du og andre menn har. Kvinner ser mer på helhet og liker de mannen, liker de penisen også men mest av alt den totale helhet. 

Du må tenke mindre tiss og mer helhet. Først da vil du få en kvinne til å respektere deg. 

Anonymkode: cecc8...66b

Hva har dette med tank om tiss å gjøre? Homseri som stirrer på en er helt jævlig, burde egentlig anmeldt vedkommende for seksuell hets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er redd homsene skal få det hvis de får se deg naken?

Anonymkode: f8ace...535

Nei er ikke bare redd for det, men opplevde det på barneskolen da det var en homse i klassen som ikke tilsto det før i voksen alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å se i det området. Jeg pleier ikke en gang sjekke om de har herre- eller dametiss.

Anonymkode: 4c566...66b

Neida.

Anonymkode: 2d364...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Javel? Så du en «en slik en» som vil gjøre det ekkelt for kvinner i en felles dusj? Du er dessverre ikke velkommen i noe felles dusj før du kan oppføre deg.

Leste du hva jeg skrev? Les en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D said:

Nei er ikke bare redd for det, men opplevde det på barneskolen da det var en homse i klassen som ikke tilsto det før i voksen alder

Staaaakkars deg. :troest:

Anonymkode: f8ace...535

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Staaaakkars deg. :troest:

Anonymkode: f8ace...535

Takk for støtte ❤💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D said:

Takk for støtte ❤💕

Nja, støtte og støtte.

Anonymkode: f8ace...535

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har spørsmålet om kjønnsbehåring i fellesdusjen under seksualitet å gjøre? Kropp etc, ja. Seksualitet? Nei. 

Anonymkode: fc1be...ff0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nja, støtte og støtte.

Anonymkode: f8ace...535

Forståelse dahhh ❤💓💕💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dusjer aldri uten klær i fellesdusj, har alltid på badetøy.

Anonymkode: 121f7...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva har dette med tank om tiss å gjøre? Homseri som stirrer på en er helt jævlig, burde egentlig anmeldt vedkommende for seksuell hets

Og likevel drømmer du om å dusje med damer og tilstår at det ville vært fare for ståpikk? 

Anonymkode: d0fce...cd7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

43 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, ville glodd ja, men ikke om jeg hadde gått feil.. men hadde jeg kunnet dusjet med 20 jenter som var greit for de, såklart jeg hadde sett litt! Stor fare for ståpikk da!

Gud så fæl du er, at du får lov til å skrive her inne uten en støttekontakt er for meg et mysterium. 

Anonymkode: 413fe...c47

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva har dette med tank om tiss å gjøre? Homseri som stirrer på en er helt jævlig, burde egentlig anmeldt vedkommende for seksuell hets

betyr det at kvinner bør anmelde deg for å stirre også da? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...