Gå til innhold
AnonymBruker

Blir ikke gravid etter MA

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har prøvd i snart 2 år å få barn, for 1 år siden hadde jeg en MA og etter det så har syklusene mine vært helt på bærtur og blitt 100 ganger vondere.. 

av og til kommer mensen før tiden og andre ganger 2-3 uker forseint.. 

Skal til legen i begynnelsen av februar men er såå utålmodig! Tror virkelig det er noe galt inni der. 

Når ble du gravid etter MA?

første gang vi prøvde brukte vi 6 mnd på å bli gravide som gikk i MA..

Anonymkode: 6c940...121

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kajajaja

Hei! Jeg hadde en MA i desember 2017, ble gravid igjen i oktober 2018, og hadde ny MA i desember 2018. Det er nok lenger tid enn vanlig ettersom det sies at man lett blir gravid etter en abort. 

Har selv merket at aborten rotet til syklusen, men det gikk seg til etter hvert.

Endret av Kajajaja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hadde MA på vårparten (noen år siden nå) og hadde småblødninger i påfølgende syklus, deretter ble alt normalt. Prøvde i noen måneder uten hell, men siden vi allerede var på vippen angående adopsjon bestemte vi oss for å gå for det heller enn mer prøving. Det kan godt hende jeg hadde blitt gravid hvis vi hadde prøvd litt til.

Høres veldig rart ut at du fremdeles har sykluser på bærtur, godt du får det sjekket opp! Lykke til!

Anonymkode: 2815c...e81

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg ble gravid på første forsøk i sommer, men mistet i uke 10 i september. Fortsatt ikke blitt gravid enda. Håper så inderlig at det skal klaffe snart!

Anonymkode: af23c...b69

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg mistet i uke 12 i oktober, fikk tilbake mensen 4 uker senere, og ble gravid første PP etter det. Ville bedt om utredning om syklusen fremdeles er uregelmessig så lenge etterpå. Mulig det er "normalt", men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er hjelp å få. Lykke til! ❤️

Anonymkode: bd077...164

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kanskje greit med utbredelse mtp endometriose, siden du sier du har så vondt. 

Anonymkode: 03dbf...699

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det har vært en sinnsykt tungt tid, og et llaaangt år.. så for dere som har mista flere,,😭 ville bare gitt dere en god klem❤️ Vet ikke hva jeg skal si, er en stor sorg😥

igår var mensen 1 dag før den skulle komme (følger en kalender på telefon som var 99% sikker på hvilken dag mensen kom før jeg ble gravid), så får håpe den retter seg opp nå!!!

Anonymkode: 6c940...121

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid på første forsøk i sommer, men mistet i uke 10 i september. Fortsatt ikke blitt gravid enda. Håper så inderlig at det skal klaffe snart!

Anonymkode: af23c...b69

Lignende her! Klaff på første forsøk i sommer, MA oppdaget i september. Ikke blitt gravid igjen enda. Har regelmessige sykluser, men er mye mer hormonell enn vanlig. Har hatt utrolig mye kviser i flere måneder nå som jeg aldri pleier å ha.

Anonymkode: 84acd...f73

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Samme som her, ble gravid i februar 18, men mistet. Syklusen har vært totalt ustabil siden. Så har vært på randen til å gi fullstendig opp. Men vi vil så gjerne ha en til, så vi fortsetter prøvingen 😊

Anonymkode: b945b...a1c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tussi84

Jeg mistet i sa i 2008.. ble først gravid igjen i fjor... mista da også men. Det tok 10 år. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chara

Mistet i MA i april 2018. Ble gravid igjen i juli og er nå 6 mnd på vei. 😊

Masse lykke til, håper spiren sitter snart! ❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lignende her! Klaff på første forsøk i sommer, MA oppdaget i september. Ikke blitt gravid igjen enda. Har regelmessige sykluser, men er mye mer hormonell enn vanlig. Har hatt utrolig mye kviser i flere måneder nå som jeg aldri pleier å ha.

Anonymkode: 84acd...f73

Og samme her. MA i august, ikke gravid ennå.. Ventet en syklus etter alt var «ferdig» så er i pp3 nå. Skal til gynekolog snart så det blir greit, bare se at ting ser normalt ut. 

Anonymkode: 6d3e9...63f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kicki_90

Det tok 6 mnd fra MA til neste graviditet for min del. Var gjennom to SA før den tid, og ble da gravid ganske fort igjen de to neste gangene. 

Men syklusen brukte et par mnd på å stabilisere seg for min del.

Håper virkelig det klaffer for deres del snart 🙂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

ClosedParadise
På 17.1.2019 den 22.26, tussi84 skrev:

Jeg mistet i sa i 2008.. ble først gravid igjen i fjor... mista da også men. Det tok 10 år. 

❤️ 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her