Jump to content
Fnugg

IVF&endometriose - prøver på bolle nummer 2 i ovnen

Recommended Posts

Waldfee
14 timer siden, Fnugg skrev:

Asså, jeg skal ikke klage på kort protokoll her - men bare litt: de Orgalutransprøytene er så ÆÆÆH å sette! Mulig fettspekket mitt bare er hardt asså, men :hoho:Spissen er liksom større og hardere, så jeg må dytte den skikkelig inn 🙈 Glad jeg ikke har sprøyteskrekk ass. 

Er forøvrig litt fornøyd med min egen innsats i det sosiale livet - sist forsøk var jeg mer 😴😷 men nå har jeg vært på konsert på søndag, og på trening går  - OG kommet mye lengre på strikkeprosjekt. Helt vilt med andre ord!

Mannen er hjemme idag med sjukt barn, og jeg klikker faktisk om jeg blir syk denne runden og 😷🤧 

Senere er det sjekk for å se når uttak blir 😬

Jeg husker også de sprøytene som ekle fra den ene gangen jeg hadde kort protokoll, og så ble det sånne merker av dem også! Gufne greier, men håper dette går fint, at du ikke blir stk og at det er klart for uttak om ikke for lenge 🤞

Fortsetter under...

Wiley

Hvordan går det @Fnugg? Ble det uttak i dag?

Fnugg
1 time siden, Wiley skrev:

Hvordan går det @Fnugg? Ble det uttak i dag?

Turte ikke jinxe noe ved å si at jeg gruet meg til kontroll i dag, for den venstre siden utviklet seg plutselig treigere - og da ville de avbryte forsøket i dag om det ikke hadde tatt seg opp 🙈 Meeeeen, på sjekk i dag hadde de skjerpet seg og da blir det heldigvis uttak på mandag 🥳

Wiley
26 minutter siden, Fnugg said:

Turte ikke jinxe noe ved å si at jeg gruet meg til kontroll i dag, for den venstre siden utviklet seg plutselig treigere - og da ville de avbryte forsøket i dag om det ikke hadde tatt seg opp 🙈 Meeeeen, på sjekk i dag hadde de skjerpet seg og da blir det heldigvis uttak på mandag 🥳

Merkelig oppførsel av eggstokkene da, først masse action og så helt slækk oppførsel! Men bra de skjerpet seg og digg og få ut egg snart! Synes alltid det er så deilig å få sugd de ut jeg. 

Fnugg
Akkurat nå, Wiley skrev:

Merkelig oppførsel av eggstokkene da, først masse action og så helt slækk oppførsel! Men bra de skjerpet seg og digg og få ut egg snart! Synes alltid det er så deilig å få sugd de ut jeg. 

:hoho:Deilig å få de sugd ut! Hver sin sadomasocistglede sier bare jeg ❤️ 

Jeg ble så glad for å slippe å bryte forsøket at jeg gikk sporenstreks på bokhandelen og kjøpte meg 2 bøker :nigo: Har venta i sånn ørten år på Skada gods av Tore Renberg på Fabel, måtte krype til korset og kjøpe den i bokform istedet. 

Og i går kjøpte jeg ei blå cordfløyeljeansjakke til våren 🙈🙈🙈🙈 Har jeg penger til dette? Njææi. 

Wiley

He he, synes bare det er ubehagelig å føle det presset rett før uttak, man har jo bare lyst til å få ut de føkkings egga. Men så har jeg hatt mange egg hver gang da. 

Helt greit å bruke litt penger på self care vel! Da jeg kjørte første runde hadde jeg en hel liste med treats som jeg kunne spandere på meg selv når jeg synes litt synd på meg selv. Ett år etter så er jeg kanskje litt mer forsiktig men allikevel, det er jo en liten dråpe i havet egentlig. Jeg skal ta vippeløft på mandag, det blir min utskeielse denne måneden. Pluss tur til Paris. Og tur til New York. 🤔

Annonse

Fnugg

He he, synes bare det er ubehagelig å føle det presset rett før uttak, man har jo bare lyst til å få ut de føkkings egga. Men så har jeg hatt mange egg hver gang da. 

Helt greit å bruke litt penger på self care vel! Da jeg kjørte første runde hadde jeg en hel liste med treats som jeg kunne spandere på meg selv når jeg synes litt synd på meg selv. Ett år etter så er jeg kanskje litt mer forsiktig men allikevel, det er jo en liten dråpe i havet egentlig. Jeg skal ta vippeløft på mandag, det blir min utskeielse denne måneden. Pluss tur til Paris. Og tur til New York. 🤔

Det hørtes nærmest gratis ut 😇

Vippeløft og sånn har jeg aldri prøvd, hvor lenge varer det osv?

Wiley

Vippeløft er jo relativt dyrt, betaler nesten 800 kr men for meg varer det ganske lenge, nesten 8 uker. Tror det er litt individuelt hvor lang effekt det har men resultatet er helt fantastisk. Elsk ❤️ Kan absolutt anbefales hvis du er keen på litt egenpleie oppi alt baby styret. 

Fnugg
14 timer siden, Wiley skrev:

Vippeløft er jo relativt dyrt, betaler nesten 800 kr men for meg varer det ganske lenge, nesten 8 uker. Tror det er litt individuelt hvor lang effekt det har men resultatet er helt fantastisk. Elsk ❤️ Kan absolutt anbefales hvis du er keen på litt egenpleie oppi alt baby styret. 

Frista :nigo:

Men vippene mine er faktisk er en de få tingene jeg kan skryte av :P Eller....de er greit OK lange da, og faktisk har jeg prøvd castoroil og synes effekten er god! Ikke sånn vippeserumeffekt, men det vil jeg ikke ha uansett. Men jeg glemmer hele tiden at jeg har det og orker aldri prioritere det, så det blir mer sånn løsning når vippene er sure og trenger pleie. 

Akkurat nå drømmer jeg om:

Massasje 🥰

Gratis frisør! (sånn at man kunne få fantastisk hår uten å måtte vedlikeholde hver 5.uke for 1 million kroner liksom)

Mmmmm.....ja. 

Wiley

Tar gjerne både gratis frisør og massasje jeg og! 🙋🏽‍♀️ Men om du har lange vipper så er jo vippeløft perfekt, det har jeg og og ble helt sjokkert av resultatet! Kunne nesten ikke ha på noe sminke i det hele tatt første gangen, da tok hun litt i og ga meg helt syk bøy og med mascara ble det litt for dragqueen så vi måtte justere bøyen etter det. Anbefaler Merisalu på Bislett bad, hun har så avslappende maner at jeg føler meg helt zen bare jeg ser henne 💆🏽‍♀️💅🏽🙌🏽

Waldfee

Oj, måtte google vippeløft jeg 😂😂😂 Så jeg er definitivt i ferd med å bli gammel. Er så skeptisk til alt sånt, det betyr vel også at jeg er gammel? 🤣 Holder meg til massasje jeg altså🤔

Fnugg

Tar gjerne både gratis frisør og massasje jeg og! 🙋🏽‍♀️ Men om du har lange vipper så er jo vippeløft perfekt, det har jeg og og ble helt sjokkert av resultatet! Kunne nesten ikke ha på noe sminke i det hele tatt første gangen, da tok hun litt i og ga meg helt syk bøy og med mascara ble det litt for dragqueen så vi måtte justere bøyen etter det. Anbefaler Merisalu på Bislett bad, hun har så avslappende maner at jeg føler meg helt zen bare jeg ser henne 💆🏽‍♀️💅🏽🙌🏽

Reeeeeeeeally? Åh, jeg er så svak for ting som bidrar positivt til min forfengelighet :P 

Meeen, jeg hadde en periode hvor jeg vokset down stairs, og så tåler jeg KUN sukkervoks som selvsagt også er den dyreste - og det ble liksom en såpass dyr vane at jeg fant ut at jeg ikke kan gå rundt og bruke 650 kr hver måned bare å ga glatt underliv i 2 uker. Og så regnet jeg ut hva jeg egentlig ville bruke på frisør, og hva jeg egentlig har lyst til å ta av hudpleie, og hvilke sminkepaletter jeg EGENTLIG har lyst på fordi sminkepalett er ❤️ :hoho:

Dragqueen :fnise: Jeg går ut fra at du bor i Oslo du og siden du vanker på Bislett på spaing? Jeg skal notere meg det. Spaet altså. Har også fått anbefalt en massasjeplass på Alexander Kiellands Plass - så nå er det igrunnen bare å grave dypt i lommeboka.

26 minutter siden, Waldfee skrev:

Oj, måtte google vippeløft jeg 😂😂😂 Så jeg er definitivt i ferd med å bli gammel. Er så skeptisk til alt sånt, det betyr vel også at jeg er gammel? 🤣 Holder meg til massasje jeg altså🤔

Du er ikke gammel, dette handler mer om at du ikke er så forfengelig som meg :ler: Eller; jeg ser absolutt ikke forfengelig ut, er ganske så hverdagslig av meg - men jeg liker alt som glitrer og er litt svak for bjutigreier. 

Jeg er LIVREDD for å føkke til vippene mine, de er tross alt det eneste jeg har å vise til av hyggelige attributter! 

Wiley

Holder til i Oslo ja 😬 voksing er noe herk, og en utrolig dyr vane men må innrømme at jeg er ganske flink til å bruke penger på det også. Har funnet meg en bra dame som sier jeg er «flink pike» så da må jeg jo bare fortsette å gå til henne. Har også begynt å prøve meg litt på IR sauna som også er utrolig digg men det kan fort ruinere meg så jeg prøver å bremse litt 😂 Vippeløft er definitivt en luksus men jeg føler meg såååå fin lenge etterpå så innimellom tar jeg meg råd til det. Føler det er en bittelite trøst etter mislykket forsøk nr 4. 

Annonse

Fnugg
14 timer siden, Wiley skrev:

Holder til i Oslo ja 😬 voksing er noe herk, og en utrolig dyr vane men må innrømme at jeg er ganske flink til å bruke penger på det også. Har funnet meg en bra dame som sier jeg er «flink pike» så da må jeg jo bare fortsette å gå til henne. Har også begynt å prøve meg litt på IR sauna som også er utrolig digg men det kan fort ruinere meg så jeg prøver å bremse litt 😂 Vippeløft er definitivt en luksus men jeg føler meg såååå fin lenge etterpå så innimellom tar jeg meg råd til det. Føler det er en bittelite trøst etter mislykket forsøk nr 4. 

UNNSKYLD MEG MEN: du vokser underlivet hos ei dame - og hun kaller deg «flink pike»? :hoho: :hoho::hoho:

Men ja, du kan trygt unne deg luksusbehandlinger synes jeg - bare tenk at det er bedre enn å trøstedrikke mengder alkohol :nigo:

Jeg bruker absolutt alle pengene mine på kaffe før jeg rekker å gå innom en salong, så her har jeg potensiale for å flytte penger. (Glem sparing 🙄 )

Jeg har gått til ei som faktisk er litt frekk, men jeg har ikke brydd meg så lenge resultatet er bra :P Det er liksom så få som tilbyr sukkervoksing er mitt inntrykk. Prøve hardvoks hos ei som jeg fikk anbefalt, men tror jeg fikk litt smått brannsår 😕 Hadde prolemer med huden i føkkings flere måneder etterpå. Jeg tror ikke hun var like god på voksing som hun nok var på annen hudpleie. Det var litt sånn «her gjør vi alt» salong med en ansatt. 

Wiley
53 minutter siden, Fnugg said:

UNNSKYLD MEG MEN: du vokser underlivet hos ei dame - og hun kaller deg «flink pike»? :hoho: :hoho::hoho: 

Jaaaa, helt normalt det vel? 😂 tror det var i referanse til smerteterskelen min. 

Vanskelig å finne en voksedame man er fornøyd med synes jeg, så resultatet er absolutt viktigst. Kjenner ikke til så mange i Oslo som driver med sukkervoks heller men så faktisk at hun Merisalu på Bislett driver med det også. Har ikke testet voksing der men hun er veldig digg å gå til så kanskje jeg skulle testet det en gang. 

^^Belle^^

:vinke: Titter innom her. 

IVF, strikking og voksing. Føler meg hjemme allerede. :fnise: 

Mazilla

Nå tror jeg jeg fikk plassert deg gitt :lur: 

Fnugg
3 timer siden, ^^Belle^^ skrev:

:vinke: Titter innom her. 

IVF, strikking og voksing. Føler meg hjemme allerede. :fnise: 

13 minutter siden, Mazilla skrev:

Nå tror jeg jeg fikk plassert deg gitt :lur: 

Hei dere to! Riktig plassert ja :nigo:

Apropos IVF, hadde uttak i dag og føkkings føkk den ene siden var ikke helt med på leken asså. Ene eggstokken gjemte seg og ææææææh det kjentes i lår og rygg og mage og viljen. Nå som dopet sniker seg ut kommer varmeflaska frem!

Strikking: strikket meg god og småkvalm på tjukkvottar i går med magic loop, komboen småstrikk og litt mørkere garn er virkelig ikke noe for meg. Satt med podcast (Marie Simonsen) samtidig og bare 🥰😕😑🤢 De tjukkvottene kommer ikke til å få sånn intensiv oppmerksomhet kjenner jeg, men nå er det jo varmegrader såh. 

Har veldig lyst til å lære meg mønsterstrikk så jeg kan strikke dinovotter 🦖

Wiley

Hvordan gikk det med egguttak da? Sånn bortsett fra at det var jævlig vondt?

prøverpåny

Mønsterstrikk er egentlig ikke noe hokus pokus, men vil ikke anbefale å strikke noe frem og tilbake på pinne med mønster som det første, jeg har gjort det én gang og aldri igjen! Kan også være litt utfordrende med mønsterstrikk dersom du tenker å strikke begge dinovottene samtidig på magic loopen.. blir lett trådkrøll 🤓

Men sier som @Wiley, hvor mange egg ble det?!? Varmeflaske og mye vann er tingen i dag. ☺️