Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne highlighter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig lei. Holder på å lete meg i hjel etter en god highlighter. Jeg har Mary-Lou Manizer, denne er fin, men passer ikke helt min hudtone da den har varme toner. Jeg er kald til nøytral i hudtonen. Leter derfor etter en highlighter som har kaldere toner i seg. Jeffree Star har kalde highlightere vet jeg, men de er jo ALT for kalde igjen - ønsker ikke å se ut som en wannabe isdronning heller. 

Jeg har sett på flere fra billigmerkene, og noen har jeg også kjøpt, da jeg syntes de så gode ut i butikken. Men det er liksom alltid ett eller annet med de som jeg finner ut når jeg kommer hjem: enten er det for mye glitter i de, de forsvinner når de såvidt blendes ut, eller så knuses de altfor lett, etc. 

Noen som har noen anbefalinger?? Helst noe som er lett å få tak i her i Norge. Noen som evt har erfaringer med "Aurora Afterglow" fra Urban Decay? Bare for å presisere - jeg ønsker en highlighter med kalde til nøytrale toner, og den må være godt pigmentert! Jeg liker at highlighteren synes, at jeg trenger lite produkt for å få blinding effekt, at den sitter godt og lenge og at det er mest mulig "skinn" og minst mulig glitter. 

Takk for hjelpen på forhånd! Blir gal snart her...

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Sokkar skrev:

Likar du våt eller tørr? Har du prøvd med shimmerøyenskygge? 

Glemte å nevne det, må være pudder. Har ikke prøvd shimmerøyenskygge, har du noen å anbefale? Må som nevnt være en "skinnende" effekt og ikke chunky glitter. 

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg liker mac lightscapada, fin til hverdagsbruk. 

Denne er varm...

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Meg.meg skrev:

Anastasia har mange fine, du kan jo evt dra innom KICKS å prøve ut forkjellige. 

Kan de kjøpes som single?

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan de kjøpes som single?

Anonymkode: c5470...06a

Ja, men vet ikke om det er helt i de tonene du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Meg.meg skrev:

Ja, men vet ikke om det er helt i de tonene du leter etter.

Ok, skal sjekke neste gang jeg er innom Kicks!

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der nye fra Maybelline. Husker ikke fargen jeg har men er en mer kald nøytral farge, men ikke is. Har hatt samme problem som deg, er veldig fornøyd med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 02s skrev:

Den der nye fra Maybelline. Husker ikke fargen jeg har men er en mer kald nøytral farge, men ikke is. Har hatt samme problem som deg, er veldig fornøyd med denne.

Hva heter den?

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne er varm...

Anonymkode: c5470...06a

Den er ikke påfallende synlig varm, om du skjønner hva jeg mener. Jeg er tilnærmet hvit, og denne syns såvidt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Meg.meg skrev:

Ja, men vet ikke om det er helt i de tonene du leter etter.

Var innom Kicks nå, men Anastasia highlighter kunne ikke kjøpes som single sa de. 

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Var innom Kicks nå, men Anastasia highlighter kunne ikke kjøpes som single sa de. 

Anonymkode: c5470...06a

Oja, rart. Skjekket KICKS sin nettbutikk og der var den.

27E71B66-0736-435C-8E21-6371CBA0179A.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow for en pris. Nesten 400 for en highligter.....men så kjøpte jeg denne fra Dior i sommer da før jeg skulle gifte meg. Den er forresten kald og jeg bruker den sparsommelig.  Denne er i pink glow, anger på at jeg ikke kjøpte den i nude glow.  Kommer aldri til å bruke så mye penger på noe jeg bare kan bruke til fest. 

Diorskin Mineral Nude Luminizer Powder 02 Pink Glow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Peonjenta skrev:

Wow for en pris. Nesten 400 for en highligter.....men så kjøpte jeg denne fra Dior i sommer da før jeg skulle gifte meg. Den er forresten kald og jeg bruker den sparsommelig.  Denne er i pink glow, anger på at jeg ikke kjøpte den i nude glow.  Kommer aldri til å bruke så mye penger på noe jeg bare kan bruke til fest. 

Diorskin Mineral Nude Luminizer Powder 02 Pink Glow

Den varer i maaaange år om man er flink til å desifisere den jevnlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en naturlig hverdags-highlighter kan jeg ikke anbefalle Hourglass varmt nok, de har flere farger. Gir en naturlig glød. 

En mellomting er Becca, som også byr på alle undertoner. 

For fest og skikkelig "bling" er det ingenting som slår Fenty. 

Anonymkode: 32b4e...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 22.34, Meg.meg skrev:

Oja, rart. Skjekket KICKS sin nettbutikk og der var den.

27E71B66-0736-435C-8E21-6371CBA0179A.png

 

Men de kan ikke kjøpes som single. Det der er jo paletter. Amrezy er varm i tonen.

Anonymkode: c5470...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...