Gå til innhold

Jehovas vitenr hjernevasket - tror ikke det nei...


Rottenikken1

Anbefalte innlegg

På 15.1.2019 den 16.32, Aragorn ll Elessar skrev:

Bare hjernevaska personer tror at Jehovas Vitner ikke driver på med hjernevasking.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til Ts: Jeg har alltid lurt veldig på dette, og nå har jo du gått inn i denne tråden og sagt at du er i Jehovas vitner, så da spør jeg deg: Hva er grunnen til at dere gang på gang setter en dato for verdens undergang, men så tar dere feil hver gang? Hvor er det disse datoene kommer fra, og hvorfor fortsetter dere å stole på disse datoene når de aldri innfrir?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: a8bee...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 19.07, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Enig. Se serien «jeg mot meg». Der er det ei jente som utviklet alvorlig psykiske problemer etter å ha vokst opp i Jehovas Vitner. Så fort hun gjorde noe utenfor boksen, ble hun stemplet som Satans barn... Og som hun sa «Det gjør noe med en å ha en oppvekst hvor man blir behandlet slik» 

sesong 1 eller 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til Ts: Jeg har alltid lurt veldig på dette, og nå har jo du gått inn i denne tråden og sagt at du er i Jehovas vitner, så da spør jeg deg: Hva er grunnen til at dere gang på gang setter en dato for verdens undergang, men så tar dere feil hver gang? Hvor er det disse datoene kommer fra, og hvorfor fortsetter dere å stole på disse datoene når de aldri innfrir?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: a8bee...2f8

lurer også på det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 9.6.2019 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Til Ts: Jeg har alltid lurt veldig på dette, og nå har jo du gått inn i denne tråden og sagt at du er i Jehovas vitner, så da spør jeg deg: Hva er grunnen til at dere gang på gang setter en dato for verdens undergang, men så tar dere feil hver gang? Hvor er det disse datoene kommer fra, og hvorfor fortsetter dere å stole på disse datoene når de aldri innfrir?

Hilsen nysgjerrig

Anonymkode: a8bee...2f8

Dette lurer jeg også på. Bibelen sier at ingen vet dagen eller timen. Det er bare Gud som vet ❤️

 

På 9.6.2019 den 22.29, maximiliane skrev:

sesong 1 eller 2?

Tror det var sesong 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...