Gå til innhold

Jehovas vitenr hjernevasket - tror ikke det nei...


Rottenikken1

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn som har foreldre som et jehovas vitner :(

Screenshot_20190115-180322_Chrome.jpg

Anonymkode: fecae...adc

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

:(

Dette er fortid nå. Nå blir alt anmeldt til politiet uansett. Det det er gått ut på dato. Hvis du har fått det der fra et ex-vitne så er det enda mer tvilsomt. De frafalne prøver å skade oss mest muåulig ved å framstille gammelt nytt som dagens standard  

Det er helt annen «politikk» som føres nå. 

Endret av Rottenikken1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rottenikken1 skrev:

Dette er fortid nå. Nå blir alt anmeldt til politiet uansett. Det det er gått ut på dato. Hvis du har fått det der fra et er-vitne så er det enda mer tvilsomt. 

Ehh nei overskriften var nettopp at det at de nekter å endre på de reglene der. 

Anonymkode: fecae...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ehh nei overskriften var nettopp at det at de nekter å endre på de reglene der. 

Anonymkode: fecae...adc

Det har blitt endret. Tror du på mig som er up-to-data eller frafalne som forteller en 30 år gammel historie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Dette er fortid nå. Nå blir alt anmeldt til politiet uansett. Det det er gått ut på dato. Hvis du har fått det der fra et ex-vitne så er det enda mer tvilsomt. De frafalne prøver å skade oss mest muåulig ved å framstille gammelt nytt som dagens standard  

Det er helt annen «politikk» som føres nå. 

Nå hørtes du jo ikke hjernevasket ut i det hele tatt! :ironi: 

Anonymkode: 2a42a...49e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rottenikken1 skrev:

Dette er fortid nå. Nå blir alt anmeldt til politiet uansett. Det det er gått ut på dato. Hvis du har fått det der fra et er-vitne så er det enda mer tvilsomt. 

Selvsagt har ikke en som er jehovas vitne gitt meg denne infomasjonen! Dere er så hjernevasket at dere ser ikke hvor ekstremt sykt dette er! Ett barn skal ALLTID bli trodd når det er snakk om overgrep, å det MÅ selvsagt meldes fra videre umiddelbart!!

Anonymkode: fecae...adc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest månedrømmer
1 minutt siden, Rottenikken1 skrev:

Det har blitt endret. Tror du på mig som er up-to-data eller frafalne som forteller en 30 år gammel historie? 

Tror faktisk mere på andre enn deg ja. Bakdelen med å misjonere som du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nyetanker skrev:

Tror faktisk mere på andre enn deg ja. Bakdelen med å misjonere som du gjør. 

Det er som å gå til bilverksted eller klesbutikk for å få vite suste nytt fra Apple. 

Endret av Rottenikken1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rottenikken1 skrev:

Jeg sier sannheten. Jeg er ærlig. 

Du er hjernevasket dessverre... 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 8528a...e11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
Akkurat nå, Rottenikken1 skrev:

Det er som å gå til bilverksted for å få vite suste nytt fra Apple. 

Tror faktisk de karene som jobber der vet litt om det ja . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Heldigvis er jeg hjernevasket. Når man er det blir man i stand til å se sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der kommer garantert ikke fra Jehovas vitner sin side. Garantert. For jeg har sett alle programmene siden JW.Broadcasting ble innført. Det har de aldri sagt. 

Endret av Rottenikken1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernevaska til å tro at man for en eller annen grunn ikke skal ta imot blod fra noen når man ligger på sykehuset, dø eller blod - ja da velges jo selvsagt det å dø 😵

Hva man velger å feire eller ikke bryr jeg meg ikke om. Men å la folk dø forjeves... ja det bryr jeg meg om.

Anonymkode: 35c3e...7a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
1 minutt siden, Rottenikken1 skrev:

Ja. Heldigvis er jeg hjernevasket. Når man er det blir man i stand til å se sannheten.

Helt ok at du vil leve sånn. Men vær så snill slutt å plag andre med det.  Fint sitat jeg har hørt her.: religion er en penis . Greit at du er stolt og glad i den. Men jeg vil ikke se den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjernevaska til å tro at man for en eller annen grunn ikke skal ta imot blod fra noen når man ligger på sykehuset, dø eller blod - ja da velges jo selvsagt det å dø 😵

Hva man velger å feire eller ikke bryr jeg meg ikke om. Men å la folk dø forjeves... ja det bryr jeg meg om.

Anonymkode: 35c3e...7a5

Husker jeg var med faren min å gå på dørene når jeg var liten å han diskuterte dette med blodoverføring. Da sa han rett ut at han hadde nektet datteren sin blodoverføring selv om det var for å overleve 😮 Hvor sykt er ikke det!

Anonymkode: fecae...adc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rottenikken1 skrev:

Advarslen om dommens dag må gå ut. Det redder liv. 

Nei det fører til at små barn får angst for de blir livredd for dømmedagen. Snakker dessverre av erfaring.

Anonymkode: fecae...adc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, Rottenikken1 skrev:

Advarslen om dommens dag må gå ut. Det redder liv. 

Ingen vet når Jesus skal komme tilbake, ikke Jesus engang. Bare Gud kjenner dagen og timen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...