Jump to content
Winza

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Recommended Posts

SoWhat?

Skjønner at man vil være anonym noen ganger, men i det du henvender deg til en bruker med noe dritt, så er det ikke ok. Da får en være tøff nok til å skrive under brukernavn. Feigt...Lei av feighet. 

Fortsetter under...

Klink
8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Skjønner at man vil være anonym noen ganger, men i det du henvender deg til en bruker med noe dritt, så er det ikke ok. Da får en være tøff nok til å skrive under brukernavn. Feigt...Lei av feighet. 

Pøsj dritten blir like mye dritt om det er brukernavn eller ikke. Like feigt med eller uten brukernavn? Det er et anonymforum! Så ingen vet hvem du er likevel. Skjønner at man ikke vil knytte brukernavnet sitt til veldig usympatiske meninger rundt noe altså. Skjønner virkelig ikke at det er mindre feigt å skrive dritt med brukernavn på et anonymforum. Blir akkurat det samme, eller? 

Jeg kan  godt skrive  negere er dumme og burde være slaver. Og homofile burde brennes. Er det da greiere enn om det var en AB som skrev det? Mindre feigt? Ingen vet jo hvem jeg er uansett. Og jeg kan bare lage meg nye brukernavn. Null problem og opprette nye mailadresser. 

SVK
Posted (edited)

At mange som svarer i trådene ikke forholder seg til trådens tema. Spør jeg om hvordan man bruker en bestemt Facebook-funksjon så blir svarene fort "Bare idioter er fortsatt på Facebook, jeg slettet kontoen min i 2013". 

Edited by SVK

Skelly
3 timer siden, SVK skrev:

At mange som svarer i trådene ikke forholder seg til trådens tema. Spør jeg om hvordan man bruker en bestemt Facebook-funksjon så blir svarene fort "Bare idiotert er fortsatt på Facebook, jeg slettet kontoen min i 2013". 

Jaa! Og så blir det si rundt 11 sider om når og hvorfor folk kuttet ut Facebook og ingen som svarer på spørsmålet.

Plannergirl

Helt ærlig er jeg lei av alle Asperger-trådene som handler om akkurat det samme. Kanskje litt slemt å si, men det går an å se på tidligere poster. Er også utrolig lei av de som kaprer andre sine tråder slik at TS ikke får svar på sitt spm. 

Wenda

Jeg er lei av moderatorene som sletter innlegg som ikke viser noen tegn til «lovbrudd».  Føler at de har begynt å bli helt for jævlig maktsyke at det minner meg om nord-Korea her

Annonse

Salka
5 timer siden, Wenda skrev:

Jeg er lei av moderatorene som sletter innlegg som ikke viser noen tegn til «lovbrudd».  Føler at de har begynt å bli helt for jævlig maktsyke at det minner meg om nord-Korea her

Sååå enig! Takhøyden her inne er så lav at det er helt latterlig. 

Luna Llena
Posted (edited)

..--...

Edited by Luna Llena

Luna Llena

Gnålet om juleting og vi er ikke i september engang.

Brukere som sletter tråder han/hun ikke får de svarene som er ønsket, jævla barnslig.

nicecar
På 9.8.2019 den 20.04, SVK skrev:

At mange som svarer i trådene ikke forholder seg til trådens tema. Spør jeg om hvordan man bruker en bestemt Facebook-funksjon så blir svarene fort "Bare idioter er fortsatt på Facebook, jeg slettet kontoen min i 2013". 

Eller at de stykker opp spørsmålet til ta for å påpeke feil og mangler i grammatikken og selvfølgelig hvor dum Ts er 🙄 Eller kommer med et besserwisser svar for å påpeke at alt ved spørsmålet er dumt og idiotisk ,og plutselig handler tråden om noe heeelt annet..

Forumhei

Det er jo snart jul!!😁 ( er ferdig med julegavene ) 🥂🥂🥂

smalls
36 minutter siden, Forumhei skrev:

Det er jo snart jul!!😁 ( er ferdig med julegavene ) 🥂🥂🥂

Snart og snart. Jeg synes det er litt irriterende med at julemaset begynner allerede nå 🙄 Snart er vel julepynt og julebrus i butikkene

Forumhei
8 minutter siden, smalls skrev:

Snart og snart. Jeg synes det er litt irriterende med at julemaset begynner allerede nå 🙄 Snart er vel julepynt og julebrus i butikkene

😁 

Annonse

Edie

Ryddet for brukerangrep og svar til dette.

Edie, adm.

Jerry Lee

Kverulanter ..som jeg må innrømme for det meste har rett, men som av og til bare er usaklige og slitsomme.

Kverulerer BARE for å kverulere...

SupaWoman
7 timer siden, smalls skrev:

Om to mnd ser du det garantert.  Grøss