Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn som hater kvinner

Kvinner som hater menn

Folk som misliker dyr

Folk som snoker på kjæresten, kontrollerer telefon osv. Tillit er en fin bil  

"er jeg gravid" 

Nedsettende tråder om uføre og andre grupper. Nei, jeg er ikke ufør selv, men hetsing av uføre er det styggeste jeg ser!

Dømmende mennesker

Folk som hyler troll hele tiden

Folk som er totalt blottet for humor 

Folk som skryter hemningsløst av seg selv 

Folk som mener at egne barn er engler og aldri gjør noe galt (selv om naboen har sett og filmet at djevelungen har kastet stein på katten) 

Brukere som mener at de selv og deres barn er perfekte og at det er alle andre det er noe galt med

Penistråder

Den vanvittige modereringen på bla rampelys 

 

... men ellers trives jeg her :) 

Endret av Salka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Askandmaybeitell skrev:

Det er nok fordi du ikke helt skjønner at betegnelsen anti (Gresk ord som står for imot
Er så det motsatte av pro ( det er korrekt gjettet det betyr så for)
Der deles altså opp to fraksjoner, og derfor svarer jeg så i et påtatt flertall...
Men nice try, en ting som jeg også er lei av på KG, er denne bedre vitende delen som ikke skjønner bæret... Men skal være så nedlatende allikevel...


Det jeg mente var at når man debatterer en sak er det sjeldent to motstridende grupperinger der alle innenfor samme gruppering står inne for akkurat de samme meningene. Med mindre man representerer en organisasjon og er dens talsperson, argumenterer man på vegne av seg selv som individuell debattant. Selv om man deler noen meninger med andre.
Derfor er jeg lei av "vi" og "dere", og den tendensen enkelte har til å forvente at man står for meninger andre har ytret.

Men takk for grundig leksjon i betydningen av velkjente ord, og ditt innspill om min antatte intelligens (grad av "å skjønne bæret"). Det var en interessant vinkling :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2017 den 3.53, Den Lille Heksa skrev:

Kanskje man kunne samlet dem i et trolle-underforum :fnise:

Er forøvrig litt interessant å se hva folk skriver OM Kvinneguiden utenfor forumet. Og de later heller ikke til å ta så veldig feil, utifra 'stilen' mange kjører på Kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smiskebrukere.

Anonymkode: aa570...360

De prøver kanskje bare å være hyggelige?

Anonymkode: bde15...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, April 15, 2017 den 10.48, Winza/Jacklost skrev:

Så enig, er uføre selv og blir forbauset over hvor ondskapsfulle folk kan være...

Ja, men ikke av de tilbakestående som ikke ønsket i noen yrker. Tror det meste av kritikken er av de som er egnet til å jobbe, men ikke gidder. 

Anonymkode: 86e13...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg irritert meg over en slags saueflokkmentalitet, og hvor forutsigbare mange er.

For eksempel: en nettavis har lagt ut en sånn typisk clickbait-historie hvor en eller annen har gjort noe dritt mot en annen, og da vet man hvilke kommentarer som kommer og hva slags folk som kommenterer. Så er det gjerne 100 like kommentarer, og folk er SÅ engasjerte over et eller annet som har skjedd en eller annen tilfeldig plass i verden.

Så har man alle disse som er på alle forum og generelt sosiale medier. De skal fortelle hvor politisk korrekte andre er, hvor fælt det er med feminisme og sosialisme, og de er så forbanna forutsigbare. De skriver det samme omigjen og omigjen,og er man som kvinne uenige med dem så er det "du er feminazi" eller "er du med medlem av kvinnegruppen Ottar?" Virker som de ser på seg selv som veldig annerledes og som om at meningene deres skiller seg sånn ut, men de gjør jo faktisk ikke det.

Tror jeg trenger en pause fra internett :P (eventuelt slutte å klikke meg inn på ting)

Anonymkode: f246b...9f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke av de tilbakestående som ikke ønsket i noen yrker. Tror det meste av kritikken er av de som er egnet til å jobbe, men ikke gidder. 

Anonymkode: 86e13...67e

Men de er jo ikke uføretrygdet uansett. 

Anonymkode: 6e532...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎04‎.‎2017 den 17.11, Winza/Jacklost skrev:

Hvordan smisking?

brukere som sleiker ræv for å bli godt likt og få likes.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo ikke uføretrygdet uansett. 

Anonymkode: 6e532...a16

Mange har klart å bli uføre selv om de kan jobbe.

Anonymkode: aa570...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Mange har klart å bli uføre selv om de kan jobbe.

Anonymkode: aa570...360

Og mange som er blitt det vil ha jobb. Men får det ikke uansett hvor mye de prøver.

Anonymkode: 96a22...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de er jo ikke uføretrygdet uansett. 

Anonymkode: 6e532...a16

I følge deg, eller i følge legen deres? 

Anonymkode: 6e532...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg irritert meg over en slags saueflokkmentalitet, og hvor forutsigbare mange er.

Så har man alle disse som er på alle forum og generelt sosiale medier. De skal fortelle hvor politisk korrekte andre er, hvor fælt det er med feminisme og sosialisme, og de er så forbanna forutsigbare. De skriver det samme omigjen og omigjen,og er man som kvinne uenige med dem så er det "du er feminazi" eller "er du med medlem av kvinnegruppen Ottar?" Virker som de ser på seg selv som veldig annerledes og som om at meningene deres skiller seg sånn ut, men de gjør jo faktisk ikke det.

Tror jeg trenger en pause fra internett :P (eventuelt slutte å klikke meg inn på ting)

Anonymkode: f246b...9f8

Eller motsatt. Noen kritiserer noe som blir oppfattet som et reelt problem(er de forutsigbare for å kommentere reelle problem?), poster studier på det, kommer med argumenter på det. Så blir man kalt kvinnehater eller beskyldt for å være medlem i mannegruppen ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Friday, April 21, 2017 den 17.11, Winza/Jacklost skrev:

Hvordan smisking?

At enkelte besvarer ethvert og hvert eneste innlegg med et spørsmål. Tenk selv.

Anonymkode: ea326...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At enkelte besvarer ethvert og hvert eneste innlegg med et spørsmål. Tenk selv.

Anonymkode: ea326...151

Hva mener du med det?

:popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid skal rakke ned på ts. Jeg gjorde en test en gang. Jeg skrev en tråd hvor jeg var i en situasjon. Jeg fikk selvfølgelig høre mye negativt mot meg selv. I denne oppdiktede situasjonen hadde jeg selvfølgelig med en annen person å gjøre. Så laget jeg en ny tråd, som handlet om samme situsjon, bare at jeg byttet rollene. Også der ble ting rettet negativt mot meg :fnise: 

at folk alltid håper at det skal gå galt for ts. Slik er det vel i virkeligheten også. Da mener jeg der folk tør å satse på ting som faktisk kan gå litt galt (ikke til fare for noen altså). Men det rare er at folk håper liksom at det skal gå galt. "Du får ta valget, men ikke kom å klag etterpå". 

Enkelte brukere. Det er ganske tydelig at de er bitre. Ofte skjedd at når jeg har hatt det tungt, og skrevet her. Har den samme dukket opp i de negative trådene mine, med tafatte svar. "Har det på samme måte, har ingen råd dessverre". 

 

Anonymkode: c9499...b61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

Jeg er lei av negativt fokus på kvinner. Det er nesten ikke mulig å gå inn i en tråd her uten å måtte lese innlegg etter innlegg om hvor fæle vi er. Jeg merker at det begynner å påvirke humøret mitt. Jeg blir faktisk lei meg av det, og jeg opplever det som meningsløst å si imot for da strømmer det på med sinte menn som støtter opp og vil ha krig. Det er så ensidig negativt fokus at det er deprimerende å lese. Det kan virke som mange her mener at det ikke er noe positivt med oss kvinner i det hele tatt. 

Nå gidder jeg ikke å utsette meg for det mer og har bedt om å få brukeren min slettet, men jeg synes det er ganske ille at man skal føle seg uønsket som kvinne på et kvinneforum. Takk for ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...