Gå til innhold

Jeg har mareritt om mine besteforeldres hus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvor jeg skulle posten denne, men det ble her siden det omhandler familie.

Jeg er i slutten av 30 årene. Da jeg var lita ble jeg utsatt for seksuelle tilnærminger fra min (ste)bestefar. Jeg husker ikke så mye av det, men mener det aldri var snakk om penetrering.  Jeg begynte først og snakke om dette da jeg var 19 år. Jeg mener at etter mange år med terapi i ulike stadier av livet mitt har lagt det bak meg så godt det lar seg gjøre.

Problemet er at jeg har tilbakevendende mareritt som omhandler huset der bestemor og bestefar bodde. I drømmene ligger huset alltid på samme plass og ser ut som det alltid har gjort utvendig, men romløsningene kan endre seg fra drøm til drøm. Marerittene handler alltid om at det spøker i huset, og spesielt på soverommet. Om jeg går inn på soverommet i marerittet, blir jeg liksom sugd inn til mitdten av soverommet av usynlige krefter. Ellers så har jeg en veldig utrygg følelse gjennom hele marerittet. 

Jeg aner egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Disse drømmene har jeg kanskje rundt 6-7 ganger i året, og jeg kjenner de preger dagene mine etterpå. 

Anonymkode: 08d5d...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...