Gå til innhold

åndelig rensing av hus


Isblomsten

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare kjøpe salvie og gjøre det selv? 

Anonymkode: 7ef68...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Made4u skrev:

Dem som påstår å se/høre gjenferd tenker jeg det enklere vipper over for ja, må være stadiet før dem hører stemmer og innhentes av paranoia tenker jeg, normalt skal man ikke oppleve slik.

Sier personen som presenterer seg som et rosa lite lykketroll. Normalt skal man vel ikke gjøre det heller, men det forekommer. Jeg skal ikke nevne noe om medisinering.  ;) 

Anonymkode: 674a1...a12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Made4u said:

Dem som påstår å se/høre gjenferd tenker jeg det enklere vipper over for ja, må være stadiet før dem hører stemmer og innhentes av paranoia tenker jeg, normalt skal man ikke oppleve slik.

Joda. Bare vent til det blir din tur :) 

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er derimot ganske sensitiv for små idiotiske tegninger spredt rundt i teksten. Jeg er ikke i stand til å lese stort mer enn et par linjer som er forurenset med slike.

Anonymkode: 23b43...d61

Så er det ingen som sier at du trenger å gjøre det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Millimani skrev:

Joda. Bare vent til det blir din tur :) 

 

Still waiting, still nothing.

Sparer "rensepenger" hver dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mennesker og dyr er ikke mystiske nei. For en merkelig setning. Vanligvis burde det stått: «Jeg tror ikke spøkelser er noe mer mystisk enn menneske og dyreliv.» 

Anonymkode: 08597...bf5

Det var såklart det det skulle stå.... 

Anonymkode: 7b953...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes. Trenger ikke å ha vippa over for en for å oppleve noe paranormalt. Det er ekstremt mange mennesker som opplever det, + at jeg tror man er ganske "ego" om man tror at det ikke finnes noe imellom himmel og jord og at vi er det eneste som eksisterer. Bare vi på denne bittelille kloden i hele universet.. De få tingene jeg har opplevd har jeg opplevd sammen med andre ihvertfall, der det er helt soleklart at det ikke er naturlig og alle er enige. Jeg tror egentlig ikke at menneske og dyre liv er noe mer mystiskt enn spøkelser. 

Anonymkode: 7b953...aca

Det finnes INGEN dokumentasjon på noe som helst paranormalt.

Psykiske lidelser er noe reelt, dem finnes og mennesker både ser og hører ting som ikke er reelt, paranoia er en diagnose og man kan finne mye dokumenterbar informasjon om det...

ALT tyder jo grundig på at dersom noen hører/ser noe dem ikke skulle sett, ja da kan det å forklare i psykologien. Ingen grunn til å forklare det med noe vissvass som ikke er reelt i alle fall... Så all mulig grunn til å bekymre seg for dem som ser og hører ting andre ikke gjør og som er kapable til å forklare det med noe helt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier personen som presenterer seg som et rosa lite lykketroll. Normalt skal man vel ikke gjøre det heller, men det forekommer. Jeg skal ikke nevne noe om medisinering.  ;) 

Anonymkode: 674a1...a12

Er bare et profilbilde som gjør meg gjenkjennelig, selv synes jeg det er enklere å være på et forum hvor jeg makter å skille brukere fra hverandre og huske hvem dem er, min rosa skibum av et troll gjør det enklere for andre å huske hvem jeg er og hva jeg har skrevet.

Er i det minste anonym med det profilbildet, til en viss grad i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Millimani skrev:

Joda. Bare vent til det blir din tur :) 

I så fall hadde jeg trappet lettere bekymret opp hos legen i ettertid, sagt at nå tror jeg at jeg holder på å bli gal... Heldigvis har jeg sluppet unna den turen enn så lenge, men man vet aldri hva fremtiden bringer, man leser jo om dem det vipper over for på ett eller annet vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke spøkelser, bare svindlere.

Anonymkode: 81a89...897

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil betale 8-10 tusen for at noen skal gå rundt i huset og vifte med armene. For all del, rekner med du har råd.

 

Har blitt rimelig sikker på at det finnes spøkelse eller hva en skal kalle det. Da jeg har opplevd ting som ikke skal gå ann selv, altså hvor det vil være mindre logisk å trekke den motsatte konklusjonen. Men kjenner også til folk som renser hus. Sier ikke at disse ikke tror på dette selv, men tror det er pengene som er drivkraften og da mister jeg all tro. Altså de velger å bli engasjert og bli åndelig, for profittens skyld.

Endret av kikkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kikkana skrev:

Om du vil betale 8-10 tusen for at noen skal gå rundt i huset og vifte med armene. For all del, rekner med du har råd.

 

Har blitt rimelig sikker på at det finnes spøkelse eller hva en skal kalle det. Da jeg har opplevd ting som ikke skal gå ann selv, altså hvor det vil være mindre logisk å trekke den motsatte konklusjonen. Men kjenner også til folk som renser hus. Sier ikke at disse ikke tror på dette selv, men tror det er pengene som er drivkraften og da mister jeg all tro. Altså de velger å bli engasjert og bli åndelig, for profittens skyld.

Eksempel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, kikkana said:

Om du vil betale 8-10 tusen for at noen skal gå rundt i huset og vifte med armene. For all del, rekner med du har råd.

 

Har blitt rimelig sikker på at det finnes spøkelse eller hva en skal kalle det. Da jeg har opplevd ting som ikke skal gå ann selv, altså hvor det vil være mindre logisk å trekke den motsatte konklusjonen. Men kjenner også til folk som renser hus. Sier ikke at disse ikke tror på dette selv, men tror det er pengene som er drivkraften og da mister jeg all tro. Altså de velger å bli engasjert og bli åndelig, for profittens skyld.

Det gjelder ikke alle. Det finnes seriøse folk også. De seriøse ser ofte hvem som ikke er seriøse, og noen av de seriøse velger å holde det for seg selv og ikke jobbe med det i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...