Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titt tei.. :vinke:

Takk for besøk i dagboka mi :P

det er ikke lenge igjen til den store dagen deres nei, jeg er så spent kunne tro det var jeg som skulle gifte meg :ler:

Bra det gikk greit med listen fra glass magasinet. Etter alt en har hørt så begynner en jo å lure, men det gikk jo bra denne gang :wink:

Håper du finner på noe som du kan gi din kjære i morgengave. gruer meg til jeg får slike fæle bryllupsdrømmer..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Solisol :vinke:

Hyggelig med besøk :P

Jepp, det nærmer seg med stormskritt, bare 59 dager igjen til :bryllup: .

Ser fram til det med litt sånn skrekkblandet fryd... :P

Bryllupsmarerittene kommer nok tettere etter hvert som det nærmer seg :hakeslepp:

Har hatt et par andre også, det verste var nok da jeg måtte stille i rød ministrikkekjole i bryllupet, fordi vi hadde glemt å hente brudekjolen min :o Våkna med tårene godt klistra nedover kinnene mine :cry:

Ser for meg den kjolen fremdeles :hoho: :hår:

Har tenkt på å kanskje kjøpe en fin zippo-lighter til han og få gravert noen kloke ord på den.

Kanskje han passer bedre på den, så får jeg ha min i fred :hoho:

Ja ja vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen Fant :)

Måtte bare innom å se på kjolen din engang til.. Den er bare sååååååå nydelig. Tror nesten jeg må spore opp en slik til meg selv også :wink:

Ha en fin dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var klær til min kjære på plass :P

Vi var på brudesalongen i går, først jeg som fikk prøvd kjolen min igjen. Det var så godt å få den på seg igjen, fremdeles like fornøyd med valget mitt.

Skoene som jeg hadde kjøpt passa helt perfekt til kjolen.

Jippi :hoppe:

Så var det sambos tur senere på dagen, og jeg håpte det skulle gå kjapt å finne noe til han, og DET gjorde det!

Kikka litt på det de hadde og fant en dress som vi trodde ville bli det beste til han, OG det ble kjempelekkert :Nikke: Bare litt fram og tilbake med å finne rette størrelsen, så var det på plass. Fikk også helt lik vest til sønnen min, så nå blir de to mannene mine så utrolig flotte :wink:

Ellers så har jeg fått ordna ferien til barna, to uker hos sin far fra fredagen etter bryllupet, så da blir det bryllupsreise på oss :danse:

Vet ikke helt hvor enda, og er ikke helt sikker på hvor lenge vi blir borte, men det blir ihvertfall TUR :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også jeg har funnet bordkort :hoppe:

Hadde egentlig lyst til å lage selv, men nå var det stopp i den kreative siden min, og er litt redd for å begynne på et sånt stort prosjekt. Tenk om jeg ikke får tid til å gjøre dem ferdig :o

Skal jo liksom prøve å få gjort noe skolearbeid oppi alt dette bryllupsstyret også, selv om skole blir ofte nedprioritert... :roll:

Har vært inne på denne nettsiden og der er det jo bare sååå masse fint :Nikke:

http://www.bridalpeople.com

Tror nok jeg kommer til å bestille noe derfra.

Er det noen av dere som har noen erfaringer med bestillinger fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var kakelista klar :P

Har nå vært på "kakemøte" hos svigermor og satt opp hva som skal bakes og hvem som skal få æren med å bake.

*Daim iskake 2 stk

*Eplekake

*Fyrstekake

*Ostekake 2 stk

*Verdens beste

*Fromasjkake

*Firkløverkake

*Frukt/bærkake

*Sjokoladekake 1 langpanne og 1 rund

*Suksesskake 2 stk

*Gulrotkake

*Kringle

Så har vi bestilt bryllupskake som blir 4 eller 5 etasjer og kransekake.

Tror nok det skal være nok til 130 gjester der 90 av disse også har fått middag....

Kan nesten ikke vente med å sette tenna i det kakebordet :sikle::sikle::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

mmm... særlig sjokolaaaadekake..... :sikle:

Går greitt med planlegging & alt? :hjerter2:

Jeg syns det er vanskelig å finne kjole, er så mange fine, den ene finere enn den andre...! Men er vel lurest å prøve først.. ;) Du har funnet din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for besøk i dagboka mi :klem:

Kakelista ja, den er bare helt nam-nam :sikle::sikle::sikle:

Åååh, gleder meg sånn :hoppe:

Dark Angel: ja, jeg har funnet kjolen min, det ligger bilde av den på første sida i dagboka mi. Er kjempefornøyd :hjerter:

Det er ikke lett å finne noe i denne jungelen av utvalg. Jeg hadde vært og kikka MASSE på nettet før jeg reiste til salongen. Visste sånn ca hvordan jeg ville ha kjolen, så det gikk ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig kjole, fant! :) Tenkte jeg måtte ta meg en tur innom her siden du har vært på besøk hos meg... Har ikke vært her før, men bedre sent enn aldri? :oops:

Det var artig lesning å følge rakettplanlegginga di! Kort tid fra forlovelse til bryllup, men du har jo vært kjempeflink! :) Kanskje jeg kan stjele noen tips her ja...

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Går alt bra med deg??

Vi bør finne opp en slags advarsel på dagbøkene våre når det er kake oppskrifter :hoho: Kakemomsen som jeg er. Blir helt matt i knærene av alle disse gode kakene.. :sikle:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei hei solisol og julibrud 2006 :vinke:

Er nå akkurat kommet hjem etter en utrolig trøttende dag på skolen... La meg bare si det sånn: det er ikke alle lærerne som er like inspirerende å høre på :roll:

Har nå begynt å få inn noen svar på invitasjonene :hoppe:

Tror også nå at jeg har funnet de rette bordkortene og lysene til festbordet vårt :P

OG, tror også at jeg har funnet morgengaven til min kjære. JIPPI :hoppe::hoppe:

"Puster lettet ut"

Han har en guttedrøm om en spesiell bil, som han en dag skal bygge :o selv. Har funnet denne bilen, i modellutgave på nettet, og tenkte at den skal han ihvertfall få, så kan han ha den på hylla si i garasjen :P

Må nok finne en ting til, men det blir nok sikkert mansjettknapper eller en zippo med kloke ord på :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Hei!

Da var det på tide å legge igjen en hilsen i boka di.. har bare smuglest litt så.

Da er det ikke lenge til den store dagen og ser at du har begynt å få svar fra gjestene. Selv har jeg sendt våre ut idag og er skikkelig spent på svar og reaksjoner på invittene. De er tross alt hjemmelagde og blir sikkert en smule skuffet om ikke en eneste sjel bemerker de med noe.

Fikk noen ide fra di kakeliste så takk for det... synes det er litt vanskelig det med kaker fordi jeg ikke er noe spesielt glad i kaker.

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i dagboka mi Soon Mrs S :vinke:

Ja, nå strømmer svarene inn :P

Jeg har også laget invittene selv, og har fått kjempemye skryt :hoppe:

Jeg er vel ikke verdens største kakemons jeg heller, men har vært og kikka på kaketrådene her på :kghjerte: og fått noen idéer der, resten er ønsker fra mamman min og svigers. Min kjære derimot er en skikkelig stor kakemons :wow: , så hans ønsker var veldig lett å innfri: "samma for meg, jeg spiser alt" :hoho:

I går kveld og dagen idag har jeg brukt på nettshopping :danse: Har handla masse pynt og dill til bryllupet, tok nok litt av, men men... :sjenert:

Eneste minuset var at det var ikke alle leverandørene på den amerikanske siden som sendte til Norge, så jeg får ta en prat med min kusine i USA og høre om hun kan bestille og videresende til meg.

Ååååh, så godt det er når alt begynner å falle på plass :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

It is 50 days, 17 hours, 7 minutes and 31 seconds until June 11, 2005, at Midnight(UTC time)

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Det nærmer seg nå :hoppe:

Hei forresten.. :P

Hvordan gikk det med bordkort prosjektet??

Jeg og har vært inne på de sidene og myst litt, de har utrolig mye flotte ting..*drømme*

Ellers så har du jo kontroll på alt eller.... Noe du ikke har fått i boks??

Ha en fin dag. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...