Gå til innhold

Jeg fant, jeg fant.... min drømmemann


fant

Anbefalte innlegg

:vinke: solisol og Lillemilla :P

Her har det vært lite bryllupsplanlegging de siste dagene, datteren min har feiret sin 12 årsdag i helga, så her har det vært full fart med kakebaking, bursdagsfest og avslutta det hele med tivolibesøk på søndag.

47 DAGER IGJEN :hoppe::hoppe::hoppe:

Ja, nå nærmer det seg virkelig.

Fikk bestilt bordkortholdere på "bridalpeople", gullhjerteholdere, og så har jeg kjøpt bordkort på bokhandelen, hvite med gullhjerter :hjerter:

Så nå sitter jeg bare og håper at de skal komme frem tidsnok... Fikk mail av de, der de skrev at noe annet som jeg hadde bestilt ikke kom på lager før 10. mai, og alt kom til å bli sendt til meg da. Tror jeg skal sende mail til dem og høre om de kan sende det de har nå, og resten senere. Da er jeg ihvertfall sikker på at jeg får bordkortholderene og lysene tidsnok.

Men så var det det å formulere seg på engelsk da :roll:

Har vel ikke helt kontroll på alt enda..

Mangler:

* Sko til brudepike

* Sko og skjorte til brudesvenn

* Brudebukett, klarer liksom ikke å bestemme meg...

* Bryllupskaken, hvor stor, smak og pynt...

* Undertøy

* Meny, skal ha møte med lokaledamen på søndag, sette opp meny osv

Og HELT SIKKERT masse annet som jeg ikke kommer på nå :o

Noen som kommer på noe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. det er litt vanskelig å peke på hva du ikke har husket uten å vite hva du har husket! ;)

It is 45 days, 4 hours, 32 minutes and 0 seconds until June 11, 2005, at Midnight(UTC time)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA var utdrikningslaget overstått :P

Jeg blei møtt når jeg kom fra skolen på fredagsettermiddag, helt uventet. Hadde ikke trodd det ble enda, men der tok jeg feil :o

Jeg hadde jo også trodd at de skulle komme tidlig på dagen, når dagen kom.

"Jammen, skal jeg ikke få en hel dag engang???" :hoho:

*Masse fliring rundt meg*

Ble putta inni en minibuss, fikk ei øl i handa, og så var avgårde med oss...

En kompis skulle kjøre bilen min hjem, og vi stoppa der for å ta han med videre (han skulle bare være med og holde sjåføren med selskap), så tok vi med det samme dopause hos meg, og jeg snek meg til å kikke i skapet på badet, og fant ut at tannbørsten min var borte, så da visste jeg at det ble overnatting en eller annen plass :P

SÅ, i gjengen vår har planlagte ting en tendens til å gå galt, og jeg satt bare og gleda meg til første strek i regningen.

Jeg måtte IKKE vente så lenge før bilen streika :hoho:

Det måtte jo bare skje :sjarmor:

Fikk etter en stund tak i ny bil og fortsatte på turen, og det gikk bra ei stund. Det var knallgod stemning, og vi koste oss skikkelig. Så kom vi til et kryss, og det store spørsmålet var hvilken vei som best å kjøre. Det ble diskutert såpass lenge at når vi kom til ferjekaien, fikk vi akkurat sett ferja legge ifra kai :hoho:

Min kjære forlover var :evil: , vi hadde mista MASSE tid.

Men det kom ny ferje etter 45 min venting på kaien, og vi kom oss videre. Det gikk helt fint til vi skulle begynne å lete etter hytta vi skulle leie. Trenger jeg egentlig å si at vi klarte å kjøre oss vill?

Forlover enda mer :evil:

Etter mye om og men fant vi da fram til slutt, og håpte at sjåføren nå skulle komme seg hjem med siste ferja..(det gikk bra)

Hadde en koselig og rolig jentekveld.

De hadde også lagt opp til både paintball og hangglider, men hadde fått telefon av han med paintballen mens vi var på vei at det måtte han avlyse... :-(

Hanggliding ble det heller ikke noe av, for det var for mye vind, og feil vindretning...

Forlover: :evil: :evil: :hoho:

Så det endte opp med en liten shoppingrunde med jentene, etterfulgt av en god lunsj og pils.

Reiste tilbake til hytta på ettermiddagen, slappet litt av, spilte kort, lagde pizza, drakk og koste oss.

Så spilte vi "nøtt eller sannhet", og DET var artig det...

Kom fram både det ene og den andre :sjarmor:

Må bare si at jeg gjorde godt inntrykk som rautende ku :o på alle fire og som samantha fox med "touch me" :hoho::hoho::hoho:

Så var det på tide og ta seg en tur på "byn" og rocke skikkelig. Det var kjempegøy :hoppe:

Dette var en tur som vi har snakket lenge om ta, men som det aldri har blitt noe av. Jentene hadde da funnet ut at de skulle slå to fluer i en smekk, og det var kjempegøy.

Så nå er vi alle kommet hjem til vårt, og har hatt en super helg, på tross av alt som gikk galt.

Jeg fikk det akkurat som jeg hadde håpet på, en skikkelig flott helg med gode venninner og ingen utdriting :danse:

Tusen takk til snuppene mine, dere er bare BEST :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Det hørtes kjempekoselig ut!!!! :D

Håper jeg også får et flott utdrikningslag uten for mye fyll og utdritning... Vi heller koooose meg!! :kul:

Men morsome sprell går jeg med på (så lenge jeg også synes det er morsomt!)

Det er så utrolig spennende at du skal gifte deg på samme stedet som oss, jeg håper du blir superfornøyd og kan gi oss ideer til hvordan vi kan gjøre ting også.

Med en gang vi hadde bestemt oss for at vi skal gifte oss der, så kom ideer og tanker dettende ned i hodet på meg! :D

Jeg tror jeg sender deg en PM jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres absolutt ut som om du fikk en fint, morsomt og minneverdig utdrikningslag!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi!

Hørtes ut som et SUPERT utdrikningslag, håper mitt blir noe i den duren også! :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Lillemilla, Teddytoria og Lille My :vinke:

Koselig med hilsen i boka mi :P

Har nå begynt å få helga litt på avstand, og er egentlig kjempeglad for at jeg er ferdig med utdrikkingslaget.

Vi hadde det kjempekos, men nå kan jeg lett planlegge helgene fram mot bryllupet uten å være redd for at jeg ikke får gjort det jeg hadde tenkt.

Og så slipper jeg å gå og grue meg til det og lure på hva i all verdens f**nskap venninnene mine har funnet på :hoho:

Deilig, livet kan gå videre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også tenk det da, det er vel mest bare fire... (BARE 4!!!) helger igjen til den store dagen!!! :o

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeddyToria: Det er 5 lørdager igjen før bryllupslørdagen!

Men det er jammen ikke lenge det heller :ler:

Gleder meg, gleder meg så kjempemye :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeddyToria: Det er 5 lørdager igjen før bryllupslørdagen!

Men det er jammen ikke lenge det heller :ler:

Gleder meg, gleder meg så kjempemye :hoppe::hoppe::hoppe:

Så heldig du er.. bare 5 lørdager igjen:=) :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt et supert utdriknigslag, selv om ikke alt gikk som planlagt... :ler:

Spent på mitt eget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Det hørtes ut som et super utdrikningslag, jeg og vil ha en sånt et der vi bare koser oss og slapper av :P

ÅÅÅ det er ikke lenge igjen til det er din tur :hoppe:

Hvordan er magefølelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: tommeline og Miori

Hyggelig at dere ville hilse på på en mandagskveld, her jeg sitter og drømmer meg bort i bryllup, bryllup og atter bryllup :ler:

Men nå er det på tide å ta drømmene med under dyna :sjarmor:

Natta natt, alle sammen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til solisol også

Ja, utdrikningslaget var helt perfekt for min del, selv om ting ikke gikk helt etter planen :ler:

Det nærmer seg med stormskritt nå, dagene går så fort, og magen er full av sommerfugler, det kribler i hele kroppen og jeg klarer liksom ikke tenke på noe annet :hoho:

Natta natt til solisol :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag mindre

I dag har jeg fått gjort det som jeg egentlig skulle gjort på lørdag :P

Har hatt mine to håpefulle med på butikken og kjøpt pensko til dem. Lillegutt var ganske enkel, svarte sko i rett størrelse, så var det på plass. selv om han synes det var mest artig å springe rundt som en annen tulling og leke bajas :eeeh:

Da var det verre med datteren min. Hun er så stor nå at hun kommer midt i mellom barnesko og voksensko. De barneskoene hun likte, var ikke store nok, og nesten alle voksenskoene har høye hæler og spisse tupper, og det var heller ikke aktuelt. :riste:

Det var akkurat som å :murvegg:

MEN tilslutt når vi hadde gitt opp og skulle gå, så fant hun jammen meg et par allikevel som hun var fornøyd med :klappe:

Har også fått pakke i dag :hoppe:

Har fått en med bryllupskamera, kaketopp, mannens forlovergave, ballonger+++

Og så har jeg fått en fra USA, jeg tror det er morgengaven til min kjære :hoppe:

Denne pakken har jeg ikke fått åpnet enda, med en mann og to nysgjerrige barn i hælene, så er det nok det beste å vente til det er blitt fred i stua.

Gleder meg, er så spent, håper den er fin

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, nå ble jeg også spent!

Skynda fynda deg og åpne da!!! :ler:

Så bra det ordnet seg med sko til jentungen også, nå nærmer det seg jo virkelig!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Teddy :vinke:

Har endelig fått fred i stua, utrolig hvor tregt det går når jeg virkelig vil få stua for meg selv.

Skulle nesten tro de var født i bunnen på en sirupstønne, alle sammen :hoho:

Men, når barna var kommet seg vel i seng, og mannen trygt plassert i garasjen, var det pakkeåpningstid :hoppe:

Det VAR morgengaven til min kjære :P

Den var perfekt

:hoppe::danse::hoppe::danse::hoppe::danse:

Har fått modellutgave av guttedrømbilen hans, og det i den rette fargen også :hoppe:

Han kommer til å gå taket når han får den :hoho:

Jeg er SÅÅÅÅÅÅ fornøyd, mange kilo lettere i kveld, ja :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, flinke mannen min :ler:

Idag har han snakket med reisebyrået, og jobber nå iherdig med å snekre sammen en liten bryllupsreise til oss :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...