Gå til innhold

Norge forandrer seg, klimaet forandrer seg, palmer vokser snart på Finnmarksvidda og på Galdhøpiggen!!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det gir jeg blanke faen i.

Anonymkode: c57e7...fde

Så du mener snøen skal vare fra september til juni?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

De er ikke like fucked i hue som det de såkalte vanlige forskerne er, forskerne er som religiøse, tror bare på eventyr. Dessuten er bare å se i Europa, hvor faen er varmen? 

Hvorfor kaller du vanlige forskere fucked i hue? Og hvorfor er klimaerealistene mindre fucked i hue? Hvorfor er de vanlige forskerne som religiøse og klimarealistene ikke det? Hvorfor er det ikke like religiøst å tro at alt er bra og at nesten ingenting er på grunn av menneskelig påvirkning? Vi er tross alt den eneste arten som har skapt massive industrisamfunn og hentet opp fossilt brennstoff og peisa på. Skulle ingenting endre seg med en slik innblanding i økosystemet? Er man også religiøs dersom man tror på ozonlaget?

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg tror ikke du vet forskjellen på vær og klima

Jo det vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Så du mener snøen skal vare fra september til juni?

Det bestemmer ikke jeg. Men jeg håper ikke det.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Du får kjøpe det en bensinsluker så kommer nok palmene fort, hvertfall ifølge forskerne 😉

Jeg har det allerede. V8 5.8 liter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kaller du vanlige forskere fucked i hue? Og hvorfor er klimaerealistene mindre fucked i hue? Hvorfor er de vanlige forskerne som religiøse og klimarealistene ikke det? Hvorfor er det ikke like religiøst å tro at alt er bra og at nesten ingenting er på grunn av menneskelig påvirkning? Vi er tross alt den eneste arten som har skapt massive industrisamfunn og hentet opp fossilt brennstoff og peisa på. Skulle ingenting endre seg med en slik innblanding i økosystemet? Er man også religiøs dersom man tror på ozonlaget?

Anonymkode: c57e7...fde

De er nøytrale og forstår at klimaet lever sitt eget liv, det gjør ikke disse idiotene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les heller fakta, ikke det msm serverer deg.

Anonymkode: 62b35...f18

Å ikke like Folkeopplysningen er ikke et argument.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

De er nøytrale og forstår at klimaet lever sitt eget liv, det gjør ikke disse idiotene. 

Hvorfor tror du at klimarealistene er nøytrale?

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det bestemmer ikke jeg. Men jeg håper ikke det.

Anonymkode: c57e7...fde

Nei ingen bestemmer det, men mener du at snø fra oktober til mai er for lite snø i forhold til normalen? Før denne såkalte menneskeskapte klimaet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neket skrev:

Jeg har det allerede. V8 5.8 liter. 

Det er bra, kjør mye og rus motoren som faen å lek deg 😉 ta deg en tur til huset til mdg også 😂  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei ingen bestemmer det, men mener du at snø fra oktober til mai er for lite snø i forhold til normalen? Før denne såkalte menneskeskapte klimaet?

Det har jeg ingen formening om, for dette har jeg ikke brukt tid på å lese. Derfor kan jeg heller ikke noe om nettopp dette med snø, mark og norske forhold. Det eneste jeg sa var at det er teit å fornekte menneskeskapte klimaendringer bare fordi en del forskere overdriver/tar feil/whatsoever.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at klimarealistene er nøytrale?

Anonymkode: c57e7...fde

De har vett i hue og tenker logisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan gjør de det?

Anonymkode: c57e7...fde

Ved krig og terror blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg ingen formening om, for dette har jeg ikke brukt tid på å lese. Derfor kan jeg heller ikke noe om nettopp dette med snø, mark og norske forhold. Det eneste jeg sa var at det er teit å fornekte menneskeskapte klimaendringer bare fordi en del forskere overdriver/tar feil/whatsoever.

Anonymkode: c57e7...fde

Så du tror forskerne har rett i at snøen skal vare lenger enn fra oktober til mai?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

De har vett i hue og tenker logisk

Ingen mennesker er nøytrale. Og alle vil selvfølgelig si at de de støtter i verdiorienterte spørsmål er både nøytrale, fornuftige og logiske. Du beskriver dem som det fordi du er enig med dem. Men mye av deres forskning er kritisert nord og ned, akkurat som mye annen forskning.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

De har vett i hue og tenker logisk

De velger også å inkludere fakta som passer dem

Anonymkode: 48fff...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Så du tror forskerne har rett i at snøen skal vare lenger enn fra oktober til mai?

Nei. Jeg skrev jo akkurat det. Det har jeg ingen formening om. 

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at klimarealistene er nøytrale?

Anonymkode: c57e7...fde

Det de skriver stemmer. Men "de seriøse" utelater fakta, grafer og ting de ikke får inn i sitt flotte system. Al Gore er en kjempeknøl i dette, men likevel lar de ham drive på ennå.

Anonymkode: 62b35...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det de skriver stemmer. Men "de seriøse" utelater fakta, grafer og ting de ikke får inn i sitt flotte system. Al Gore er en kjempeknøl i dette, men likevel lar de ham drive på ennå.

Anonymkode: 62b35...f18

Det de sier stemmer? Med andre ord har du ikke lest eller hørt kritikken av dem? Og dersom det finnes kritikk, regner jeg med du bare avfeier det som msm? Med andre ord - om det stemmer eller ikke - er egentlig ikke av betydning for deg, for du har bestemt deg på forhånd.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...