Gå til innhold

Norge forandrer seg, klimaet forandrer seg, palmer vokser snart på Finnmarksvidda og på Galdhøpiggen!!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mennesket utrydder seg selv. Såpass er soleklart.

Anonymkode: 62b35...f18

Og hvordan gjør de det?

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan ha rett i noe og feil i noe. Jeg kan ikke si noe om de driter seg ut eller ikke. Det har ikke jeg kompetanse til. Men at mennesker er roten til alle klimaendringer er selvfølgelig feil.

Anonymkode: c57e7...fde

Det at de drar frem snøen som eksempel beviser hvor totalt hjernedøde de idiotene er, er ikke snø fra oktober til mai lang nok tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvorfor det? 

Fordi storken plasserte meg på feil sted. Jeg skulle bodd et sted med palmer og varme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å skjønne at å bøtte ut plast i havet ikke har noe å si for at det blir varmere.

Anonymkode: 62b35...f18

Den mest produktive delen av verden er i havet. Havet tar opp mest karbondioksid av alt i verden, på grunn av plankton. Men dette blir truet pga mikroplast.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ingenting om det skjer "for kraftig". 

Anonymkode: 62b35...f18

Det vet vi ingenting om og kan ikke svare på 

Anonymkode: 48fff...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å lese litt forskning om dette også. Jeg sier ingenting særlig bastant, men det gjør du. Du opptrer som om du er forsker selv. Litt dumt kanskje? Du driter jo i klimaet, så jeg har ikke stor tiltro til at du har lest så mye på feltet.

Anonymkode: c57e7...fde

Ta en titt på grafen i denne:

http://www.klimarealistene.com/wp-content/uploads/2018/06/Klimanytt224.pdf

Anonymkode: 62b35...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å lese litt forskning om dette også. Jeg sier ingenting særlig bastant, men det gjør du. Du opptrer som om du er forsker selv. Litt dumt kanskje? Du driter jo i klimaet, så jeg har ikke stor tiltro til at du har lest så mye på feltet.

Anonymkode: c57e7...fde

Hvorfor skal vi lese forskning da de har null forståelse for hva de snakker om? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Det at de drar frem snøen som eksempel beviser hvor totalt hjernedøde de idiotene er, er ikke snø fra oktober til mai lang nok tid?

Jeg tror ikke de er hjernedøde, men det er konsensus for å snakke om klimaendringer som noe bare mennesker står bak. Likevel setter jeg større tillit til store forskningsrapporter enn mine egne spekulasjoner. Men jeg leser mest utenlandske og mer omfattende forskningsrapporter.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neket skrev:

Fordi storken plasserte meg på feil sted. Jeg skulle bodd et sted med palmer og varme. 

Du får kjøpe det en bensinsluker så kommer nok palmene fort, hvertfall ifølge forskerne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta en titt på grafen i denne:

http://www.klimarealistene.com/wp-content/uploads/2018/06/Klimanytt224.pdf

Anonymkode: 62b35...f18

Klimarealistene kjemper mot 97 % av forskningen. Stoler du på dem bare fordi du driter i klimaet og liker å tenke at alt går bra eller fordi du anser deres forskning som mer troverdig enn de resterende 97 %?

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan gjør de det?

Anonymkode: c57e7...fde

Ved å være slemme mot hverandre i stor skala.

Anonymkode: 62b35...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ved å være slemme mot hverandre i stor skala.

Anonymkode: 62b35...f18

De var slemmere mot hverandre før. Det var mer krig før.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klimarealistene kjemper mot 97 % av forskningen. Stoler du på dem bare fordi du driter i klimaet og liker å tenke at alt går bra eller fordi du anser deres forskning som mer troverdig enn de resterende 97 %?

Anonymkode: c57e7...fde

Nei, "de seriøse" utelot denne grafen og faktaene for 1930-tallet.

Anonymkode: 62b35...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De var slemmere mot hverandre før. Det var mer krig før.

Anonymkode: c57e7...fde

Krig er bare en måte å være slem på.

Anonymkode: 62b35...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de er hjernedøde, men det er konsensus for å snakke om klimaendringer som noe bare mennesker står bak. Likevel setter jeg større tillit til store forskningsrapporter enn mine egne spekulasjoner. Men jeg leser mest utenlandske og mer omfattende forskningsrapporter.

Anonymkode: c57e7...fde

Men hva synes du om at de kommer med at snøen ikke ligger lenge nok? Skal den være fra september til juni i lavlandet her i sør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, "de seriøse" utelot denne grafen og faktaene for 1930-tallet.

Anonymkode: 62b35...f18

"De seriøse" er en hel skokk med forskere som er uenig om mye, men enig om én ting. At deler av klimaendringene er menneskeskapte. At man utelater noe betyr ikke at man kan ha rett i annet. Aner du hvor mye Klimarealistene selv har utelatt fra beregningene? De er svært selektive i sine presentasjoner.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Men hva synes du om at de kommer med at snøen ikke ligger lenge nok? Skal den være fra september til juni i lavlandet her i sør?

Akkurat det gir jeg blanke faen i.

Anonymkode: c57e7...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klimarealistene kjemper mot 97 % av forskningen. Stoler du på dem bare fordi du driter i klimaet og liker å tenke at alt går bra eller fordi du anser deres forskning som mer troverdig enn de resterende 97 %?

Anonymkode: c57e7...fde

De er ikke like fucked i hue som det de såkalte vanlige forskerne er, forskerne er som religiøse, tror bare på eventyr. Dessuten er bare å se i Europa, hvor faen er varmen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...