Gå til innhold

Norge forandrer seg, klimaet forandrer seg, palmer vokser snart på Finnmarksvidda og på Galdhøpiggen!!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Hva skal man si om slik tullprat, klimaet går i sykluser, nå må faenmeg avisene slutte å legge ut slik tull og svada. Kan aldri huske en lengre snøvinter enn i fjord, i år er det også vært stabilt med snø så hvordan i helvete kan de komme med at det er 40 færre søndager i Nordmarka?? 

Eventyr og annen tro har man som barn, ikke som voksne, slutt å forsk så jævlig når dere ikke fatter klimaet. Skaff dere en viktig jobb istedenfor å spre løgn og skrem hjernevask det norske folk med slik svada!!! 

https://www.nrk.no/jakten-pa-klimaendringene-1.14375177

 

 

Screenshot_20190113-234058_Chrome.jpg

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tror ikke på menneskeskapte klimaendringer bare fordi noen få tullinger mener det handler om snøen i marka? Jaja. 97 % av forskningen mener du likevel tar feil. Menneskeskapte klimaendringer og miljøets sykluser er selvfølgelig to ting som eksisterer parallelt.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på det jeg heller. 

Anonymkode: 66fcd...8e7

Endelig en som har hodet på rett plass 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva skal man si om slik tullprat, klimaet går i sykluser, nå må faenmeg avisene slutte å legge ut slik tull. Kan aldri huske en lengre snøvinter enn i fjord, i år er det også vært stabilt med snø så hvordan i helvete kan de komme med at det er 40 færre søndager i Nordmarka?? 

Eventyr og annen tro har man som barn, ikke som voksne, slutt å forsk så jævlig når dere ikke fatter klimaet. Skaff dere en viktig jobb istedenfor å spre løgn og skrem hjernevask det norske folk med slik svada!!!

For at folk faktisk skal ta deg seriøs:

1. Lær deg å skriv bokmål

2. Kom med faktiske argumenter og hvis til forskning som motsier CICERO, NASA osv. 

3. Ikke skriv som en tiåring

Anonymkode: c7f03...386

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For at folk faktisk skal ta deg seriøs:

1. Lær deg å skriv bokmål

2. Kom med faktiske argumenter og vis til forskning som motsier CICERO, NASA osv. 

3. Ikke skriv som en tiåring

Anonymkode: c7f03...386

 

Anonymkode: c7f03...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke på menneskeskapte klimaendringer bare fordi noen få tullinger mener det handler om snøen i marka? Jaja. 97 % av forskningen mener du likevel tar feil. Menneskeskapte klimaendringer og miljøets sykluser er selvfølgelig to ting som eksisterer parallelt.

Anonymkode: c57e7...fde

Nei! Det har ikke noe å si, klimaet lever sitt eget liv og det har det alltid gjort. Det at alle nå har fått for seg dette med klimaet må være den nye folkesykdommen, forundrer meg ikke om folk tar livene sine for å redde klimaet... Det at de idiotiske forskerene skal gni det enda mer inn gjør meg forbannet, de vet ikke hva de snakker om men later som det. Bare for å fucke opp i verden.. de kan grave i jorden og så poteter, da er de hvertfall til nytte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For at folk faktisk skal ta deg seriøs:

1. Lær deg å skriv bokmål

2. Kom med faktiske argumenter og hvis til forskning som motsier CICERO, NASA osv. 

3. Ikke skriv som en tiåring

Anonymkode: c7f03...386

Je kan itte bokmål, skriver på min egen måte, og det er helst på min dialekt, men det er jo itte lov her... 

Jeg kommer med like sterke argumenter som det de idiotiske forskerne kommer med, hva faen er så trygt å høre på slike idioter etter?

Jeg skriver som en 1 åring om jeg vil, skriver fort og de som itte forstår det får starte på skulen igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: c7f03...386

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei! Det har ikke noe å si, klimaet lever sitt eget liv og det har det alltid gjort. Det at alle nå har fått for seg dette med klimaet må være den nye folkesykdommen, forundrer meg ikke om folk tar livene sine for å redde klimaet... Det at de idiotiske forskerene skal gni det enda mer inn gjør meg forbannet, de vet ikke hva de snakker om men later som det. Bare for å fucke opp i verden.. de kan grave i jorden og så poteter, da er de hvertfall til nytte!

Forskerne fra cicero og nasa vet ikke hva de snakker om? Og Stephen Hawking visste ikke hva han snakket om? Men du vet hva du snakker om? Du kan ikke fornekte klimaforandringer bare fordi du ikke gidder å høre om det eller synes det er provoserende.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke på menneskeskapte klimaendringer bare fordi noen få tullinger mener det handler om snøen i marka? Jaja. 97 % av forskningen mener du likevel tar feil. Menneskeskapte klimaendringer og miljøets sykluser er selvfølgelig to ting som eksisterer parallelt.

Anonymkode: c57e7...fde

Disse 97% er svært opptatt av at det skal bevilges mer penger til forskningen også. Klimaet endrer seg hele tiden, vi har fint lite med det å gjøre. Istedenfor å fortsette med denne svadaen sitt, bør de heller rette skytset sitt mot hvordan vi skal bli kvitt plasten i havene. Da har de en vettug jobb en stund.

Anonymkode: 62b35...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så glad da jeg så overskriften, og desto mer skuffet når jeg leste resten....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskerne fra cicero og nasa vet ikke hva de snakker om? Og Stephen Hawking visste ikke hva han snakket om? Men du vet hva du snakker om? Du kan ikke fornekte klimaforandringer bare fordi du ikke gidder å høre om det eller synes det er provoserende.

Anonymkode: c57e7...fde

Nei, det gjør de ikke. De påstår vel også at Gud lever? Hvem faen er Stefan hawking, aldri jeg hørt om! 

Jeg tror hvertfall på det jeg selt snakker om og drar ikke min tro og mening ut i media hver jævla dag for å stresse opp det norske folk. Jeg fornekter ikke noe, men det de kommer med er noe forbanna piss som gjør meg forbannet.

Hva faen mener de egentlig med skisesongen i Oslo? Den har da vel aldri vært då lang som i fjor? Og i år må det da vel også være mye nok? Det er det hvertfall her i Hedmark, vært snø siden midten av november. I fjor var det snø fra begynnelsen av oktober til mai!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse 97% er svært opptatt av at det skal bevilges mer penger til forskningen også. Klimaet endrer seg hele tiden, vi har fint lite med det å gjøre. Istedenfor å fortsette med denne svadaen sitt, bør de heller rette skytset sitt mot hvordan vi skal bli kvitt plasten i havene. Da har de en vettug jobb en stund.

Anonymkode: 62b35...f18

Helt enig, det med plasten er en mye mer alvorlig ting, men tydeligvis ikke for forskerne.. de jobber med det også, men ikke på langt nær så mye som klimaet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, det gjør de ikke. De påstår vel også at Gud lever? Hvem faen er Stefan hawking, aldri jeg hørt om! 

Jeg tror hvertfall på det jeg selt snakker om og drar ikke min tro og mening ut i media hver jævla dag for å stresse opp det norske folk. Jeg fornekter ikke noe, men det de kommer med er noe forbanna piss som gjør meg forbannet.

Hva faen mener de egentlig med skisesongen i Oslo? Den har da vel aldri vært då lang som i fjor? Og i år må det da vel også være mye nok? Det er det hvertfall her i Hedmark, vært snø siden midten av november. I fjor var det snø fra begynnelsen av oktober til mai!

Eh. Nei. Vitenskapsfolk pleier ikke å påstå at Gud lever. Seriøse rapporter om klimaet ville heller neppe snakket om snøen i marka som et miljøproblem. Det er mye tull hvor det blir argumentert for at det er menneskeskapte klimaendringer som står bak alt. Men at det er mye tull, betyr ikke at menneskeskapte klimaendringer ikke er et problem. Hawking er vår tids mest kjente fysiker. Du kan lese om ham, og du kan lese bøker av ham.

Anonymkode: c57e7...fde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neket skrev:

Jeg ble så glad da jeg så overskriften, og desto mer skuffet når jeg leste resten....

Hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kan aldri huske en lengre snøvinter enn i fjord, i år er det også vært stabilt med snø så hvordan i helvete kan de komme med at det er 40 færre søndager i Nordmarka?? 

Hva er vær? 

Hva er klima?

Anonymkode: 48fff...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh. Nei. Vitenskapsfolk pleier ikke å påstå at Gud lever. Seriøse rapporter om klimaet ville heller neppe snakket om snøen i marka som et miljøproblem. Det er mye tull hvor det blir argumentert for at det er menneskeskapte klimaendringer som står bak alt. Men at det er mye tull, betyr ikke at menneskeskapte klimaendringer ikke er et problem. Hawking er vår tids mest kjente fysiker. Du kan lese om ham, og du kan lese bøker av ham.

Anonymkode: c57e7...fde

Har ingenting å si. Som jeg pleier å skrive: For noen tusen år siden sto skogen tykk på Hardangervidda. Det gjør den ikke i dag. Det kommer den mulig til å gjøre igjen, om Moder Jord vil.

Alt dette helt uten menneskets påvirkning. Jaggu har vi hatt et par istider også. De kom og gikk. Helt uten menneskets hjelp dette også.

Så vi kan ta det helt med ro.

Anonymkode: 62b35...f18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh. Nei. Vitenskapsfolk pleier ikke å påstå at Gud lever. Seriøse rapporter om klimaet ville heller neppe snakket om snøen i marka som et miljøproblem. Det er mye tull hvor det blir argumentert for at det er menneskeskapte klimaendringer som står bak alt. Men at det er mye tull, betyr ikke at menneskeskapte klimaendringer ikke er et problem. Hawking er vår tids mest kjente fysiker. Du kan lese om ham, og du kan lese bøker av ham.

Anonymkode: c57e7...fde

Hvor er forståelsen tin NRK når de kan publisere noe slik piss da? De må da vel lese igjennom før de legger det ut? Det med snøen i Oslo er det dummeste jeg har lest på mange mange år. De traff virkelig spikeren på hodet nå etter 2 år med mye snø og laaaang sesong 😂😂 

At det er menneske skapte klimaendringer nekter jeg ikke på, men at det er det eneste som er er noe forbanne pisspreik. Klimaet går i sykluser, men det fatter ikke forskerne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ingenting å si. Som jeg pleier å skrive: For noen tusen år siden sto skogen tykk på Hardangervidda. Det gjør den ikke i dag. Det kommer den mulig til å gjøre igjen, om Moder Jord vil.

Alt dette helt uten menneskets påvirkning. Jaggu har vi hatt et par istider også. De kom og gikk. Helt uten menneskets hjelp dette også.

Så vi kan ta det helt med ro.

Anonymkode: 62b35...f18

Problemet er at nå skjer det mye raskere enn tidligere, og det kan føre til verre konsekvenser. Vitenskapen aksepterer at ting skjer i sykluser, jeg (vi) lærer om dette på universitetet, men det tar vanligvis tusen år. Vi påvirker miljøet til det verre. Og vi vet ikke våre konsekvenser av påvirkningene.

Anonymkode: 48fff...d34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...