Gå til innhold

Kunne dere brukt Kari Traa Rose-genser på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke at dere gidder kjøpe de, de er jo helt ekstremt overpriset i forhold til kvaliteten. Skjønner at dere må ha veldig god råd. Vet en del får til jul også da.

Anonymkode: 43970...687

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det oser norsk fjellheime av den. Så den hører ikke hjemme på mitt kontor. 

Anonymkode: df2de...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Bare på hyttetur med jentene. Nei, ikke da heller. Bare under klær alltid, aldri alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Eneste forskjellen på en ullundertroye som rose og en vanlig merinoull genser kjøpt i motebutikken er jo kanskje fasongen. Jeg har absolutt ingen problemer med å gå i ulltrøye på jobb. For meg er de likestilt med genser. At de har to funksjoner er knall både for meg og miljøet.

Jeg har også en jobb med skiftende klima og aktivitetsnivå. Da er ull gull. Bruker ull t-skjorter som også kalles ullundertøy når det blir varmere vær. Det er bare en t-skjorte laget i ull..

Anonymkode: ac36a...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har overdelen så flotte farger og mønster om den ikke skal brukes ute blant folk?

Jeg jobber på bibliotek og bruker Rose der ja. Har ikke tenkt over at noen kan synes det er ugreit.

Men blå ullundertrøye med oransje søm f.eks dét synes jeg ser for undertøy ut.

Anonymkode: f84ae...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på kontor hvor vi går uformelt kledd, men hadde ikke gått sånn på dagen. På ettermiddagen når jeg jobber overtid og det ikke er kunder innom så kunne jeg gått med sånn topp. Jeg syns det ser litt rart ut når noen sitter på eks en flyplass eller kafè med en sånn topp på, men samtidig så tror jeg ikke at så mange andre reagerer på det.

Anonymkode: 621e6...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke uten noe over. Jobber på kontor som har casual kledstil men det alene blir likevel for ha skal. Men med strikkejakke over, med ordentlig fasong kunde det gå. 

Anonymkode: 8254f...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville aldri gått med Kari Traa-genser annet enn hjemme og til friluftsliv. Synes det er litt shabby, på samme måte som jeg ikke ville gått med håret i en dott eller med svære sjøstøvler på jobb. Ikke passer det min stil heller, jeg liker å være elegant og bruker helst bluser og pene gensere. Men jeg jobber på kontor hvor vi har mange møter og samarbeidspartnere, skjønner at det stiller seg annerledes om man har en fysisk jobb med barn etc.

Anonymkode: f478a...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min jobb hadde det ikke passet seg, og jeg hadde heller ikke følt meg vel i sånne klær på jobb.

Men jeg skifter kjapt til sånne klær om jeg er hjemme og regner med at bare familien skal se meg resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun på hytta, på skitur, i marka....aldri ellers. Fint på markahytter og afterski.  Å bruke sånt til hverdags på jobb  er som å bruke treningstøy på jobb (om det er innendørs da): fint til sitt bruk, men veldig rart i andre settinger. 

Anonymkode: f28a8...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...