Gå til innhold

Dere som har slik hårfarge. Farger dere håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ha en så mørk og glansfull farge fra naturens side?

 

IMG_2181.JPG

Anonymkode: d05bf...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, søsteren min har det. :) og min far.

Anonymkode: 1479d...ebb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er mulig. Vil du ha blankt hår, så kan du koke kjerringrokk i vann, og bruke det i håret etter hårvask.

Anonymkode: b250f...61b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har nesten sånn farge. Får ofte beskjed om at fargen min er veldig spesiell, sjokoladebrun liksom. Men på sommeren blir det litt lyse striper i det.

Anonymkode: 92387...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slikt hår, men litt lysere. Jeg må farge det for å få den fargen, men det er fullt mulig å ha slik naturlig farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min naturlige hårfarge er sånn.

Nå har jeg såpass mye grått i håret at jeg farger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at de fleste damer farger håret, selv om de farger det tilnærmet likt sin egen naturlige hårfarge.

Hvorfor de gjør dette aner jeg ikke, men de er vel blitt innbilt at det gir håret mer glød/glans, eller whatever.

Spør en hvilken som helst kvinne med hår som rekker henne lenger enn til haken, om alt håret er hennes naturlige farge.

De færreste kan svare ja............

 

Anonymkode: 7b607...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg farger håret i den fargen. 🙂 Så, ja, jeg har den fargen, men ikke naturlig. 

Anonymkode: e4ae1...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg er jo blitt meir viltfarga med grått etter kvart, men eg hadde slik hårfarge før, og det var minst like blankt som det på bildet. Eg var litt mørkare, berre. Eg har aldri farga håret, og kjem nok ikkje til å gjere det heller. 

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dét er min naturlige hårfarge,  og jeg farger det i samme farge for å få bort det grå.

Like glansfullt var det før jeg farget det også. 

Anonymkode: 115cb...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at de fleste damer farger håret, selv om de farger det tilnærmet likt sin egen naturlige hårfarge.

Hvorfor de gjør dette aner jeg ikke, men de er vel blitt innbilt at det gir håret mer glød/glans, eller whatever.

Spør en hvilken som helst kvinne med hår som rekker henne lenger enn til haken, om alt håret er hennes naturlige farge.

De færreste kan svare ja............

 

Anonymkode: 7b607...baf

Jeg kan svare ja på det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men ikke så vanlig her i Norden. Nydelig farge, da, men de fleste jeg kjenner med lignende farge får det fra en flaske.

Anonymkode: 02b36...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min naturlige hårfarge er mørk rødbrun, ikke ulik den på bildet, så det går an, ja

Anonymkode: 7611c...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den fargen, naturlig, ja. Jeg oppfatter den ikke som rødbrun, bare brun.

Anonymkode: e417c...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den voksne sønnen min har tilnærmet sånn hårfarge. Han arvet den etter faren (som er helt grå nå).

Anonymkode: 5c597...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den fargen, men kan ikke skryte på meg at den er like glansfull. Har hår til rett over brystvortene. Det er lyse sjatteringer i det etter somrene som har gått, og bak er det et og annet grått hår. Farget håret mitt sist da jeg var 20 år, så alt er min egen farge. Får mye skryt av fargen når jeg er hos frisøren. 

Anonymkode: 6071c...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte skrive alder. Er 31 år nå, og det er frisøren som skryter av fargen, ikke fargen som skryter av meg. Setningsoppbygning, altså. 

Anonymkode: 6071c...c8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig farge!

Jeg har noenlunde sånn, men fra flaske dessverre :) Og så har jeg mer balayage/Ombre, altså en del lysere sjatteringer og utover i tuppene, men nå fikk jeg lyst til å ta med det bilde til frisøren og bare helfarge det sånn.

Mitt hår er på ingen måte like glansfullt da, pluss flisete og slitt i tuppene selv om jeg klipper meg relativt jevnlig. 

Anonymkode: fc88d...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...