Gå til innhold

Jeg lengter hjem, hjem til Herren Jesus Kristus


Ikke ta imot jesus

Anbefalte innlegg

Jeg lengter hjem til Jesus Kristus og å leve i paradiset uten noe synd og elendighet, uten å ha vondt i kropp og sjel, uten å ha noe å frykte, bare være med Gud den allmektige i all evighet. Det er så fantastisk der så ingen kan drømme om noe i nærheten engang, alle dyr og mennesker er venner, ikke noe krig, dyrene er venner ingen spiser hverandre, løvene spiser gress og gresser med sauen. 

Livet her på jorden er bare en kort prøve på det egentlige livet, dette livet har null verdi bortsett fra det å følge Guds ord og holde seg ved ham. Tenk over livene deres så dere også får oppleve det virkelige livet så dere ikke havner rett i fortapelsen i all evighet, Gud være med dere

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du det er slik du beskriver etter døden?

Anonymkode: 809e9...0d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ta imot Jesus said:

Det er så fantastisk der så ingen kan drømme om noe i nærheten engang, alle dyr og mennesker er venner, ikke noe krig, dyrene er venner ingen spiser hverandre, løvene spiser gress og gresser med sauen. 

Har han vist deg bilder?

Anonymkode: 33e10...209

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treenigheten kan ikke være Guds natur, eller lære. Den fornekter jeg og jeg fornekte satan.

Anonymkode: d9599...2f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"If you could reason with religious people, there would be no religious people." - Gregory House

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 19.02, Ta imot Jesus skrev:

Jeg lengter hjem til Jesus Kristus og å leve i paradiset uten noe synd og elendighet, uten å ha vondt i kropp og sjel, uten å ha noe å frykte, bare være med Gud den allmektige i all evighet. Det er så fantastisk der så ingen kan drømme om noe i nærheten engang, alle dyr og mennesker er venner, ikke noe krig, dyrene er venner ingen spiser hverandre, løvene spiser gress og gresser med sauen. 

Livet her på jorden er bare en kort prøve på det egentlige livet, dette livet har null verdi bortsett fra det å følge Guds ord og holde seg ved ham. Tenk over livene deres så dere også får oppleve det virkelige livet så dere ikke havner rett i fortapelsen i all evighet, Gud være med dere

Som om det eksisterer en god og allmektig Gud som har skapt den verden med drap, kriger, urettferdighet og annen elendighet vi lever i. I så fall er han ikke god og allmektig, ergo finnes ingen Gud, Gud er bare en figur funnet opp av mennesker som ønsker kontroll og makt og det finner man jo i større grad jo mer fanatisk en menighet blir,

Ondskap satt i system, tidvis splitter faenskapet familier, Her har du en som spotter din fantasifigur!!

Endret av Made4u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Made4u skrev:

Som om det eksisterer en god og allmektig Gud som har skapt den verden med drap, kriger, urettferdighet og annen elendighet vi lever i. I så fall er han ikke god og allmektig, ergo finnes ingen Gud, Gud er bare en figur funnet opp av mennesker som ønsker kontroll og makt og det finner man jo i større grad jo mer fanatisk en menighet blir,

Ondskap satt i system, tidvis splitter faenskapet familier, Her har du en som spotter din fantasifigur!!

Har du satt deg i andre religioner?

Anonymkode: d9599...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 13.1.2019 den 19.02, Ta imot Jesus skrev:

Jeg lengter hjem til Jesus Kristus og å leve i paradiset uten noe synd og elendighet, uten å ha vondt i kropp og sjel, uten å ha noe å frykte, bare være med Gud den allmektige i all evighet. Det er så fantastisk der så ingen kan drømme om noe i nærheten engang, alle dyr og mennesker er venner, ikke noe krig, dyrene er venner ingen spiser hverandre, løvene spiser gress og gresser med sauen. 

Livet her på jorden er bare en kort prøve på det egentlige livet, dette livet har null verdi bortsett fra det å følge Guds ord og holde seg ved ham. Tenk over livene deres så dere også får oppleve det virkelige livet så dere ikke havner rett i fortapelsen i all evighet, Gud være med dere

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 0.47, Oppgitt78 skrev:

Det er ingen som hindrer deg i å reise hjem til Jesus.. 

Selvsagt er det noen som hindrer det. 😊 Er man kristen tror man at Gud bestemmer dagen vi dø. 

PS: Himmelen er på or’ntli (en bok) 

Anonymkode: 0011f...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du satt deg i andre religioner?

Anonymkode: d9599...2f1

Alle religioner er en uting i mine øyne, er mye av det samme som går igjen i samtlige. Jeg heller mer til å se mot vitenskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Hvor bor han da? 

Anonymkode: 8cb3c...ad0

Ingen som vet. Han er i vitnebeskyttelse

Anonymkode: 74dd1...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil til Jesus så må du dåfinne den religionen han godkjenner først. 

Endret av Rottenikken1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...