Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest månedrømmer
50 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Aldo er helt klart en favoritt hos meg. 😄 

Han er så snill virker det som . Og god leder. Og veldig følsom . Og lager flott mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lastet ned og så på serien for en stund siden, men nå angrer jeg på at jeg var så utålmodig, for det hadde vært gøyere å se på sammen med dere. 😭

Anonymkode: 32ba9...553

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nyetanker skrev:

Han er så snill virker det som . Og god leder. Og veldig følsom . Og lager flott mat.

Ja, virker som en veldig snill mann, og flink, ikke minst. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del heier på Hoda, og så har jeg fått en soft spot for Sashi etter at Metter gikk ut. (Påvirkes av brede smil tydeligvis.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 19.30, Cata skrev:

Jeg for min del heier på Hoda, og så har jeg fått en soft spot for Sashi etter at Metter gikk ut. (Påvirkes av brede smil tydeligvis.) 

Synd at Metter ikke kunne bli lengre, likte ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/1/2019 at 7:30 PM, Cata said:

Jeg for min del heier på Hoda, og så har jeg fått en soft spot for Sashi etter at Metter gikk ut. (Påvirkes av brede smil tydeligvis.) 

Disse to er mine favoritter også. Spennende med mat fra andre kulturer. Blir litt ensformig med de italienske som lærte å lage gnochi fra Grand maaather

Anonymkode: 2fdd8...40d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Synd at Metter ikke kunne bli lengre, likte ham. 

Ja, det var noe med det brede smilet :nigo:. Han virket gjennomført hyggelig, og som "en mann med et oppdrag" ut fra den måten han promoterte folket sitt og matlagingen deres på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Cata skrev:

Ja, det var noe med det brede smilet :nigo:. Han virket gjennomført hyggelig, og som "en mann med et oppdrag" ut fra den måten han promoterte folket sitt og matlagingen deres på. 

Helt klart, et bredt dog ærlig glis. xD De fleste virker hyggelige. 

Mulig jeg tar helt feil, men jeg fikk inntrykk av at Gordon ikke ønsket å være der. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Mulig jeg tar helt feil, men jeg fikk inntrykk av at Gordon ikke ønsket å være der. :P 

Har aldri sett ham på TV før men har lest at han kan være temmelig ilter. Syntes faktisk han oppførte seg uventet "pent". Hvorfor, eller snarere hvordan, fikk du inntrykk av at han ikke ville være der? Han hadde riktignok en kommentar om at en rett han smakte var verdt hele reisen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cata skrev:

Har aldri sett ham på TV før men har lest at han kan være temmelig ilter. Syntes faktisk han oppførte seg uventet "pent". Hvorfor, eller snarere hvordan, fikk du inntrykk av at han ikke ville være der? Han hadde riktignok en kommentar om at en rett han smakte var verdt hele reisen 

Følte bare at han ikke var helt "på nett" med dommerene bl.a., men kan hende at jeg tolka det helt feil. Men sant, han var ikke så hissig som han kan være i den amerikanske Masterchef, for ikke å snakke om Hell's Kitchen. 
Husker det ja, var vel han som vant den konkurransen også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer

Jeg likte hvordan Aldo tok tak i tingen  når Brandon kuttet seg alvorlig.  Jaget bort de som ikke trengte å være der. Så tok være på han før han ble sendt til sykehuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gordon har jo fremstått som relativt jovial og som en liten pusekatt i disse episodene. Han har vel helt sikkert sett litt hvordan tonen er i den australske versjonen kontra USA...

Anonymkode: 69310...e31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ser ikke ut som om Marco (Marko?) Kommer denne sessongen? Googlet litt og det kan se ut til at han og Matt har hatt en fight, vet ikke om det stemmer da. Synes det er litt trist, da jeg liker Marco veldig godt.

Har lastet serien ned.. Kjøpte d-play abonnement kun for å se MA, men klarte ikke å vente med å se allikevel, elsker Masterchef Australia!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 2/3/2019 at 11:36 PM, gjest- silje said:

Ser ikke ut som om Marco (Marko?) Kommer denne sessongen? Googlet litt og det kan se ut til at han og Matt har hatt en fight, vet ikke om det stemmer da. Synes det er litt trist, da jeg liker Marco veldig godt.

Har lastet serien ned.. Kjøpte d-play abonnement kun for å se MA, men klarte ikke å vente med å se allikevel, elsker Masterchef Australia!

 

Og jeg syntes Marco var en skikkelig slesk drittsekk.

Kan spare meg for folk som alltid skal fortelle historier om når de var unge.  Den gangen jeg var ung, så ble jeg best til å filetere etter å ha øvd i 6000 timer. Og kniven var ikke oppfunnet noen gang. 

Og alle komplimenter gjenspeilet han selv. Du minner meg om meg selv, den gangen jeg var ung. Også reprise fileteringshistorie.

Anonymkode: 2fdd8...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en teori om at MC Australia er så bra fordi aussier generelt er veldig laid back og lite dramatiske. Bor sammen med en aussie og det er liksom hele livsinstillingen deres at «it’ll be (all) right» og «no worries» 

Anonymkode: 43cb1...f0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 13.25, FrankDrebin skrev:

Det eneste som trekker ned littegrann er disse master class delene, å se dommerne lage mat mens deltakerne sitter og ser på er egentlig ganske gørrkjedelig. :P 

Hva?!? Det er jo det morsomste og mest lærerike, liker at det er så systematisk og ryddig. :)  

Jeg synes sånne "gjenskap det mesterkokken har laget" er dødskjedelig, alle lager det samme, og ingen vekt på kreativitet. Attpåtil er det veldig ofte desserter, som jeg synes er langt mindre interessant enn saltmat. Gårsdagens var ikke så verst da! 

Men fryktelig trist at Loki gikk ut, han var en av mine favoritter. Ærlig talt mistenker jeg at de ofret ham bare for å kunne si at han ble den første deltakeren som gikk ut med immunitetsnål, det gjorde de jo veldig stort poeng av underveis. :roll: Synes f.eks. Chloe fikk like mye kritikk under smakingen, men det nevnte de knapt under utstemmingen.

Anonymkode: 93a83...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva?!? Det er jo det morsomste og mest lærerike, liker at det er så systematisk og ryddig. :)  

Jeg synes sånne "gjenskap det mesterkokken har laget" er dødskjedelig, alle lager det samme, og ingen vekt på kreativitet. Attpåtil er det veldig ofte desserter, som jeg synes er langt mindre interessant enn saltmat. Gårsdagens var ikke så verst da! 

Men fryktelig trist at Loki gikk ut, han var en av mine favoritter. Ærlig talt mistenker jeg at de ofret ham bare for å kunne si at han ble den første deltakeren som gikk ut med immunitetsnål, det gjorde de jo veldig stort poeng av underveis. :roll: Synes f.eks. Chloe fikk like mye kritikk under smakingen, men det nevnte de knapt under utstemmingen.

Anonymkode: 93a83...26c

Smak og behag, selv synes jeg alle programmer hvor de bare lager mat er kjedelige. :)

Dog er jeg enig i at kopi-oppgavene ikke er så spennende at det gjør noe, morsommere når de har litt mer frie tøyler enn som så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...