Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann snart 40 som følger med på dette så å si hver dag (hvis jeg ikke kan se det "live", tar jeg det opp). Sett litt på de fra andre land, men gidder ikke å se. Det som gjør hele dette programmet er jo de tre dommerene. Ærlige, konstruktive, hyggelige og de er ikke med for å lage konflikter eller oppstyr.

I starten er det litt mange med, blir litt bedre når de blir litt færre slik at man blir litt mer "kjent" med deltagerene.

Så har du Shannon som virker å være verdens hyggeligste mann... Hvis noen av de andre dommerene skulle gi seg, hadde han fint klart å utfylle den.

Anonymkode: 69310...e31

Enig, både dommerene og deltakerene virker generelt hyggeligere og mer "på nett" med hverandre i forhold til de andre utgavene. Også hyggelig at deltakerne oppriktig gleder seg over at andre klarer oppgavene. Shannon virker også som en trivelig kar, ja. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Enig, både dommerene og deltakerene virker generelt hyggeligere og mer "på nett" med hverandre i forhold til de andre utgavene. Også hyggelig at deltakerne oppriktig gleder seg over at andre klarer oppgavene. Shannon virker også som en trivelig kar, ja. :)

Og de fyker ikke i strupen på hverandre slik som deltakerne gjør i USA versjonen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

Og de fyker ikke i strupen på hverandre slik som deltakerne gjør i USA versjonen :P 

Det gjør de heller ikke, og de står heller ikke og skryter seg selv opp i skyene. "Jeg vokste opp i slakterhus, så de andre har ikke en sjanse!" :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det gjør de heller ikke, og de står heller ikke og skryter seg selv opp i skyene. "Jeg vokste opp i slakterhus, så de andre har ikke en sjanse!" :P 

Husker ene USA sesongen hvor han homofile fyren var med og så begynte han å legge hun dama for hat og kalle henne for en bitch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett siste sesong, elsker dette programmet. Er det noen her som vet om man kan se det noen sted, så jeg får med meg hele sesongen fra start? Hvor langt er de kommet på TLC?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Husker ene USA sesongen hvor han homofile fyren var med og så begynte han å legge hun dama for hat og kalle henne for en bitch

Tror jeg så det selv, lød kjent. Alltid noen der som ikke tåler hverandre. På den annen side er det frydefult når en jeg ikke liker ryker ut. ;) Men i Masterchef Australia har det ennå ikke være noen som jeg har ønsket vekk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Tror jeg så det selv, lød kjent. Alltid noen der som ikke tåler hverandre. På den annen side er det frydefult når en jeg ikke liker ryker ut. ;) Men i Masterchef Australia har det ennå ikke være noen som jeg har ønsket vekk. :)

Han var rundt 50 og dommerne kommenterte at han holdt seg ung og uten rynker, og han svarte tilbake "Den eneste rynken jeg har, sitter jeg på" 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Han var rundt 50 og dommerne kommenterte at han holdt seg ung og uten rynker, og han svarte tilbake "Den eneste rynken jeg har, sitter jeg på" 😅

Haha, såpass ja. :laugh: De som er igjen i US serien som går 18.30 er helt ok, ser ut til at de har fått ut "verstingene". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, morhjertegod skrev:

Jeg har ikke fått sett siste sesong, elsker dette programmet. Er det noen her som vet om man kan se det noen sted, så jeg får med meg hele sesongen fra start? Hvor langt er de kommet på TLC?

 

Regner med at du har tv fra f.eks get, riks-tv, canal digital? Har get, og her ligger iallefall de siste episodene i arkivet. Sender program nr 13 i kveld, så du får med deg det meste hvis du begynner i dag. Er vel to stk som har gått ut til nå.

Anonymkode: 69310...e31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med at du har tv fra f.eks get, riks-tv, canal digital? Har get, og her ligger iallefall de siste episodene i arkivet. Sender program nr 13 i kveld, så du får med deg det meste hvis du begynner i dag. Er vel to stk som har gått ut til nå.

Anonymkode: 69310...e31

Så bra, setter den på serieopptak nå. Rekker stort sett aldri se det på tidspunktet det går, tusen takk for svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som trekker ned littegrann er disse master class delene, å se dommerne lage mat mens deltakerne sitter og ser på er egentlig ganske gørrkjedelig. :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest månedrømmer
33 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det eneste som trekker ned littegrann er disse master class delene, å se dommerne lage mat mens deltakerne sitter og ser på er egentlig ganske gørrkjedelig. :P 

Å synes det er interessant jeg. Lærer noe selv.  Selv om jeg ikke ville laget alt de gjør.å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyetanker skrev:

Å synes det er interessant jeg. Lærer noe selv.  Selv om jeg ikke ville laget alt de gjør.å

Det er lov. :)

Gleder meg til i kveld, ser ut til at de får en spesiell gjest. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, FrankDrebin skrev:

Det eneste som trekker ned littegrann er disse master class delene, å se dommerne lage mat mens deltakerne sitter og ser på er egentlig ganske gørrkjedelig. :P 

Så enig. Ikke alltid jeg "ser direkte" og ser jeg på opptak spoler jeg alltid over dette. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, *Emma* skrev:

Så enig. Ikke alltid jeg "ser direkte" og ser jeg på opptak spoler jeg alltid over dette. :)

Skjønner godt det. :) De pleier som regel å være i slutten, etter konkurransene, så når "undervisningen" begynner har jeg sett ferdig, for å si det sånn. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad denne tråden minnet meg på ny seson, gledes. Virker som det er mange spennende og gode deltagere denne gangen også, blir så imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...