Gå til innhold

Anal-sex hvordan føles det


Dorthe6969

Anbefalte innlegg

11 hours ago, AnonymBruker said:

De aller fleste moderne kvinner elsker analsex, mange til og med dobbel anal! De som ikke unner seg denne fabelaktige opplevelsen pga fordommer går glipp av muligheten til å utvide sin seksuelle horisont med en grensprengende vidunderlig variant.

Anonymkode: 5a47b...e3e

Men har du hørt sånn tull og tøys da?! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Baller er svake og tåler ingenting. Det er ikkje noko å trakte etter.

menn har prostata, det har ikkje vi kvinner. 

Kanskje veit homofile menn betre korleis dei skal ha god analsex, fordi dei skjønner kor vondt det kan vere? 

Eg kjenner fleire som er homofile. Dei foretrekker menn med storleiken medium minus, kvifor det, trur du.....? 

Anonymkode: 14d40...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎01‎.‎2019 den 9.01, Dorthe6969 skrev:

Jeg synes det er helt forferdelig :( 
Gikk litt for fort for seg, og der hadde jeg vondt i hullet i flere timer etterpå, og jeg skreik i støtet. Nok av glidemiddel og greier, men om han er stor, så kan det gjøre VELDIG vondt for jenta.

Synes d er hærlig jeg men må foregå rolig i begynnelsen så hullet blir gradvis utvidet, når så jeg føler meg åpen nok der bak kan han bare kjøre på så hardt han ønsker og så dypt han vil. Er nok startfasen som er viktigst for at det ikke skal gjøre vond, bruk TID !!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Baller er svake og tåler ingenting. Det er ikkje noko å trakte etter.

menn har prostata, det har ikkje vi kvinner. 

Kanskje veit homofile menn betre korleis dei skal ha god analsex, fordi dei skjønner kor vondt det kan vere? 

Eg kjenner fleire som er homofile. Dei foretrekker menn med storleiken medium minus, kvifor det, trur du.....? 

Anonymkode: 14d40...235

Det stemmer nok bra, men også gutter/ menn som er vant til å bli pult analt av dama. Får helt sjuke orgasmer av det😊

Anonymkode: dd348...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldige mange er enige om at analsex gir sterkere og deiligere orgasmer enn vanlig sex. Og for oss litt perverse jenter er det i tillegg ekstra opphissende:)

Anonymkode: 5a47b...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
På 13.1.2019 den 9.01, Dorthe6969 skrev:

Jeg synes det er helt forferdelig :( 
Gikk litt for fort for seg, og der hadde jeg vondt i hullet i flere timer etterpå, og jeg skreik i støtet. Nok av glidemiddel og greier, men om han er stor, så kan det gjøre VELDIG vondt for jenta.

Foreslår at dere har analsex hvor han også mottar. Da vil han forstå hva han egentlig skal gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

🤣🤣🤣 Morsom du? Tror ikke denne tråden beviser så mye.. men kvinner er mer smertesensitive enn menn ja. Dette kommer mest av at kvinner tenker mer konsekvenser. De er reddere for smerter på forhånd. Kanskje ikke så rart evolusjonsmessig da menn helst burde kaste seg over en mammut uten å tenke så mye på forhånd 😆 Forskning sier også at menn klager mer over smerter enn kvinner, så da stiller vi vel ganske likt. 

Når det gjelder homofile menn, er nok de i overkant mer kunnskapsrike og flinkere med analsex enn den gjengse heterofile mann. God tid og forberedelse, strekking, smøring og justering underveis er viktig. Så kommer den "lille" detaljen som er prostata. Denne kan gjøre analsex for menn helt euforisk.

Jeg personlig er veldig glad i analsex. Jeg liker det kanskje enda bedre enn vaginal sex, får enda sterkere orgasmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt hvis det skjer for fort og uten nok glidemiddel.

Men med lang og god oppvarming er det sinnssykt deilig. Litt vondt på en god måte helt i starten. Skal vi ha analsex starter vi alltid med vaginal penetrering i en vinkel hvor han lett kan massere rundt åpningen, kjøre på med glidemiddel, fingre forsiktig eller bruke buttplug på meg. Når han endelig penetrerer bak med pikken tar han seg god tid på å komme helt inn, men videre derfra trekker han seg aldri helt ut før vi er ferdige. En av oss stimulerer alltid klitoris hos meg, bruker eventuelt en vibrator vaginalt. Får de mest intense orgasmene av det. Det samme når jeg skal kose meg alene, har 9/10 ganger i en buttplug i tillegg til vaginal stimuli.

Anonymkode: b5c2e...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...