Gå til innhold

Anal-sex hvordan føles det


Dorthe6969

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste moderne kvinner elsker analsex, mange til og med dobbel anal! De som ikke unner seg denne fabelaktige opplevelsen pga fordommer går glipp av muligheten til å utvide sin seksuelle horisont med en grensprengende vidunderlig variant.

Anonymkode: 5a47b...e3e

Da kjenner ikke jeg mange moderne kvinner. Kjenner flere som sier neitakk eller "Ok av og til, men ikke min favoritt". 

Kun her på KG jeg har sett at kvinner påstår at de elsker det. Det kan godt være at noen gjør det, men jeg tror ikke det er flertallet. Isåfall burde det gjenspeiles litt i RL. 

PS! Noen kvinner klarer det bare ikke, selv om eneste fordom de har er fordom mot å ha smerter under sex. Det synes jeg er en fornuftig fordom! 

Anonymkode: 32259...918

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd problemer med rumpehullet mitt, både i form av hemoroider og analkløe (herregud så plagsomt). Ikke pokker at jeg utsetter meg for analsex, bare for å risikere å bli plaget i ettertid.

Ikke tenner jeg på det heller. Har prøvd det en gang. Det var ikke grisevondt, men vondt, merkelig og ekkelt.

Anonymkode: 595aa...30e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Rier var langt vondere enn å få baby ut, og har sett videoer av menn med simulerte rier hvor de skriker og bærer seg langt verre enn mange kvinner gjør. Dere menn var prostata som gjør analsex digg, kanskje ikke rart dere nyter det.

Anonymkode: 1dc8d...f0b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Selv om du digger pikk i ræva trenger du ikke å slenge dritt mot andre som ikke liker det. Og å sammenligne det å føde med analsex - herregud så idiotisk!

Anonymkode: 595aa...30e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om du digger pikk i ræva trenger du ikke å slenge dritt mot andre som ikke liker det. Og å sammenligne det å føde med analsex - herregud så idiotisk!

Anonymkode: 595aa...30e

Men det er ikke nok for dere å si at dere ikke liker det. Dere må klager over hvor VOOOONDT det er. Dere er ufattelig følsomme. Skal ikke mye til før dere synes noe er ubehagelig. 

Anonymkode: ec9e6...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Du har jo virkelig ikke skjønt det. Dere menn har en annen kropp enn kvinner som gir annen nytelse ved analsex enn for kvinner

Anonymkode: f731c...041

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Det er mange homofile menn som heller ikke praktiserer analsex, til tross for at de har prostata, og mer nytelse av det enn kvinner. 

Sex skal dessuten ikke handle om smerteterskel, med mindre man har spesielle interesser for smerte, men om nytelse. Menn som synes at kvinner skal ha smerter for deres nytelse er ikke bedre enn voldsmenn generelt. 

Jeg har også sett hvor bra menn tåler simulerte fødsessmerter. (Elektroder som gir smerter tilsvarende rier.) Finnes mange bra videoer av det på nettet. Ta en kikk! 

Anonymkode: 32259...918

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke nok for dere å si at dere ikke liker det. Dere må klager over hvor VOOOONDT det er. Dere er ufattelig følsomme. Skal ikke mye til før dere synes noe er ubehagelig. 

Anonymkode: ec9e6...d5d

De fleste menn jeg har møtt ligger på dødsleiet ved litt snue og sår hals

Anonymkode: f731c...041

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

De fleste menn jeg har møtt ligger på dødsleiet ved litt snue og sår hals

Anonymkode: f731c...041

Det gjer min man. Han blir til ein stor baby som stønne og ynke seg konstant. Berre ligge på sofan og lide, masse..

Men ja eg elsker faktisk analsex, det er ikkje vondt med nokk glidemiddel. Man må slappa godt av og «gi» kroppen til han. For meg blir det ei submissive greie. Eg tenner på det. Når det er sagt er vanlig sex fint, flott med variasjon. Analsex er ikkje noko eg vil eller orker kvar veka. 

Anonymkode: 288f7...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo virkelig ikke skjønt det. Dere menn har en annen kropp enn kvinner som gir annen nytelse ved analsex enn for kvinner

Anonymkode: f731c...041

Helt riktig. Jeg er ung mann og nyter analsex ekstremt, på meg selv. Har klart på det meste mer enn 20 orgasmer på en dag ved analsex. Dessuten er orgasmene minst 10 ganger sterkere😊 Dere skal ikke da komme å si at ikke menn har en helt annen opplevelse når de mottar analsex. Det er ekstremt deilig for menn. Noen damer har det også digg men ikke på samme måte.

Anonymkode: dd348...f06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2019 den 11.56, AnonymBruker skrev:

Som de over her svarer så er det både litt vondt og litt godt, alt etter som dagsform, om han er forsiktig og så videre. 

Men det det ikke er tvil om er at det er veldig sunt for kroppen og mental helse. Det er visstnok den beste medisin for både influensa, leddgikt, fibromyalgi og ME. Så kvinner, ved neste samleie så bør dere vurdere sterkt å ta den bak.. 😄

Anonymkode: 3cf60...2f7

????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 23.12, æøå* skrev:

Til alle som argumenterer med at det er så unaturlig osv.. Det er ikke noe mer naturlig over det å ha oralsex, f.eks.

Tja. Har da ofte sett dyr slikke på hverandres kjønnsorganer. 

Anonymkode: 5bb63...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Nå har jeg ikke født selv, men selvføkgelig gjør en fødsel vondt selv om det er aldri så naturlig! 

Og å mislike analsex har da ingenting med smerteterskel å gjøre. Sex skal være gidt, ikke noe man skal "holde ut". Så med mindre man tenner på smerte, dropper man seksuelle aktiviteter som gjør vondt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke nok for dere å si at dere ikke liker det. Dere må klager over hvor VOOOONDT det er. Dere er ufattelig følsomme. Skal ikke mye til før dere synes noe er ubehagelig. 

Anonymkode: ec9e6...d5d

Det kan være veldig vondt. Det kommer an på hvor stir mannen er, hvor forsiktige dere er, om hun klarer å slappe av, eller om hun spenner seg, mm. For noen er det en vane/treningssak, for andre vil det alltid være vondt. Folk er ulike. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det veldig godt.

Nå skal man ikke snakke for alle, men jeg gjør det likevel: Med lang og god oppvarming hvor man forsiktig bygger opp fra fingre, kanskje via et leketøy, og så ved første pentetrering bare går litt inn og ut igjen osv, kombinert med tonnevis av glidemiddel og kjærlighet og at kvinnen er helt og komplett avslappet og klar, så tror jeg ikke det skal gjøre noe vondt for noen altså. 

Første gang jeg gjorde det var heldigvis med en mann som var ufattelig mye mer erfaren enn TS sine elsker, så ingen vondter, selv om jeg var litt nervøs. Tok oss bare veldig lang tid før det gikk. Da føltes det kanskje litt for likt det å bæsje, for det var jo eneste lange harde jeg har opplevd å ha oppi der før. Så det var litt rart, og litt tennende bare fordi det var noe nytt og spennende.

Nå elsker jeg det, får orgasmer av det. Vanlig innslag i sexen.

Anonymkode: 43b08...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden beviser virkelig at damer har langt lavere smerteterskel enn menn. Er mange homofile som tar hverandre i rumpa uten problemer, men når ei dame skal ha en bak så er det huff og nei og auuuuu. For noen pysete innlegg i denne tråden. Om analsex virkelig er så jævlig som dere sier, hvordan er en fødsel da? Tror ikke det gjør så vondt å føde egentlig, dere liker bare å klage. Ellers så har dere så lav smerteterskel at noe så naturlig som å føde gjør vondt. Hvis menn kunne født så hadde det ikke vært noe big deal. Kvinner skal bare klage over alt og at alt gjør så vondt og blablabla. Grow some balls bitches!

Anonymkode: ec9e6...d5d

Men nå føder vi heller ikke for nytelsens skyld, gjør vi vel? En fødsel er noe vi MÅ holde ut hvis vi skal få barn, sex har vi fordi det gir oss nytelse. Vi MÅ ikke lide oss igjennom analsex, men hadde det stått om livet så hadde det garantert vært å foretrekke fremfor en fødsel, hvis det var de to alternativene. Men ikke noe av det gjøres for kos i min verden! Og da velger jeg bort analsex. Ikke fordi det gjør vondt, jeg har aldri prøvd, men fordi det for meg er turn off å skulle risikere avføringslukt under sex og det at jeg ikke kan suge han når jeg vil og må unngå vagina før han er vasket o.l.er bare hassel og ødeleggende for sex.

Jeg skjønner ikke facinasjonen. Folk er forskjellige, aksepter det, ikke være en drittsekk!

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det litt erfaring til. Og man må kunne slappe av. Jeg syns det er deilig, og det gjør aldri vondt. 

Anonymkode: eb312...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...