Gå til innhold
kvinne_g

.

Anbefalte innlegg

kvinne_g

.

Endret av kvinne_g

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

solmåneogstjerner

Ring tilbake i dag og finn det ut da vel? Godt mulig at han ikke kommer til å være så løsmunnet som han ville vært i natt da... 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

jeg ville bare fortsatt latt være og ta telefonen. det vil ikke komme noe godt for deg ut av det. spesielt ikke med fylletlf heller. det kan være flere grunner til at han valgte det. men hvis du vil stå for og ha gjort det slutt, ville jeg ventet til jeg var helt over han. selv om det var jeg som gjorde det slutt hadde jeg trengt en heelingtid selv og. eventuelt sendt en melding i dag når han er edru, og skrevet at du ikke ønsker å ta opp kontaktet igjen før du har fått bearbeidet egene følelser. 

men hvis du er intressert i og reparere mellom dere, og bli venn nå med alle følelser på den måten lagt i en skuff/eller kanskje reparere det dere hadde og finne tilbake. så er det bare å ta telefonen. men forberedt på at det kan være han ringer av ufine grunner og. 

det er kun du som vet hva som er bra og ikke bra for deg. vi kan bare anta. 

Anonymkode: a071b...126

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

En gammel flamme som nå er gift og har barn (var en skikkelig rundbrenner i den tiden vi holdt på) sendte meg melding midt på natta. Vi hadde vekslet noen ord på ett utested den kvelden. Han skrev at han angret på at han hadde gått hjem for han hadde lyst til å besøke meg. 

Jeg så meldinga med en gang den kom inn men ventet til ett godt stykke utpå neste dag før jeg svarte «det var nok like greitt at du gikk hjem». Hørte aldri noe mere fra han :fnise:

Anonymkode: 28ca5...298

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kvinne_g
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg ville bare fortsatt latt være og ta telefonen. det vil ikke komme noe godt for deg ut av det. spesielt ikke med fylletlf heller. det kan være flere grunner til at han valgte det. men hvis du vil stå for og ha gjort det slutt, ville jeg ventet til jeg var helt over han. selv om det var jeg som gjorde det slutt hadde jeg trengt en heelingtid selv og. eventuelt sendt en melding i dag når han er edru, og skrevet at du ikke ønsker å ta opp kontaktet igjen før du har fått bearbeidet egene følelser. 

men hvis du er intressert i og reparere mellom dere, og bli venn nå med alle følelser på den måten lagt i en skuff/eller kanskje reparere det dere hadde og finne tilbake. så er det bare å ta telefonen. men forberedt på at det kan være han ringer av ufine grunner og. 

det er kun du som vet hva som er bra og ikke bra for deg. vi kan bare anta. 

Anonymkode: a071b...126

Takk for svar! Heelingtid trengs for jeg er jo ikke helt over han, er fremdeles visse følelser som sitter igjen.. Finne tilbake er jo forsent nå som han er i et nytt forhold? Rakk ikke ta tlf ellers hadde jeg gjort det inatt selvom det var i fylla, for vil veldig vite hva det er for noe. Vi er ikke uvenner så tviler på at han ringte for noe ufint, men kan jo hende 🤷🏻‍♀️

Endret av kvinne_g

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her