Gå til innhold

Min mann venter barn med en annen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Til første utheving: Ikke dersom avdøde hadde særkullsbarn. Da må den gjenlevende skifte med denne/disse, evt. få tillatelse av særkullsbarnet/særkullsbarna (eller særkullsbarns foresatte dersom særkullsbarn er under 18) til å sitte i uskiftet bo.

Til andre utheving: Tror du virkelig noen er misunnelige på TS? En sånn situasjon tror jeg de fleste er glad de slipper.

Som jeg har skrevet tidligere, og i tilknytning til første utheving - det viktigste for TS nå er å sikre seg selv og sitt/sine barn økonomisk. 

Ang uskifte, kan Ts og mannen ha særeie eller de kan inngå avtale om overføring av arv til særkullsbarn mot samtykke. Dette er altså noe de kan påvirke.

Ang misunnelse: Jeg sier ikke at det er Ts de er misunnelig på (selv om det er opplagt at de er misunnelig på alle som har funnet en mann de vil ha og som vil ha dem og derfor må finne noe som gjør at han umulig kan være glad i henne). Det jeg sikter til, er at kvinnene ville - hvis de var Ts - vært sjalu eller misunnelige på kvinnen som venter barn. Derfor ville de ikke selv klart å leve i Ts din situasjon. Fordi de er usikre, uelsket og ikke kjenner den tryggheten og kjærligheten som gjør at Ts ser saken slik hun gjør. 

Det viktigste Ts gjør nå, er å bidra til er godt samarbeid og ta i mot sitt barns halvsøsken slik at hennes eget barn får er godt forhold til halvsøskenet sitt. Det gjøres gjennom åpenhet, kjærlighet, omsorg.

Vi vet ingenting om Ts sin økonomiske situasjon og for det vi vet kan det være et ikke-problem.

Anonymkode: ec3dc...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ektefeller kan sitte i uskiftet bo.

Synes det går veldig igjen at kvinner som har mislyktes i kjærlighetslivet, aldri truffet en av de mange bra mennene og dessverre aldri da opplevd kjærlighet fra en mann, er negative. De tror menn kun tenker på sex og de vet ikke at kjærlighet finnes i overflod når man først har den. De har aldri sett den, luktet den, smakt den, kjent den, hvordan kan de vite hva det er da? Som en fargeblind som insisterer på at alt er nyanser av grått fordi de simpelthen aldri har sett noe annet. De fornemmer at det er noe de ikke kjenner, men gjerne vil ta ta del i, og blir usikre og bitre. Og skriver innlegg a la dette og de andre dømmende, hatefulle, misunnelige, smålige innleggene til Ts. Bør så snill O.G. og dere bitre ab-er, gå i terapi, jobb med innstillingen, rett mentalt tankesett, så kanskje dere en dag kan oppleve kjærlighet og forstå Ts.

Anonymkode: ec3dc...a4c

Enig. Det er dessverre mye misandri på forumet her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Vi har ektepakt med fullt særeie. Det blir ikke noen økonomisk utfordring for min del å kjøpe hans særkullsbarn ut. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

OK, det er bra :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ang uskifte, kan Ts og mannen ha særeie eller de kan inngå avtale om overføring av arv til særkullsbarn mot samtykke. Dette er altså noe de kan påvirke.

Ang misunnelse: Jeg sier ikke at det er Ts de er misunnelig på (selv om det er opplagt at de er misunnelig på alle som har funnet en mann de vil ha og som vil ha dem og derfor må finne noe som gjør at han umulig kan være glad i henne). Det jeg sikter til, er at kvinnene ville - hvis de var Ts - vært sjalu eller misunnelige på kvinnen som venter barn. Derfor ville de ikke selv klart å leve i Ts din situasjon. Fordi de er usikre, uelsket og ikke kjenner den tryggheten og kjærligheten som gjør at Ts ser saken slik hun gjør. 

Det viktigste Ts gjør nå, er å bidra til er godt samarbeid og ta i mot sitt barns halvsøsken slik at hennes eget barn får er godt forhold til halvsøskenet sitt. Det gjøres gjennom åpenhet, kjærlighet, omsorg.

Vi vet ingenting om Ts sin økonomiske situasjon og for det vi vet kan det være et ikke-problem.

Anonymkode: ec3dc...a4c

OK.

Nei, jeg aner jo ikke hva alle som har svart her tenker, men tviler på at alle som er negative er triste og uelskede. Å anta det er vel like ugreit som å anta ting om TS?

Det ser heldigvis ut som om TS sitter greit i det økonomisk, jfr. kommentarer over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart de syns synd på deg. Det er fordi det ER synd på deg. Og også på den andre kvinnen. For ikke å snakke om et barn som blir født «farløs» Men du har tydeligvis havnet inn i en bobble.

Anonymkode: 052f7...213

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart de syns synd på deg. Det er fordi det ER synd på deg. Og også på den andre kvinnen. For ikke å snakke om et barn som blir født «farløs» Men du har tydeligvis havnet inn i en bobble.

Anonymkode: 052f7...213

Det er IKKE synd på meg. Den andre kvinen kan svare for seg selv. Barnet som blir født, er absolutt ikke farløs. 

Jeg har ikke havnet i en boble. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kusine og hennes mann, heretter kalt Vinglepetter, hadde 2 barn. Vinglepetter var utro. Elskerinnen ble gravid. Han gikk fra min kusine (som uker senere fikk vite at han skulle bli far igjen). 

Elskerinnen og Vinglepetter ble samboere og fikk dette barnet sammen. Men da babyen var ca et halvt år, savnet Vinglepetter min kusine og familielivet med de eldre barna. Så da flyttet han tilbake til familie nr 1.

Han hadde ukentlig samvær med sitt nyeste barn. Jeg må jo si at de fleste synes synd på min kusine, som har så lite selvrespekt at hun tok tilbake Vinglepetter. Nå har kusinen og Vinglepetter fått enda et barn, for det virker jo å være løsningen for å reparere dårlige forhold. 

Elskerinnen og barnet hennes har flyttet til en annen by, og det tror jeg er greit for alle parter. Taperen her er verken elskerinnen eller min kusine, men barnet som må forholde seg til pappaens rot. 

Anonymkode: 35b50...544

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kusine og hennes mann, heretter kalt Vinglepetter, hadde 2 barn. Vinglepetter var utro. Elskerinnen ble gravid. Han gikk fra min kusine (som uker senere fikk vite at han skulle bli far igjen). 

Elskerinnen og Vinglepetter ble samboere og fikk dette barnet sammen. Men da babyen var ca et halvt år, savnet Vinglepetter min kusine og familielivet med de eldre barna. Så da flyttet han tilbake til familie nr 1.

Han hadde ukentlig samvær med sitt nyeste barn. Jeg må jo si at de fleste synes synd på min kusine, som har så lite selvrespekt at hun tok tilbake Vinglepetter. Nå har kusinen og Vinglepetter fått enda et barn, for det virker jo å være løsningen for å reparere dårlige forhold. 

Elskerinnen og barnet hennes har flyttet til en annen by, og det tror jeg er greit for alle parter. Taperen her er verken elskerinnen eller min kusine, men barnet som må forholde seg til pappaens rot. 

Anonymkode: 35b50...544

Her var ingen utro. Vi var enslige begge to, da han traff en dame, som han hadde sex med. 

Vi fant tilbake til hverandre og skal nå fortsette vårt ekteskap sammen. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er IKKE synd på meg. Den andre kvinen kan svare for seg selv. Barnet som blir født, er absolutt ikke farløs. 

Jeg har ikke havnet i en boble. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

Dette går nok helt greit! Noe liknende skjedde venneparet av meg, som gjorde det slutt, men der hun ble gravid med en annen før de ble sammen igjen. Hun/de valgte å beholde barnet som vokste opp med far og stefar, og de har fått to felles barn i ettertid. Alt dette er nå 17 år siden og alt ordnet seg. Nå er jo du selv som bestemt velger å ikke lage mer drama ut av det enn nødvendig, veldig klokt valg i mine øyne, og derfor har jeg troa på at dette går bra. 

Det er flere kvinner i Norge som har fått tvillinger fra forskjellige fedre. Det tror jeg nesten er mer kinky å forklare til barna.

Anonymkode: 34c82...0cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres helt greit ut egentlig. Ikke noe vondt blod. Jeg hadde en lignende opplevelse, men da ble en venninne av meg gravid med typen jeg var sammen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her var ingen utro. Vi var enslige begge to, da han traff en dame, som han hadde sex med. 

Vi fant tilbake til hverandre og skal nå fortsette vårt ekteskap sammen. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

Du trenger ikke å fortsette å forsvare det egentlig.  Så bra at du tenker og føler som du gjør. 

Anonymkode: 712a1...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å fortsette å forsvare det egentlig.  Så bra at du tenker og føler som du gjør. 

Anonymkode: 712a1...548

Virker sol noen må ha det inn med teskje. 

Anonymkode: d7ac9...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ektefeller kan sitte i uskiftet bo.

Synes det går veldig igjen at kvinner som har mislyktes i kjærlighetslivet, aldri truffet en av de mange bra mennene og dessverre aldri da opplevd kjærlighet fra en mann, er negative. De tror menn kun tenker på sex og de vet ikke at kjærlighet finnes i overflod når man først har den. De har aldri sett den, luktet den, smakt den, kjent den, hvordan kan de vite hva det er da? Som en fargeblind som insisterer på at alt er nyanser av grått fordi de simpelthen aldri har sett noe annet. De fornemmer at det er noe de ikke kjenner, men gjerne vil ta ta del i, og blir usikre og bitre. Og skriver innlegg a la dette og de andre dømmende, hatefulle, misunnelige, smålige innleggene til Ts. Bør så snill O.G. og dere bitre ab-er, gå i terapi, jobb med innstillingen, rett mentalt tankesett, så kanskje dere en dag kan oppleve kjærlighet og forstå Ts.

Anonymkode: ec3dc...a4c

TS tar tilbake en fyr som venter barn med en annen dame, noe som vil gjøre livet hennes vanskeligere og jeg og bitre ab-er er de som trenger terapi? 

Og er denne mannen en av de bra mennene? Opplever hun kjærlighet fra ham? Hva tenkte han ikke på mens han stakk kuken sin inn i den andre dama, om enn ikke sex?

Tenkte han på sin kjærlighet til TS mens han pulte denne dama da?

Og du skriver det under AB funksjonen? Da er jo du selv en av de bitre ab'er. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

én ting er å ha sex med noen når forholdet er på pause/slutt, men å ha ubeskyttet sex med noen man akkurat har møtt er jo ikke særlig smart. Man bruker vel kondom når man har sex med nye folk (uansett om dama sier hun går på p-piller)?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden nå og føler egentlig at ts prøver å bevise seg selv at dette kommer til å gå SÅÅÅ bra.  Håper for din skyld det gjør det ts!  Fortsette med den holdningen, spesielt når hun får barn 2 og 3 og be mannen din å øke bidrag- det kommer noen vanskelig året for det første.  Heldigvis er du i godt humor og synes det er superflott at han har fått unge med en annen og du kan hjelpe å oppdra den.  Lykke til! 

Anonymkode: 424d2...88c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

TS tar tilbake en fyr som venter barn med en annen dame, noe som vil gjøre livet hennes vanskeligere og jeg og bitre ab-er er de som trenger terapi? 

Og er denne mannen en av de bra mennene? Opplever hun kjærlighet fra ham? Hva tenkte han ikke på mens han stakk kuken sin inn i den andre dama, om enn ikke sex?

Tenkte han på sin kjærlighet til TS mens han pulte denne dama da?

Og du skriver det under AB funksjonen? Da er jo du selv en av de bitre ab'er. 

Herrejesus😂 Han var SINGEL! Mange single har sex, det er en ganske normal ting å gjøre når man er SINGEL. Jeg forbeholder meg retten til å tro at han ikke eier en spåkule og ei heller kan se inn i fremtiden - Altså, han så ikke at han kom til å finne tilbake til Ts. Hvor mange i dette landet har ikke blitt uplanlagt gravid?? Eller for den saks skyld, hvor mange har ikke gått fra hverandre selv om de venter barn sammen, eller HAR barn sammen. Dette er ikke noe spekulativt og hårreisende nytt som mange av dere vil fremstille det. Har man gått fra hverandre - så har man gått i fra hverandre, med alt det innebærer. Det innebærer også at man starter på scratch OM man finner tilbake til hverandre. Da må man ta med i beregningen at ting kan ha skjedd i mellomtiden, og godta dette. Er kjærligheten sterk nok, som i dette tilfellet, blir ikke dette et problem. 

Det virker nesten som noen av dere håper at det ikke skal gå bra? Slik at dere kan kakle «hva var det vi sa, hva var det vi sa» mens dere gomler popcorn. Tenker dere over at det er 2 uskyldige barn involvert her? Hvorfor ikke ønske disse barna et godt liv? Får barna det bedre om dere kakler og dramatiserer dette så til de grader? Disse barna skal leve i denne settingen, det skal ikke dere. Og, er de som barn flest ønsker de å ha begge foreldrene tilstede i livet sitt. Det får de, fordi de er så heldige å ha voksne i livet sitt som evner å se lengre enn sin egen nesetipp. Og det er jammen ikke noe man skal ta for gitt når man leser enkelte tråder her inne hvor bonusforeldre ekskluderer bonusbarna sine, hvor foreldre skal straffe hverandre i en stygg skilsmisse ved å frata samvær..her har dere et eksempel på hvordan en situasjon kan løses om man er voksen nok til å løse den. De involverte fortjener applaus, ikke kritikk. 

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så sinnsykt vanskelig for dere å ønske lykke til på ferden - istedenfor å dømme nedenom og hjem for både barn og voksne i denne situasjonen? HVORFOR denne trangen til å dømme andres liv og beslutninger? Jeg beklager, men for meg fremstår dere som bitre, uten evne til å se nyanser. Og, som en annen ab påpekte - det virker som mange i denne tråden aldri har opplevd kjærlighet. Da snakker jeg ikke om sommerfugler i magen, men ekte, ubetinget kjærlighet. Hvorfor ikke heller hylle mennesker som tar ansvar for handlingene sine? Som de voksne i denne situasjonen gjør? Som legger til rette for at BEGGE barna skal ha best mulige forutsetninger for en god barndom og et godt liv. Og nei, han som skal bli storebror ser ikke på dette som et problem, fordi han får han ha både mor, far og bror i livet sitt. Eneste gangen han syns dette er litt sårt er når deres barn adopterer deres holdninger som bare MÅ spys ut på storebror «haha, han er bare din halvbror» osv osv. Jeg drister meg til å spør igjen - HVORFOR må dere på død og liv mene noe om en situasjon dere ikke er delaktige i? Ikke en liten brøkdel delaktige i engang. Hvorfor denne trangen? Blir svært glad for svar på akkurat dette. 

Jeg tror jeg har lest ett eneste svar i denne tråden som virkelig svarer på det Ts lurer på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Vera skrev:

Herrejesus😂 Han var SINGEL! Mange single har sex, det er en ganske normal ting å gjøre når man er SINGEL. Jeg forbeholder meg retten til å tro at han ikke eier en spåkule og ei heller kan se inn i fremtiden - Altså, han så ikke at han kom til å finne tilbake til Ts. Hvor mange i dette landet har ikke blitt uplanlagt gravid?? Eller for den saks skyld, hvor mange har ikke gått fra hverandre selv om de venter barn sammen, eller HAR barn sammen. Dette er ikke noe spekulativt og hårreisende nytt som mange av dere vil fremstille det. Har man gått fra hverandre - så har man gått i fra hverandre, med alt det innebærer. Det innebærer også at man starter på scratch OM man finner tilbake til hverandre. Da må man ta med i beregningen at ting kan ha skjedd i mellomtiden, og godta dette. Er kjærligheten sterk nok, som i dette tilfellet, blir ikke dette et problem. 

 

Like presis, så han burde ikke gå tilbake til TS og TS burde ikke la ham komme til henne igjen. Jeg vedder på de problemene som gjorde at de dro fra hverandre fremdeles er der. Og de starter ikke på scratch nå fordi han trekker skiten sin med seg. Denne fyren elsker ikke TS, ha bare fant ut at redet hun bygget for ham var likere enn det denne nye dama laget.

 

2 timer siden, Vera skrev:

 

Det virker nesten som noen av dere håper at det ikke skal gå bra? Slik at dere kan kakle «hva var det vi sa, hva var det vi sa» mens dere gomler popcorn. Tenker dere over at det er 2 uskyldige barn involvert her? Hvorfor ikke ønske disse barna et godt liv? Får barna det bedre om dere kakler og dramatiserer dette så til de grader? Disse barna skal leve i denne settingen, det skal ikke dere. Og, er de som barn flest ønsker de å ha begge foreldrene tilstede i livet sitt. Det får de, fordi de er så heldige å ha voksne i livet sitt som evner å se lengre enn sin egen nesetipp. Og det er jammen ikke noe man skal ta for gitt når man leser enkelte tråder her inne hvor bonusforeldre ekskluderer bonusbarna sine, hvor foreldre skal straffe hverandre i en stygg skilsmisse ved å frata samvær..her har dere et eksempel på hvordan en situasjon kan løses om man er voksen nok til å løse den. De involverte fortjener applaus, ikke kritikk. 

 

Jeg synes veldig synd på ungene, særlig unge nr 1 som må leve med dysfunksjonen til faren, forstår hva som har foregått og se mora være hans dørmatte. 

2 timer siden, Vera skrev:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så sinnsykt vanskelig for dere å ønske lykke til på ferden - istedenfor å dømme nedenom og hjem for både barn og voksne i denne situasjonen? HVORFOR denne trangen til å dømme andres liv og beslutninger?

Vi er på et diskusjonsforum, hvis folk ikke respekterer at andre har sin mening om ting og tang, så har de ingenting her å gjøre.

2 timer siden, Vera skrev:

Jeg beklager, men for meg fremstår dere som bitre, uten evne til å se nyanser.

Mens du fremstår for meg som en stakkars velg meg, velg meg kjerring som lar menn ture frem som de vil.

2 timer siden, Vera skrev:

. Og, som en annen ab påpekte - det virker som mange i denne tråden aldri har opplevd kjærlighet. Da snakker jeg ikke om sommerfugler i magen, men ekte, ubetinget kjærlighet.

Vi er mange som har opplevd ekte kjærlighet og utfra det snakker jeg om at en fyr som virkelig elsker deg ville aldri ha utsatt deg for sånn dysfunksjon det er å komme tilbake til dama han elsker med en gjøkunge med i sekken. En mann som virkelig elsker dama ville forstått at hun var for god for ham etter han hadde drette seg ut på denne måten. Det Ts forteller om er handlingene til en egoistisk fyr som skal ha i pose og sekk og ødelagt livet til to kvinner + sitt eldste barn.

2 timer siden, Vera skrev:

Hvorfor ikke heller hylle mennesker som tar ansvar for handlingene sine? Som de voksne i denne situasjonen gjør? Som legger til rette for at BEGGE barna skal ha best mulige forutsetninger for en god barndom og et godt liv.

Hvor hen tar denne mannen ansvar for sine handlinger? Han lesser jo ansvaret over på TS og den gravide elskerinnen. Og hylle folk som forandrer mening og vil tilbake etter den søte kløen har blitt til en sur svie og skal tilbake til kjerringa? Hylle den stakkarslige TS som har vist denne mannen at hun tar ham tilbake uansett hva han foretar seg av forbrytelser mot forholdet deres? 

Er det vårt samfunn har blitt til?

2 timer siden, Vera skrev:

 Og nei, han som skal bli storebror ser ikke på dette som et problem, fordi han får han ha både mor, far og bror i livet sitt. Eneste gangen han syns dette er litt sårt er når deres barn adopterer deres holdninger som bare MÅ spys ut på storebror «haha, han er bare din halvbror» osv osv. Jeg drister meg til å spør igjen - HVORFOR må dere på død og liv mene noe om en situasjon dere ikke er delaktige i? Ikke en liten brøkdel delaktige i engang. Hvorfor denne trangen? Blir svært glad for svar på akkurat dette. 

Jeg tror jeg har lest ett eneste svar i denne tråden som virkelig svarer på det Ts lurer på. 

Vel, storebror er nok litt for ung enda til å se hvilket svik faren har begått i mot mora, men den dagen kommer hvor han vil hate faren for skiten hans og mora fordi hun var svak som tok ham tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, O.G. skrev:

Like presis, så han burde ikke gå tilbake til TS og TS burde ikke la ham komme til henne igjen. Jeg vedder på de problemene som gjorde at de dro fra hverandre fremdeles er der. Og de starter ikke på scratch nå fordi han trekker skiten sin med seg. Denne fyren elsker ikke TS, ha bare fant ut at redet hun bygget for ham var likere enn det denne nye dama laget.

 

Jeg synes veldig synd på ungene, særlig unge nr 1 som må leve med dysfunksjonen til faren, forstår hva som har foregått og se mora være hans dørmatte. 

Vi er på et diskusjonsforum, hvis folk ikke respekterer at andre har sin mening om ting og tang, så har de ingenting her å gjøre.

Mens du fremstår for meg som en stakkars velg meg, velg meg kjerring som lar menn ture frem som de vil.

Vi er mange som har opplevd ekte kjærlighet og utfra det snakker jeg om at en fyr som virkelig elsker deg ville aldri ha utsatt deg for sånn dysfunksjon det er å komme tilbake til dama han elsker med en gjøkunge med i sekken. En mann som virkelig elsker dama ville forstått at hun var for god for ham etter han hadde drette seg ut på denne måten. Det Ts forteller om er handlingene til en egoistisk fyr som skal ha i pose og sekk og ødelagt livet til to kvinner + sitt eldste barn.

Hvor hen tar denne mannen ansvar for sine handlinger? Han lesser jo ansvaret over på TS og den gravide elskerinnen. Og hylle folk som forandrer mening og vil tilbake etter den søte kløen har blitt til en sur svie og skal tilbake til kjerringa? Hylle den stakkarslige TS som har vist denne mannen at hun tar ham tilbake uansett hva han foretar seg av forbrytelser mot forholdet deres? 

Er det vårt samfunn har blitt til?

Vel, storebror er nok litt for ung enda til å se hvilket svik faren har begått i mot mora, men den dagen kommer hvor han vil hate faren for skiten hans og mora fordi hun var svak som tok ham tilbake.

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? 

Javisst er man på et diskusjonsforum, men det som diskuteres i denne tråden er ikke det Ts etterspør. 

Edit; Finnes det forresten ikke regler for avsporing? Denne tråden er jo en eneste smørje av avsporinger 😂

Endret av Vera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over din holdning. Men lurer på hvor barnets far bor eller skal bo når barnet blir født? Går utifra at han vil bo sammen med sitt nyfødte barn, de første månedene er jo veldig spesielle. Men har dere da tenkt til å løse det slik at den andre kvinnen flytter inn hos dere slik at både du og ditt barn også får delta i spedbarnstiden? Det virker jo som den beste løsningen for alle parter, og ettersom du er så raus vil jeg tro det går fint. Masse lykke til! 

Anonymkode: a5068...4cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vera skrev:

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? 

Javisst er man på et diskusjonsforum, men det som diskuteres i denne tråden er ikke det Ts etterspør. 

Edit; Finnes det forresten ikke regler for avsporing? Denne tråden er jo en eneste smørje av avsporinger 😂

Vel, men hvis vi skal gi TS bare det de vil ha i trådene sine så blir det jo lite diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...